N:"díky bohu ne"
D:"uff"
Te:"hele jestli si chceme dát k večeři smažínku tak musíme zajít za Honzou, nemáme vajíčka
D:"hele Honzo zajdeš do krámu pro vodu, brambory a vajíčka ve 4 se sejdeme na našem místě jo?"
H:"ok"
D:"tak prej jo"
D:"dneska tam jdu já"
Te:"já chci taky"
D:"ty ne ty jsi tam byla minule"
Te:"tak půjdeme oba dva"
D:"ale Teri ty jsi tam byla minule sakra!"
N:"hele jestli chce Terka tak moc za svým miláčkem mi to tu zvládneme"
Siri zavrčela a Adis stáhla uši, ještě jsem dal Nele lehkou pusu do vlasů a vyrazili jsme.
D:,, Teri já tě znám přiznej si, že se ti líbí Honza ''
Te:" no dobrá ''
Usmál jsem se
Tě:" a ty mi řekni pravdu chodíš s Nelou "
D:" ne bohužel ne "
Te:" ale něco mezi sebou máte,ne?"
D:" no asi jo"
Te:" hodíte se k sobě "
D:" dík, tobě to snad z Honzou taky vyjde"
Te:" za půl hodiny tam tak Budem ne?"
D:" jo"
D:" jak si se dneska vyspala "
Te:" jo už líp zvykám si už na ty hlídky"
D:" jo taky jsem s tím měl problém "
Po dvaceti minutách
————————————
Te:"už vidím Honzu supér"
D:" jo já ho taky vidím"
Honza měl dvě tašky a Terka se mu rozběhla naproti a obejmuli se.
H:"chyběla si mi"
Te:"ty mně taky"
D:"jo to známe Honzo co jsme ti dlužní?"
H:"jen zůstaňte na živu je vás málo"
D:"ten tvůj humor"
H:"radši už běžte, mohl by vás tu někdo vidět"
D:"dobrá"
Te:"dobrá achjo"
Ještě se ty dva obejmuli a Honza ji dal pusu do vlasů.
Te:"já jsem tak zamilovaná"
D:"no jo no"
Te:"je to boží pocit"
D:"to máš pravdu"
Ještě chvíli jsme se bavili a najednou Terka uviděla lovce.
Te:"bacha lovec"
Ten jí uslyšel a namířil na nás jeho brokovnicí a položili jsme tašky s jídlem.
D:"běž!!!!!!!!!"
Rozběhli jsme se lesem, každý jinudy, ale aby jsme na sebe viděli, uslyšel jsem výstřel, který trefil strom za mnou. Nechal jsem zmizet Arka ve vzduchu a běžel jsme dál uslyšel jsem ještě dva vystřeli a pak už nic, ani lovce jsem neviděl, ale běželi jsme dál.
Te:"stůj, nikde ho nevidím"
D"jo, já taky ne, vrátíme se pro tašky"
Šli jsme potichu a nenápadně uviděli jsme tašky a pořádně jsme se rozhlédli a vzali tašky a rychlím krokem jsme vyrazili do tábora.
N,To,B :" ahoj"
N:" kde ste tak dlouho byli? "
Te:" potkali jsme lovce střílel po nás, ale všechno je v pořádku "
N:" bože vážně všechno v pořádku? "
D:" jo utekli jsme mu "
N:" uff díky bohu "
Nela mě obejmula hodně silně a na uklidnění ode mne dostala pusu do vlasů.
Zacaki jsme očišťovat houby na smažínka a Terka ji pak uvařila. Při večeři jsme všem rozdak hlídky.
D:" takže hlídku od 10-12 si vezmu já, od 12-2 má Nela, 2-4 Terka, 4-6 Tom a poslední hlídku od 6-8 má Bára a napadlo mně, že budeme ty hlídky šoupat takže Bára má zítra první hlídku a já druho a Tom poslední souhlas?"
To,B,Te,N:"ok"
Sedli jsme si okolo ohně a Tom vytáhl kytaru a začali jsme si zpívat písně.
D:"tak už je deset běžte spát, nebo jestli chcete být ještě někdo vzhůru"
A všichni se rozešli do do stanů.
Po půl hodině z holčičího stanu vyšla Nela.
D:"dobré ráno"
N:"ale já ještě neusla"
D:"aha, tak si pojď taky sednout k ohni, ale jen na chvíli, kdyť máš po mně hlídku"
N:"a jo to mas pravdu, a jo na chvíli si k tobě sednu"
Měl jsem kolem sebe deku a seděl na lavičce u ohně, Nelča si sedla ke mě přisedla a taky jsem ji zabalil do deky a vzal jí kolem ramen a dal jí polibek do vlasů.
N:" uděláme dohodu já budu hlídat s tebou a ty se mnou "
D:" Dobrá, stejně by se mi dneska blbě spalo po tom přepadení od lovce "
N:" Tak super "
Nelča mi položila hlavu na rameno a za chcili usnula. Když najednou něco zašustilo ve křoví. Rychle jsem se tam otočil a to vzbudilo Nelu.
N:" co se děje? "
D:" jen něco bylo ve křoví zůstaň tady, dobře"
N:" no jo dobře "
Ark byl připraven k rychlému výpadu, když najednou z křoví vyběhl králík a já jsem si ulevil. Došel jsem zpátky na lavičku za Nelčou a ona mi zase usnula na rameni. Když bylo 12 tak jsem vzbudil Nelu.
N:" no co je? "
D:"začíná ti hlídka, ale gratulují ti za naší společné hlídky si adekvátně ohlídala moje rameno"
N:"dobrá"
Začali jsme se potichu smát"
N:"stalo se něco, během tvoji hlídky"
D:"ne nic zajímavého"
Došel jsem do stanu s jídlem a vzal jsem jednu čokoládu a dva hrnky, hrnec je u ohně. Začal jsem v hrnci rozpékat čokoládu a následně jsem nám ji nalil do hrnečků.
N:"jé díky"
D:"není zač"
Byla sice poslední, ale dobrá. Ark si podřimoval na druhé straně ohně a nahlas odfrkoval. Přiložil jsem a zapraskání klacků ho probudilo. Otočil se pohledem všude kolem sebe a zase usnul.
N:" to je lenoch jak ty"
D:" náhodou mě,když usne moje duše tak vydržím být vzhůru ty s tím máš problém "
Vyplázl jsme na Nelču jazyk a ona se na mě uraženě podívala a s rukama křížem se otočila ke mně zády. Dal jsem jí letmou pusu na krk a cítil jsem jak se usmála, otočila se a políbili sme se vášnivě a dlouze.
D:" už budou dvě jdeme vzbudit Terku? "
N:" jo klidně "
D:" já si půjdu lehnout a ty jí vzbudíš jo?"
N:" jo"
Dal jsem ji dlouhý polibek vášnivý polibek a šel jsem si lehnout.
N:"Teri vztávej"
Te:"jo už jdu"
Pak jsem slyšel ještě kroky kolem tábora, pár otázek na Nelu a pak už jsem propadl spanku
——————————————————
Tak dneska to je 1000 slov snad se vám to líbilo a čus!!!!
ČTEŠ
Ti druzí
Adventurejá vím podoba se to jiné DNA, možná trošku a jestli jinou DNA neznáte doporučuji