Seznamování

1 1 0
                                    


L:"Terko ty jsi těhotná?!"

Charles zatnul pěst a Terka stále neodpovídala.

L:"si těhotná?"
Te:"j-jo"
Ch:"a s ním?"

Ukázal na mě.

T:"ne s ním klukem"
L:"jak dlouho?"
T:"asi měsíc"

Něco pořád probírali a já si prohlížel jejich vzhled a duše.

Lucka měla krásného bílého vlka a Charles takového klasického, ale z obou šla autorita.

Poté Terka řekla něco ve smyslu, že jim všechno ukáže a vyrazili jsme. Nějak jsem se zamyslel až jsem si zapomněl na Nelu a bylo zle, ale nesměl na dát na jevo slabost.
Šli jsme zase kus k chatě, kde nejdřív panovalo napětí a pak klid když už Terka řekla kdo to jsou. Seznamovali se a mě to nějak nezajímalo, byl jsem mimo až přišla Nat. Falešně jsem se usmál a doufal jsem, že to neprokoukne bohužel prokoukla. Začala hned co mi je, jestli se něco děje atd..

D:"ne, nic se neděje zlato"
Na:"dobře" řekla sklesle

Přitáhl jsem si jí a dal jí pusu do vlasů.

To:"a jak jste se vlastně potkali?"
Te:"šla jsem lesem kolem chaty a narazila na ně"
Ch:"jo to je pravda a nechci vám do toho moc kecal, ale kdyby jste měli svoje duše puštěné pořád venku, bylo by vám mnohem líp.
Už byla uvařená polívka, ale já neměl chuť sedl jsem si na gauč a koukal na televizi. Když jsem zaslechl.

Ch:"tak mi zase půjdeme ať nezabíráme místo"

Otočil jsem se a viděl jak je Terka s jejími rodiči tak šťastná.

D:"ne, nechoďte my s Nat to vydržíme na gauči"
L:"díky Dominiku"
D:"já jsem se představoval nebo odkud víte moje jméno?"
L:"nevzpomínáš před šesti lety jsme tě našli a i ten den jsme se rozdělili a do dneška jsme se neviděli"
D:"jo, vzpomínám"

Po obědě jsme šli na dřevo zase jsem šel s Nat. Až jsme došli na krásné místo v lese.

Na:"co se děje?"
D:"nic"
Na:"já vidím, že se něco děje"
D:"dobře, vzpomněl jsem si na Nelu"

Nat sklonila hlavu a mě jí bylo líto.

Na:"ty na ni pořád myslíš...."
D:"když to nejsou ani dva týdny"
Na:"promiň....."

Obejmul jsem si a zvedl jsem ji bradu. Začali jsme se líbat pomalu a vášnivě. Udělal jsem jí cucflek na krku a ona mě. Líbal jsem jí ruce, rty, krk a vlasy a občas jsem zkousnul i ucho, to vždycky tak příjemně zamručela. Pak jsem jí sundal tričko a líbal jsem jí dál. Po chvíli líbání sundala tričko ona mě a přejela mi po břiše. Rukama jsem jí jezdil po bocích, po stehnech, po zadku a občas jsem ji zajel rukama do vlasů. Ona mi spíš hladila břicho. Rozepl jsem ji podprsenku a začal jsem ji jezdit přes bradavky a ona vzdychala do polibků. Probíhala válka jazyků. Přestali jsme se líbat, položil jsem Nat na zem a začal jsem jí líbat bradavky. Začal vzdychat. Jel jsem polibky níž až k jejím kraťáskům, které jsem sundal a líbal jsem jí přes její kalhotky. Začala strašně hekat. Za chvíli se udělala a vytáhla mě nahoru. Zase mě začala líbat. Sáhla mi na kalhoty na moji bouly. Za chvíli ho vyndala a začala mi ho honit. Pak se sesunula dolů a začala kouřit. Po chvíli jsem si začal určoval tempo až jsem se udělal. Vyzvedl jsem jí a zajel jí rukou pod kalhotky a vrazil do ní jeden prst, za chvíli dva. Hekala do polibků. Sundal jsem ji kalhotky a začal jsem jí lízat. Udělala se a já do ní pomalu vnikl svým kamarádem. V oku se jí objevila slza, ale po chvíli už si to užívala. Zvedl jsem se i sní, obmotala mi nohy okolo těla a opřeli jsme se o strom. Začal jsem přirážet až jsme se oba udělali. Přitulila se ke mě a já ji políbil. Líbali jsme se asi 8 minut.

Na:"bylo to krásný"
D:"a ty úžasná"

Oblékli jsme se, vzal jsem si zbraň ze země, posbírali jsme nějaké to dřevo a šli jsme zpátky k chatě.

Te:"kde jste bylo 45 minut a ještě nesete tak málo dřeva"
D:"trochu jsme se zasekli"
Te:"jo, ták....."

Terka se začala smát.

Na:"něco se ti snad nelíbí?"
Te:"ne, ne v poho"

Arka jsem nechal v klidu venku a jen tak se tu procházel, vlastně úplně všechny duše se tu procházeli, bylo to nádherné.

Přijel Pepa a Charles vytáhl zbraň.

D:"ne! klid"
Ch:"kdo to je?!"
To:"ten nás zásobuje"

Charles přestal mířit a my jsme šli vyskládat všechny tašky. Bylo toho dost, dali jsme to do spíže. A šli si zahrát s klukama poker a holky drbali.

Dal jsem si jedno pivo a nehráli jsme o nic moc.

D:"už dlouho jsme nepotkali lovce"
To:"musíme zaklepat"

Všichni jsme zaklepali o stůl a začali se tlemit. Přišla Terka pro něco do ledničky.

To:"o čem se bavíte?"
Te:"o těch vašich malých rozinkách tam dole"

Začli jsme se tlemit.

Te:"ne dělám si prdel o těch vašich špalcích"
H:"to už je lepší"

Terka vytáhla jogurt z ledničky a odešla.

H:"kde jsou vůbec Terky rodiče"
To:"asi někam šli, Terka asi ví kam šli, zdá se v klidu"
D:"kluci tak pokračujeme"

A hráli jsme dál. Kolem 5 jsme koukali na TV, když najednou se rozrazili dveře........

Ti druzí Kde žijí příběhy. Začni objevovat