15.

663 49 0
                                    


Ryte sunkiai praplėšiau akis ir sunkiai susigaudžiau, kur esu. Atsisėdusi lovoje nužvelgiau aplinką aplinkui save ir tik tada prisiminiau, jog vakar vakare užmigau pačio agento Styles miegamajame.

  Garsiai nusižiovavusi išlipau iš lovos ir basomis kojomis pasiekiau šaltas grindis. Vis dar buvau su vakarykščiais rūbais ir dar plius jie buvo ištepti Harry krauju po vakarykštės operacijos.

  Trindama rankomis veidą lėtai slinkdama išėjau iš miegamojo ir net nesižvalgydama įnėriau į vonios kambarį, kuris šįkart buvo tuščias. Užsirakinusi viduje nusimečiau visus savo rūbus nuo savęs ir įlipusi į dušo kabiną pasileidau vėsų vandenį.

  Su šampūnu išsitrinkau plaukus ir kūną nusitryniau su švelniai kvepiančia dušo žele. Tapusi vėl švari užsukau vandenį ir vienu rankšluosčiu apsivijau savo kūną, o kitu susisukau plaukus.

  Išlipau iš dušo kabinos lyg naujai gimęs žmogus. Nusisausinusi kūną užsidėjau raudoną apatinį trikotažą ir tada po apatiniais atsistojau priešais veidrodį. Nusiėmusi rankšluostį nuo galvos išsišukavau plaukus šepečiu ir sutepiau juos arganų aliejaus ekstraktu.

  Susitvarkiusi plaukus savo kojomis užsitempiau juodus, švarius džinsus ir apsivilkau juodą maikutę ant šleikučių.

  Atsigavusi ir lyg atgijusi išėjau iš vonios kambario ir nuėjau tiesiai į virtuvę, kur jau kažkas kažką darbavosi.

- Labas rytas, - tariau įėjusi į virtuvę ir pamačiusi agentą stovintį prie viryklės ir kažką gaminantį. Susidomėjusi atsistojau šalia jo ir pamačiau, jog jis kepa kiaušinienę.

- Kaip miegojai? - Jis iš karto paklausė atsisukdamas į mane ir pastebėjau, jog jo tvarstis jau persisunkęs krauju. Galėjau tai matyti, kadangi jis buvo be maikutės ir vilkėjo tik juodus džinsus.

- Tavo lova patogi, - sukikenau atsisėsdama prie stalo ir savo kojas susikėliau ant greta stovėjusios kėdės.

- Žinau, - linksmai tarė Styles ir atsisuko į mane rankose laikydamas kavos puodelį. - Padariau tau kavos, - pranešė Harry mielai man nusišypsojęs ir padėjęs puodelį priešais mane vaidindamas nusilenkė, kas privertė mane sukikenti.

- Iš kur sužinojai, kokią geriu? - Švelniai paklausiau vėl pažvelgdama į vaikino nugarą, kuri nebuvo išmarginta tatuiruotėmis, kaip visas jo priekis.

- Kažkada mačiau, kiek dediesi sau kavos, tad žinau, - trumpam atsisukęs į mane mirktelėjo ir vėl nusisuko atgal į viryklę. Stebėjau, kaip Harry į dvi lėkštes dalina valgį ir man šis toks vaizdas labai patiko.

- Kaip jautiesi? - Pasiremdama ranka galvą paklausiau ir žvelgiau į vyrą papūtusi lūpas. Jam atsisukus maloniai nusišypsojau ir Styles padėjo lėkštę priešais mane, o savąją lėkštę pasidėjo šalia manosios.

- Gerai, - nusišypsodamas patikino mane ir padavė man šakutę. Atsidususi pradėjau valgyti ir kramtydama jo gamintą kiaušinienę supratau, jog jis man tikrai rūpi. Jei nerūpėtų, tada net nebūčiau jo operavusi.

- Kai pavalgysime, tada pakeisiu tau tvarstį, - tariau atsigerdama kavos ir pro savo blakstienas pažvelgiau į vis dar stovintį agentą. Supratusi ko jis nori nukėliau savo kojas nuo šalia esančios kėdės ir Harry iš karto atsisėdo į tą vietą.

- Tau tai rimtai rūpi? - Jis paklausė taip pat atsigerdamas savo kavos ir padėjęs puodelį ant stalo, ta pačia ranka, švelniai pirštų galiukais perbraukė per mano skruostą, kurį dengė šviesių plaukų šydas.

- Taip, - net nesudvejojusi palinksėjau galva.

- Kodėl?

- Yra kelios priežastys.

- Kokios? - Jis vėl paklausė.

- Pirmiausia žinau ir suprantu, kaip tu jautiesi. Po to, kita priežastis ta, jog tik tavo dėka dabar sėdžiu čia, - tariau maloniai nusišypsodama ir vėl pajaučiau agento ranką, tik šį kartą ant savo kelio.

- Malonu tai girdėti, - plačiai nusišypsojęs tarė.

  Toliau valgėme tyloje. Harry gamintas maistas buvo tikrai skanus ir net galėjau teigti, jog jis gamina geriau už mane. Na, kiaušinienę tai tikrai.

- Ką šiandien veiksi? - Staiga manęs paklausė Styles. Net nežinojau, ką veiksiu iš vis ateinantį savo gyvenimą, tai net į šį klausimą neturėjau atsakymo.

- Tikriausiai sėdėsiu namie arba vėl taškysiu savo pinigus, - sukikenau į burną įsidėdama paskutinį kąsnį omleto ir jį užgėriau kava. Šįryt tikrai labai skaniai pavalgiau.

- Gal nori vykti vėl į mano darbą kartu? - Su viltimi balse paklausė agentas ir man trumpam pažvelgus į mane pamačiau, kaip jis stebi mane savo didelėmis, žaliomis akimis. 

  - Galim, - sukikenau prikąsdama apatinę lūpą ir visiškai baigusi pusryčiauti pakilau nuo stalo. - Einam į vonią. Pakeisiu tau tvarstį, - tariau padėdama lėkštę prie kriauklės ir atsisukdama į Harry, kuris jau stovėjo šalia manęs.

  Styles manęs paklausydamas pirmasis nužygiavo į vonios kambarį, o aš jam iš paskus. Jam atsisėdus ant klozeto nuėmiau seną, krauju persisunkusį tvarstį ir greitai jį pakeičiau nauju.

- Apsivilk šiandien kažką juodo, nes nepažadu, jog šiandien nebebus kraujo, - sumurmėjau švelniai apglostydama tvarsčio kraštus, kad geriau prikibtų.

- Ačiū tau, - Harry man padėkojo ir kiek sutrikau, kai jis vėl rankomis apsivijo mano klubus ir galvą priglaudė prie mano pilvo sunkiai atsidusdamas.

- Nėra už ką, - maloniai atsakiau.

- Ne. Ačiū už tai, jog vis dar nepabėgai nuo manęs, - jis sumurmėjo į mano pilvą ir tai kiek kuteno.

- Tau nereikia už tai dėkoti.

- Reikia. Nes aš jau nebe įsivaizduoju, kaip man be tavęs reiktų gyventi.

Swindler - (I)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin