21.Alışveriş Dediğin Nedir Ki Gülüm!

71.1K 3.5K 918
                                    

Hepinize Merhaba😀 Yepyeni bölümle geldim size. Yaptığınız yorumlar için çok teşekkür ederim🙏🏻💜

Hepinize İyi Okumalar 💕

"Kalk bakalım ayyaş oğlan, saat öğleni buldu" Aysel Sultan perdeyi çekip oğlunun başına dikildi. İçmenin sonucu oğlu kütük gibi yapıyordu. Dünkü yaptıkları deliliğin hesabını da soracaktı.
Yılmaz gözüne gelen güneşle yüzünü buruşturdu. Başı çatlama noktasına gelmişti.

"O kadar oldu mu yaa!"
"Oldu tabi paşam. Sen dün zil zurna sarhoş olunca saatten de haberin yok"
Yılmaz annesinin tepesinde dikilmesine offlayınca başını kaldırdı. Başı çatlıyordu.Çok içmemişlerdi ama dokunmuştu.

"Kalk çabuk kahvaltıya, senle konuşacaklarımız var ayyaş" diyerek kapıyı kapatıp aşağı indi Aysel Sultan.

Yılmaz kahvaltısını yaparken Yeliz'le Aysel Sultan'da keyif çaylarını içiyorlardı. Yeliz abisine bakıp dün geceyi tekrar hatırladı. Osman'ın söylediği şarkıyı dün gece yatmadan önce kaç defa dinlemişti sayamadığımız. "Sol yanım benim" diyordu şarkının sözlerinde. Osman sol yanına almıştı demek ki kendisini. Hiç abisinden de çekinmemişti gözlerinin içine bakarak söylemişti şarkısını. Tabii bunda abisinin de sarhoş olmasının da verdiği bi cesaret de vardı.

"Dün neydi len o haliniz sizin" diyip konuşmasına başladı Aysel Sultan. Mahalleye rezil olmalarına ramak kalmıştı. Aysel Sultan'ın oğlu içmiş içmiş kızın kapısına dayanmış dedirtmezdi ayooool ayıptı bu. Dünürlerine karşı da çok mahçup olurdu.

"Anne bak şim.."
"Sus konuşma ! Arsız seni içmiş içmiş kızın kapısına dayanmış. Öperim falan diyor bir de azdın herhal haaa! Valla koca adam demem alırım seni ayağımın altına Yılmaz efendi" hızlıca konuştu Aysel Sultan. Çok kızmıştı olmazdı böyle şeyler.

Yılmaz annesinin çatık kaşlarından hızlıca konuşmasından dün akşama çok sinirlendiğini anladı. Normalde Yılmaz'da böyle bir şey yapmazdı fakat dün hem içkinin verdiği sarhoşluk hem de Ahsen'in küsmesi , yaptırmıştı. Yine olsa yapar mıydı? Tabiki de evet ! Ne de güzel şarkı söylemişti be ! Aşığım aşık çal bu gece!!!

"Hele bak deyyusa hala sırıtıyor. Aferim ama Ahsen kızıma hiç yüz vermedi sana ohhh olsun" diye konuştu Aysel Sultan.

Gözlerinden anladım onun ben hoşuna gitti. Nazlı nazlı gülümsemesi , sessizce kıkırdaması hoşuna gitmişti güzelinin. Bunları annesiyle paylaşmasının bir anlamı yoktu. Paylaşsa bile bu seferde kızımı süzdün diye coşardı.

"Çabuk edin kahvaltınızı saat 10 olmak üzere"
"Niye ki anne"
"Ayyaş bey unuttun tabi sen bugün nişan alışverişiniz var"

Yılmaz elini alnına vurarak konuştu. "Ulan unutmuşum ben onu be" çabucak kahvaltısını yapıp Ahsenle annesini bekletmemesi gerekiyordu. Bir günde halletmeleri lazımdı çünkü Ahsen sadece bugünlük izin alabilmişti.

"Kız Yeliz sende geliyor musun?"
"Ayy gelmem mi bu curcuna kaçmaz. Tabiki geliyorum fotoğraf makinemi de alcam her anınızı çekcem"
Yılmaz Yeliz'in söylediğini başıyla onayladı.
"Aferin kız iyi düşündün" Yılmaz ellerini çırparak "haydi" diyip odasına giyinmeye çıktı.

"Bak bak Ahsen'in adını duyunca nasılda kendine geldi. Hey yavrum hey , ey sevda sen nelere kadirsin" dedi Aysel Sultan. Oğluna kızıyordu felan ama çok mutluydu. Çünkü Yılmaz'ı gerçekten çok mutluydu Ahsenle. Hem kendide seviyordu gelinini. Güzel kızdı da maşallah. "Ee bana da böylesi yakışır , aa dostlar" dedi kahkaha atarak.

~~

Arabada oturmuşlar, Ahsenle annesini bekliyorlardı. "Bak oğluşum Ahsen ne isterse alcaz, burun kıvırmak yok. Kaynanam bana istediğim eteklik kumaşı almadı diye çok üzülmüştüm. O yüzden ben gelinimin üzülmesini istemiyorum"

KİRAZ MAHALLESİ (TAMAMLANDI)                                                Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin