Sutrikusi stovėjau priremta prie savo automobilio ir jaučiau Ky lūpas ant savųjų. Neatsakiau į jo bučinį, bet staiga man prieš akis išniro Harry veidas ir pagalvojus, jog tai jis pajudinau savo lūpas atsakydama į bučinį.
Nežinau, kas man pasidarė, bet rankomis apsivijau vyro kaklą ir pagilinau bučinį. Net nenutuokiau, kodėl įsivaizdavau, jog tai Harry, bet taip jau nutiko.
Susizgribusi, jog tai Ky įrėmiau rankas į jo krūtinę ir atstūmiau jį piktai pažvelgdama į jį. Na taip, kažkada mes buvome lyg ir pora, bet aš jam nieko nejaučiau. Nebuvo tarp mūsų romantikos ar juo labiau tokios traukos ir laisvo, nevaržomo bendravimo, kaip su agentu Styles.
- Nedrįsk daugiau manęs bučiuoti, - sušnypščiau ir atgalia ranka nusivaliau savo lūpas. Jaučiausi keistai, nes kažkada man patiko jo bučiniai ir glamonės, bet dabar aš lyg ir šlykščiuosi šiuo vyru.
- Kas tau pasidarė? Juk prieš tau patenkant į kalėjimą tu tiesiog pati norėdavai to, - tarė susiraukęs ir nepatenkintas. Žvelgdama jam į akis susinėriau rankas ant krūtinės.
- Tai buvo prieš metus, - sumurmėjau. Pastaruoju metu pradedu pastebėti, jog labai pasikeičiau per šį laiką. Kalėjime lyg ir susitupėjau, tapau rimtesnė. Į viską reaguoju kiek ramiau, nes ten už bet kokį išsišokimą būdavau nubaudžiama. Net tada, kai sumušiau savo kameros draugę aš buvau labai skaudžiai nubausta.
- Nemanau, jog per tokį trumpą laiko tarpą įmanoma šitaip pasikeisti, - pavartydamas akis suburbėjo Ky ir tai mane privertė garsiai nusijuokti.
- Per tokį "trumpą" laiko tarpą aš supratau, jog man reikia suaugti. Nebesu jau ta pati Claire, kokia buvau prieš tai, - tariau ranka perbraukdama per savo plaukus ir trumpa užsimerkiau bandydama nusiraminti, nes jau buvau be pradedanti jausti pyktį.
- Kodėl man atrodo, jo tu meluoji? - Jis paklausė ir vėl bandė prieiti prie manęs, bet aš jį atstūmiau. Vėl užsimerkiau bandydama uždaryti savyje žudikę Claire. Ky visada būdamas šalia manęs priversdavo mano blogąją pusę pasirodyti.
Staiga sau ant veido pajaučiau šaltus lietaus lašus. Atsimerkusi pažvelgiau į dangų ir pamačiau, jog artėja audra.
- Aš grįžtu. Rytoj susitiksim čia pat, - tariau iš kišenės išsitraukusi automobilio raktelius ir atrakinus savąjį BMW įsėdau į mėtomis kvepiantį saloną ir užtrenkiau automobilio dureles taip Ky parodydama, jog kalba baigta ir jis gali dabar eiti kur nori.
Užvedusi mašiną išvažiavau iš pagrindinės aikštės ribų ir patraukiau bet kur, kur tik akys mato, bet tik Londono ribose, nes ta apyrankė ant mano kojos tuoj pat priverstų visus sukilti ant kojų, kad tik mane sugautų ir vėl grąžintų į kalėjimą.
Važinėjau po miestą iki pat tol, kol agentas Styles baigia darbą, nes turėjau jį pasiimti, kadangi šįryt aš jį atvežiau. Sustojusi prie F.T.B. pagrindinio Londono pastato iš kišenės išsitraukiau telefoną ir surinkusi Harry numerį pridėjau jį prie ausies.
- Klausau, - pasigirdo kiek grubus ir šaltas balsas. Jis tikrai nebuvo pačios geriausios nuotaikos.
- Aš tavęs jau laukiu, - pranešiau alkūne įsiremdama į vairą ir taip pasirėmiau ranka smakrą.
