4.

779 54 0
                                    


Nepatenkinta sėdėjau to agento automobilyje ir susinėrusi rankas ant krūtinės raukiausi. Kokio velnio vos ištrūkus iš kalėjimo turiu atsidurti faro rankose?

- O tu nieko daugiau padaryti negalėjai? - Pasipiktinau Jam įsukus į gan prabangių daugiabučių kvartalą. Šios gatvės tikrai nepalyginsi su mano lūšna, kur kažkada gyvenau.

- Jei galvoji, kad man tai patinka, tada smarkiai klysti, - jis suurzgė net nepažvelgdamas į mano pusę. Nekenčiau jokio buvimo vienoje patalpoje su faru, o automobilis buvo labai maža patalpa.

- Paleisk mane čia, - paliepiau bandydama atidaryti dureles ir nešdintis iš čia, bet paaiškėjo, jog jos užrakintos. Tiesiog suknistai puiku. Iš vieno kalėjimo į kitą.

- Jei galėčiau, tai būtent tai ir padaryčiau, - šaltai atkirto piktai dėbtelėdamas į mane. Kodėl taip man? Taip, aš nusikaltėlė, bet buvimas su tokiu mulkiu verčia mane vemti. Jėp, Jis karštas, bet mulkis vien dėl to, jog yra agentas.

- Tai padaryk, - mostelėjau ranka. Buvau pikta lyg širšė. Jau geriau būčiau nesutikusi su Jo pasiūlymu ir toliau rūgusi tame kalėjime.

- Ir padaryčiau tai su didžiuliu malonumu. Dar net nuo skardžio numesčiau, - suurzgė tvirčiau suspausdamas vairą. Jis tikrai buvo suirzęs ir tai tik mano dėka. Man sekdavosi erzinti žmones vien savo buvimu.

- Oho, faras jau rezga nusikaltimą. Tai blogas poelgis, - nusikvatojau ranka perbraukdama per savo plaukus. - Tai kaip čia dabar išeina? Apsikeitėm vietomis? - Pasišaipiau ir Styles staiga paspaudė stabdžių pedalą ir automobilis staigiai sustojo. - Ką darai?! - Šūktelėjau jausdama, kaip saugos diržas įsirėžė man į odą.

- Atvažiavom, - suburbuliavo atrakindamas automobilį ir išlipdamas. Lėtai atsisegiau saugos diržą ir patryniau savo krūtinę, kuri dilgčiojo. - Greičiau! - Šuktelėjo.

Nepatenkinta išlipau iš automobilio užtrenkdama dureles ir krepšį persimečiau sau per petį. Mėgaudamasi grynu oro priėjau prie agento ir jaučiau Jo nepatenkintą žvilgsnį.

- Tu nesveikas, - pareiškiau atsargiai paliesdama skaudančią vietą ir susiraukiau. Net nepamačiusi sužeidimo jau žinojau, jog ten bus raudona žymė, kuri paskui pavirs į mėlynę.

- Aš nekaltas, jeigu tu žiopla, - šiurkščiai tarė skaudžiai suimdamas man už rankos. Suinkščiau iš skausmo ir nepatenkinta pasidaviau Jam. Vis tiek geriau jau nebus.

- Ir tu dar vadiniesi vyru, - sumurmėjau mums sustojus prie lifto. Jau nujaučiau, jog šito agento irštva bus geresnė, negu įsivaizdavau. Dieve, ir kodėl visi farai turi būti tokie nepakenčiami?

- Svarbiausia ką vyras sugeba lovoje, o visa kita tampa nebesvarbu, - pasipūtėliškai nusišypsojo erzindamas pažvelgdamas į mane.

- Rimtai? - Suprunkščiau nusijuokdama. Jis tikrai per gerai apie save manė. Kas galėtų norėti mylėtis su tokiu faru, kuris nevertina moteriškosios lyties. Mat seksas yra svarbiausia ponui.

- Taip. Juk Jūs moterys visos vienodos. Jums tik seksas ir pinigai galvoje, - patenkintas nusišypsojo grubiai mane įstumdamas į liftą ir paspaudė šešto aukšto mygtuką.

