*Okey USA #1 (part 2) ,,SEBI!!!"*

90 5 1
                                    

Karolina:
Kiedy wylądowaliśmy na lotnisku ja, Ala, Ola, Leo, Charlie i Sebi poszliśmy po odbiór bagaży. Oczywiście nie obyło się bez wygłupów Leo i Charliego. Chłopcy  wskoczyli na to:

(Taśma z której odbierasz bagaż)Wszyscy kazaliśmy im złazić, ale niestety skończyło się to tak, że nie zdążyli zejść z taśmy i pojechali tam skąd wychodzą bagaże

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Taśma z której odbierasz bagaż)
Wszyscy kazaliśmy im złazić, ale niestety skończyło się to tak, że nie zdążyli zejść z taśmy i pojechali tam skąd wychodzą bagaże. Wrócili po około pięciu minutach z jakimiś wstążkami we włosach i naklejkami na bagaż na policzkach. Chłopcy w trymiga zaskoczyli z taśmy i Leo pobiegł do mnie, a Charlie do Ali.
Brązowo Oki wtulił się we mnie i nie chciał mnie puścić.
-Leo już spokojnie. Co się tam stało?
-Bo oni mnie i jego. A potem, potem. - chłopak nie mógł się wysłowić
Przytuliłam go mocniej.
-Daj mi buzi. - powiedział brunet
Odepchnęła go lekko i musiałam stanąć na palcach aby dotknąć swoimi ustami jego ust. Leo złapał mnie w talii i podniósł lekko do góry przez co mogliśmy pogłębić nasz pocałunek.
***
Kiedy odebraliśmy bagaże wyszliśmy z lotniska. Sebastian strasznie się rozglądał we wszystkie strony zapytałam się go czy coś się stało. Kiedy miał odpowiedzieć jakaś dziewczyna zaczęła krzyczeć imię mojego brata. Sebastian odwrócił się gwałtownie w stronę źródła dźwięku.
Jakaś dziewczyna zaczęła biec w jego kierunku. Kiedy dobiegła Sebastian przytulił ją podnosząc i kręcąc się wokół własnej osi. Wszyscy popatrzyliśmy pytająco na mojego brata. Kiedy Sebastian skończył swoje czułości z nieznajomą mi dziewczyną popatrzyli się na mnie i Sebastian zaczął mówić.
-Karolina poznaj moją dziewczynę Amandę.
Amanda wygląda tak:

Podeszła do mnie i mnie przytuliła

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Podeszła do mnie i mnie przytuliła. Ja przez ten cały czas byłam zdezorientowana.
-Ale jak to dziewczyna?! - krzyknęłam
-Sebi?! Nic jej o mnie nie powiedziałeś?
-Nie było okazji. - tłumaczył się szatyn
-Boże na reszcie ten debil znalazł sobie dziewczynę. - powiedziałam
***
Kiedy jechaliśmy do hotelu Sebastian i Amanda opowiadali nam o tym jak się poznali. Amanda jest bardzo mądrą dziewczyną... No tak! Przecież mój brat w byle czym nie gustuje.
Okazało się, że nowo poznana mi dziewczyna spędzi razem z nami te wakacje.
*Wieczór*
Kiedy dojechaliśmy do hotelu było już późno i byliśmy mega zmęczeni. Od razu po zameldowaniu poszliśmy do swoich pokoi i ja oraz Leo przebraliśmy się i walnęliśmy się na łóżko. Leo przyciągną mnie do siebie i zaczął mnie całować. Odwzajemniałam każdy pocałunek. Pod dłuższej chwili zasnęliśmy wtuleni w siebie.
**********
See You Aigan
~Karo

Czy to sen... Czy rzeczywistość?! / BAMOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz