Filip přiložil oko ke kukátku a po chvíli míření sestřelil jednoho strážného na věži. Díky bohu měl tlumič.
Takhle sestřelil všechny čtyři strážné na věžích a pak ještě dva u brány.P:"teď!!"
Všichni jsme vyběhli a běželi jsme ke vchodu. Strážný měl kartu a tak jsme se dostali do vnitř. Pomalu se otvírala vstupní brána a já namířil zbraň do vnitř.
Otevřela se a o nikoho sme neviděli. Vešli sme dovnitř a kráčili pomalu temnou chodbou, když tu najednou se ozvali běžící kroky na druhé straně chodby.?:"rychle otevřeli vstupní bránu!!"
Bylo to slyšet za rohem a tak jsme všichni namířil zbraňe. Najednou vyběhlo osm lidí, párkrát jsme vystřelili a bylo po všem.
Začali jsme utíkat po chodbách a zastřelili jsme ještě pár lidí, až jsme doběhli k třem celám a kartou je tevřeli.
Rychle jsem se obejmul s Nelou a všichni plus dva nový jsme zdrhali ven. Vyběhli jsme ven a upustil se alarm. Za náma vyběhlo spousta bachařů a začala neuvěřitelná přestřelka. Běželi jsme, pořád se střílelo, když najednou zařvala Nela a ležela na zemi. Adis se svíjela na zemi, jako Nela, zahodil jsem zbraň a vzal Nelu do náruče. Doběhli jsme k autu a rychle jsem Nelu položil a vyndal lékárničku už jsme jeli. Byla postřelená na hrudi už dávno omdlela a já jsem se snažil a najednou začali kašlat krev už... už to nešlo zastavit.
Nela mi doslova umírala v náručí najednou jsme zastavili a rychle jsme všichni vystoupili a doběhli jsme dovnitř a položil jsme Nelu na postel.
Za chvíli přestala krvácet a kašlat krev. Začali mi ztékat slzy po tváři nešlo to zastavit.D:"..... né!!!!"
Všichni jsme brečely a nikdo nemluvil.
D:"j-jak s-se jmenujete" (ptám se těch dvou dalších, kdyby někdo nechápal)
D:"a ty Teri, jdi radši s Bárou pryč"
T:"dobře"
N:"mé jméno je Natalie a tohle je Patrik"
D:"Kurva, Nelo!" Začal jsem zase brečet.Asi to bylo slyšet a otevřeli se dveře a v nich stála Terka a obejmula mě.
P:"je mi to líto" řekl skleslím hlasem.
D:"kdyť si ji ani neznal!"
Vedle Neli ležela stejně nehybná Adis."Dominiku uklidni se"
"Ne, Arku, to nejde"
"Ale jde"Přerušil jsem spojení s Arkem a ještě víc mi došlo, jak je to trapný. Přestal jsem brečet a povolil jsem z Terky objetí. Došel jsem k Nele a pohladil ji po tváři a dál pusu na čelo. Odešel jsem z pokoje. Za dveřmi ležela Báry Richie a neklidně se převalovala. Vyšla ven Terka a Siri, která byla doopravdy rozrušená.
D:"je to dobrý, Teri?"
Te:"jo, docela jo a co ty?"
D:"radši se neptej"Měl jsem nepopsatelnou chuť se těm zmrdům pomstít, jen nebylo jak, ale musel jsem se udržet v klidu.
D:"Teri, kdyby se někdo ptal, šel jsem si zaběhat"
Te:"jo, dobře"Musel jsem se uklidnit tak jsem šel běhat. Vzal jsem si M9 a vyběhl jsem.
Ark se zhmotnil vedle mě a užíval si každého pohybu. Když najednou se v křoví něco pohlo, Ark se přestal radovat, zastavil a začal vrčet."Je tam lovec, cítím to"
D:"díky, Arku,"Usmál jsem, přesně jsem věděl co s ním provedu.
Vytáhl jsem pistoli, ale místo výstřelu jsem dal jsem rozkaz Arkovi.D:"chyť"
Ark zavrčel a skočil do křoví z něhož okamžitě vyběhl mladý ustrašený kluk. Měl jsem strašnou chuť se na něm vyřádit.
Ark ho doběhl a skolil ho k zemi a držel ho tam. Pomalu jsem tam přišel s úsměvem a koukal jsem na toho lovce. Za pasem měl pistoli.D:"šikovný"
Zbraň jsem mu odebral.
L:"nech mě"
D:"ne"
L:"nech mě kurva být"
D:"tak ty budeš nadávat"
L:"jo, ty zmrde"
D:"nezahrávej si se mnou"
L:"a co mi uděláš, nemáš na to mě zastřelit"
D:"jak myslíš"Byl jsem nasraný a vystřelil jsem mu u ucha.
L:"ty, zmrde"
D:"co, jsi to řekl?"
L:"ty, zmrde nerozumíš nebo co?"
D:"teď si to posral"Střelil jsem mu do nohy.
L:"ty, čuráku"
Usmál jsem se.
D:"Arku, vem ho a pojď"
Ark, vzal lovce do huby a odnesl ho na louku za farmou. Kde ho pustil.
L:"co chceš dělat teď"
D:"hrát si"
D:"Arku, trhej"Ale v duchu jsem mu dal rozkaz jen vrčet. Lovec začal utíkat a Ark strašně vrčel. Když byl kousek od konce louky zakřičel jsem.
D:"chyť"
"s radostí"Ark se rozeběhl, když najednou za mnou se otevřely dveře a v nich stal Tomáš.
To:"co tu kurva děláš?"
D:"hraju si"Ark ho zrovna doběhl a rozkousl mu hrdlo.
To:"Dominiku jsi v pořádku"
D:"jo už je mi líp"Zařval jsem má celé kolo: "to máš za Nelu ty zmrde!"
Už se pomalu stmívalo, ale přesto jsme šli kopat pro Nelu hrob. Nic jsme neříkali pak jsme jí pohřbili a šli si sednout k ohni. Bylo to všechno jiný.
Až u ohně Honza prolomil ledy.
H:"Patriku a Natalie, jaké máte duše"
Na:"já mám duši srnky, jmenuje se
Chelsie"Vedle Natalie se zjevila krásná srnka.
D:"Patriku a co ty?"
P:"já mám duši tygra, jmenuje se Aron stačí...."Krásný silný tygr, ležel vedle něho, ale něco ho sralo nebo trápilo, ale i tak byla výřečnější Natalie a více se mi zamlouvala.
H:"dneska to bylo všechno strašně rychlé"
To:"to jo"
Te:"a jak to probíhalo"
To:"Filip odstřelil stráže a mi jsme díky jejich kartě se dostali dovnitř, kde se mám dařilo stráže postřílet a když jsme je osvobodili a pak při útěku postřelili Nelu..."
B:"aha..."
Te:"bude mi chybět...."Viděl jsem jak Terce stéká slza po tváři a seděl jsem vedle ní tak jsem ji jí utřel.
Te:"díky..."
Ale opřela se o Honzu ten taky seděl vedle ní. Vedle mě se objevil Ark a začal jsem mu přejíždět po srsti.
——————————————————
Tak po dlouhé době jsem napsal další kapču snad se vám líbí a čus.... :)
ČTEŠ
Ti druzí
Adventurejá vím podoba se to jiné DNA, možná trošku a jestli jinou DNA neznáte doporučuji