Ráno se probouzím se ,ale Jokey ani Joker nikde. Zděšeně se dívám kolem sebe. Běžím do kuchyně ,kde objevuji lísteček a rudou růži.
' Nechtěl jsem tě budit. Dej si vanu. Vrátíme se asi v 19 :00
-J & J '
Usmála jsem se. Asi by to chtělo vanu. Chůva dnes přijde až večer ,protože Joker se dneska konečně dočkal... Dnu D. Takže si napouštím vanu a nalévám do ní pěnu. Lehám si do vany a přemýšlím . Zavřu oči a přede mnou se objeví ta chvíle. Ta chvíle kde Harleen Quinzel na dobro zemřela , rukou psychopata a Harley Quinn se zrodila.
Harleen Quinzel.. To jméno tak bolelo! Ale můj rytíř mě od něj osvobodil. Matně si pamatuji na to jak jsem si- Jak si Harleen myslela- Že ho léčí a přitom on vyléčil ji- Přeléčil na mě. Ani nevím jak dlouho jsem ve vaně ,protože voda je studená a tak vylízám ven. Oblékám si tričko s nápisem :'Batman Loves me ' A černé kraťasy. Asi si půjdu zaběhat. Asi je to tím jak jsem se o sebe během těhotenství starala , ale mám pořád stejnou postavu. I tak kondice se vždy dá procvičovat.
Po běhání se rozhoduji ,že si koupím někaký sexy šatičky na dnešní večer. Beru si kreditku a klíče od auta. Jela jsem do nejbližšího a taky nejdražšího obchodu a vybrala si fakt.. skvělý šaty.
Stejně ten kus látky bude po několika minutách dole tak proč se zatěžovat něčím zahalenějším ne? Jak jsem se vrátila domů Joker už byl doma a já šaty už měla na sobě. ,,Uhh je tady nějaký horko ne?" Řekl a zasmál se. Vypadá ,že úplně zapomněl na nějaký Den D. V teplákách leží na gauči a popíjí pivo. Zasměju se. On ale jen čekal ,aby mě překvapil a jakmile jsem k němu přišla blíž hodil si mě přes rameno a běžel do ložnice. Chudák Ivy a Loki... Chudák celý barák.
Pokračování příště...
ČTEŠ
Harley Quinn:He is coming.... (CZ)
FanfictionLáska je podivná to si říká mnoho lidí ,ale to jste ještě neslyšeli o příběhu Harley Quinn a Jokera.Je to co k sobě cítí opravdové? Nebo taky ne? 7.9 2016 #13 v kategorii fanfikce