- Tuoj išeisiu, - sumurmėjo ir numetė ragelį. Įsikišau telefoną atgal į kišenę ir išleidau sunkų atodūsį. Jaučiausi pasimetusi ir lyg ant adatų, nes Ky jau pasakiau, jog grįžtu į savo ankstesnę veiklą. Bijojau, jog vėl galiu kibti, bet rizikavau.
Staiga keleivio durelės priekyje atsidarė ir pasukusi galvą į dešinę pusę pamačiau įsėdantį Styles. Pasistengiau išspausti šypseną ir pamačius surauktą vyro veidą taip pat susiraukiau.
- Labas, - sumurmėjau, bet jis man neatsakė. Supratusi, jog jis nenusiteikęs bendrauti pradėjau važiuoti link namų pusės.
Automobilyje vyravo mirtina tyla ir galėjau girdėti gilų, bet tuo pačiu ramų Harry kvėpavimą. Trumpam žvilgtelėjus į jį pastebėjau jo suspaustus kumščius ir užmerktas akis, kas bylojo, jog jis vos tvardosi.
- Kas nutiko? - Susirūpinusi paklausiau ir jis staiga atmerkęs savo akis piktai pažvelgė į mane.
- Tu dar drįsti manęs klausti, kas nutiko? - Jis sušuko ir aš staiga sustabdžiau automobilį pakelėje. Negalėjau vairuoti, kai kažkas šaukia ant manęs.
- Aš ne aiškiaregė, kad žinočiau, - sumurmėjau ranka perbraukdama per savo plaukus ir pažvelgiau į piktas Styles akis.
- Gal norėtum papasakoti, kodėl šiandien buvai susitikusi su vienu iš dvynių? - Apsimestinai ramiai paklausė ir mane toks jo šaltumas kiek šokiravo.
- Ir vėl mane sekei? - Dabar ir aš kiek pakėliau savo balso toną. Mane nervina tai, jog net negaliu ramiai kažkur išeiti.
- Nesekiau. Tam yra už tai atsakingi žmonės, - jis pavartė savo akis ir tai mane dar labiau įsiusti.
- Grįžtu į mafiją ir man to padaryti nesutrukdysi, - leptelėjau ir mačiau, kaip jo veido mimika per sekundę pasikeičia į neįskaitomą.
- Ką? - Jis pažvelgė į mane. - Kaip tu galėjai? Ar tu bent nutuoki, kad vėl atsidursi kalėjime? - Jis šaukė ant manęs ir aš nebe iškentusi perlipau per pavarų svirtį jam ant kelių ir atsisėdau apžergdama jo liemenį. Rankomis suėmiau jo veidą ir jam piktai akimis žvairuojant į mane priglaudžiau savo lūpas prie jo šiltų ir putlių lūpų.
Iš pradžių jis man neatsakė ir bandydama jį palaužti pajudinau savo klubus, taip sudarydama trintį tarp savo tarpkojo ir jo iškilimo kelnėse. Jam išleidus nebylią dejonę pergalingai nusišypsojau ir rankomis apsivijau jo kaklą taip jį arčiau savęs prisitraukdama.
Harry taip pat pradėjo judinti savo lūpas ir jo rankos pradėjo keliauti mano kūnu. Išleidau gilią dejonę jam spustelėjus mano krūtį ir stipriau įsikibau į vyrą dar labiau pagilindama bučinį.
Įvėliau savo rankas į Styles plaukus ir papešiau juos. Iš jo lūpų išsprūdo urzgimas, kuris privertė mano kūnu nusiristi milžinišką malonumo bangą.
Nežinau kodėl, bet norėjau bučiuoti tik jį, jausti tik jo rankas ant savo kūno ir ilsėtis tik jo glėbyje. Man dabar neberūpėjo, jog jis yra agentas ar kad kažkada buvo prievartautojas. Man dabar rūpėjo tik tas jausmas, kurį jaučiau būdama tik su juo.
Kaip jums tokie beužsimezgantys jausmai?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Swindler - (I)
Hayran KurguBook 1: "Swindler.Book 1" Book 2: "Swindler.Book 2" Kol aš nepakliuvau į kalėjimą, aš gyvenau savo gyvenimą, kuris buvo pilnas kraujo ir mirčių ir giliai širdyje aš šito nekenčiau. Aš turėjau žudyti norėdama atkeršyti už savo tėvų ir broliuko mirtį...