- Klysti, - pašaipiai pažvelgiau į Jį. - Aš ne visos ir tikrai nesidulkinčiau su faru net už laisvę, - patenkinta pasakiau susinerdama rankas ant krūtinės. Tas Styles buvo pimpis.

- Neperšokęs griovio nesakyk op, - perspėjamai pažvelgė į mane ir tik po kelių akimirkų supratau, ką Jis tuo norėjo pasakyti. Net negalvojau, jog faras gali būti toks šlykštukas.

- Fuuuu, - susiraukusi sušukau ir prasivėrus lifto durims pati pirma išpuoliau iš lifto. Agentas iš karto prisistatė prie manęs grubiai suimdamas už rankos ir nusitempdamas visai į kitą pusę.

- Nebėk nuo manęs, - suurzgė man prie ausies. Net keista, jog per sekundę žmogaus nuotaika sugeba taip pasikeisti. Jis lyg nėščia boba.

- Galėtum būti ir švelnesnis, - perspėjau, bet Jis vietoj to dar stipriau suspaudė mano ranką ir grubiau timptelėjo link rudų buto durų.

- Aš nesu švelnus ir tikrai nežadu toks būti su tavimi, - atkirto iš kišenės išsitraukdamas raktus ir mitriai atrakinęs duris atidarė jas ir stumtelėjo pirmą į vidų. Dar po savęs girdėjau įeinant Jį ir durų trenksmą, bei užrakto garsą.

- Kur čia vonia? - Iš karto paklausiau nusiimdama krepšį nuo peties ir atsitraukdama savo striukę.

- Tau ji neegzistuoja, - šaipydamasis atsakė nusiaudamas batus ir nusisegdamas savo diržą, ant kurio buvo ginklas.

- Koks tu mielas, - pavarčiau akis numesdama krepšį ant žemės ir nusivilkau savo striukę nušviesdama ją ten pat. Man reikėjo pasižiūrėti savo krūtinę ir ranką, kuri tikriausiai buvo jau mėlyna po tokio manęs tampymo.

- Tai ką žadi daryti? - Nepatenkintas paklausė manęs apeidamas dideliu atstumu mane ir atsistodamas priešais.

- Nusirengsiu čia, - patrūkčiojau pečiais rankomis suimdama savo palaidinės kraštus ir taip ją nusitempiau per galvą atidengdama gan smarkų paraudimą ant savo krūtinės. - Pažiūrėk ką man padarei, - supurkštavau pirštu parodydama į skaudančią vietą.

- Tai ne mano darbas, - gindamasis iškėlė rankas aukštyn ir mačiau kai godžiai Jis nužiūrėjo mano kūną. Aš buvau geros formos ir neturėjau ko slėpti. Ir tai būdavo geras dalykas, norint pakankinti vyriškosios lyties atstovus. Na, aišku ne gėjus.

- Bet šitai tavo darbas, - pasisukau šonu Jam parodydama savo kairiąją ranką, kur jau puikavosi tamsi mėlynė.

- Ir kas man už tai? - Pašaipiai nusišypsojęs paklausė. Taip norėjosi man išmušti tą šypseną Jam iš veido, bet susilaikiau. Vis dėl to dar noriu būti laisva ir nesėsti už grotų dar plius dviem metams už agento primušimą, nebent galėčiau apšmeižti Jį dėl priekabiavimo, bet tikriausiai niekas manimi nepatikėtų.

- Tu dar nematei piktos Holt, - perspėjau Jį vis dar stovėdama prieš Jį nusivilkdama savo džinsus ir likusi pusnuogė atsitiesiau priešais Jį.

- Vonia ten, - ranka mostelėjo link rudų durų ir susirinkusi savo šmutkes iš kart patraukiau ten.

Pasirodo bus smagu...



Naujaa! :)
Iš karto sveikinu Jus su šv. Velykom ir linkiu, kad Jus visada lydėtų sėkmė.
Nuoširdžiausi linkėjimai! ♥

Swindler - (I)Onde histórias criam vida. Descubra agora