Přípravy

2 1 0
                                    

Tak tenhle díl bych chtěl věnovat Terce (ona ví). Za to, že mě dokopala k psaní. Užijte si to.

------------------
Uprostřed noci jsem se vzbudil, jelikož jsem se otočil na levou stranu.
Zasičel jsem bolestí. Chytl jsem se za rameno a po chvíli usnul.
Ráno jsem se probudil v sedm a Nat už vedle mě neležela. Zvedl jsem se z postele a sešel dolů.

D:"dobré ráno"
Na,Te:"dobré ráno"
D:"tak co máme k snídani?"
Te:"tak ty máš hlad?"
D:"víš, že i jo"
Te:"tak to máme rohlík s máslem"
D:"hmmm... mňam"

Nat mi to podala.

Na:"na tady to máš"
D:"díky"
Te:"co ruka?"
D:"bolí"
Na:"tak ještě, aby ne, tak dobrá nejsem"
D:"náhodou, si skvělá"
Na:"tím bych si nebyla tak jistá"

Začali jsme se smát. Za chvíli dolů přišli všichni čtyři zbylí. Pozdravili jsme se a začali se bavit o tom, co budeme dneska dělat.

To:"ja bych odpočíval"
H:"na to zapomeň"
Pe:"začíná přituhovat, nenávratně se blíží studený podzim"
D:"tím chceš říct, že budeme nosit dřevo?"
Pe:"přesně tak"

Tom se zvednul a zapnul televizi. Asi po deseti minutách reportérka začala vyprávět o nás, že prý jsme strašně nebezpečí a je nás nutné zabít.

Na:"dle mého, by jsme ven neměli nosit jen střelné, ale i něco na blízko"
Te:"to máš pravdu"
D:"jo to jo"

Všichni jsme Nat podpořili. Poté jsme si každý vzali jeden kuchyňský nůž a kluci pistole a vyrazili ven.
Před chatou jsme se rozdělili do skupin. Šel jsem s Nat. Sbírali jsme dřevo a nosili ho zpátky k chatě. Nanosili jsme hodně dřeva a když se blížilo k času oběda, šli jsme vařit. Holky udělali maso s bramborama.
Došel jsem do kuchyně pobral jsem s Honzou všechny talíře a rozdali jsme je ostatním. Popřáli jsme si dobrou chuť.

D:"holky, máte to skvělé"
H:"jo"
Te,Na,B:"díky"

Po obědě jsme koukali na televizi. Zase tam někdo mluvil o "mutantech".
Pak jsme se zase zvedli a šli pro dřevo. S Nat jsme se zakecali a zašli jsme daleko do lesa. Uslyšel jsem hlasy. Uviděl jsem 10 lovců.

D:"Nat skrč se!"
Na:"co teď?"
D:"jestli zdrhnem uvidí nás a najdou nás, jestli tu zůstaneme najdou nás. V pistoli mám 3 náboje"
Na:"takže jakou možnost volíme?"
D:"ty utečeš, ja zůstanu"
Na:"s tím nepočítej!"
D:"ale já s tím počítám!"
Na:"ne!"

Obejmul jsem Nat a pošeptal jsem jí do ucha "vyříd, že je mám rád a ať mě nehledají a ať je Terka v klidu"
Dal jsem jí pusu a cítil jsem její slzy.

D:"na tu máš pistoli"
Na:"nikdy na tebe nezapomenu!"

Nat strašně brečela.

D:"jdi....."
Na:"miluju tě"
D:"já tebe taky, jdi!"

Nat se pomalu začala plížit pryč.

D:"hej kokoti!"

Vedle mě se zjevil Ark.

?:"mutan chyťte ho!"
D:"zkus to!"
?:"jak si přeješ"

Utíkal jsem jako o život pryč. Občas se ozval výstřel. Zatočil jsem do leva a přede mnou se objevil lovec. Vytáhl jsem nůž a zobodl jsem mu ho do srdce. Běžel jsem dál. Přede mnou se znovu objevili další dva lovci. Na jednoho skočil Ark a druhý vytáhl nějakou jehlu přiběhl ke mě a vrazil ji do mě. Ark se stáhnul do mě a já se svalil na zem. Zavírali se mi oči a poslední co jsem slyšel bylo.

?:"dobře"
?:"díky"

Poté jsem propadl do dlouhého snu. Zdálo se mi jak jsme všichni šťastní na farmě a lidi s námi nebojovali. Byl to krásný sen, ale najednou se začalo všechno rozpadat kousek po košíčku.
Vzbudil jsem se připoutaný na stole v bílé místnosti napojen na přístrojích.

D:"....... ach bože kde to sem!"
D:"Arku!"

Ark se nemohl zhmotnil, jako by mi v tom něco bránilo.

"Dominiku, nemůžu ven!"

Rozhlédl jsem se po místnosi, byle celá bílá až na jednu stěnu a roh kde byl rozhlas. Jedna stěna měla jiný odstín. Určitě to bylo sledovací okno.

D:"dobrý den!"
?:"spíš dobré poledne"
D:"kde kurva jsem!"
?:"na tom nezáleží"
D:"jak dlouho jsem spal?"
?:"tři dny"
D:"co jsme udělali s Arkem!"
?:"jestli myslíš svou duši, tak tu jsme dočasně zablokovali"
D:"jak se jmenujete!?"
?:"mé jméno není důležité"
?:"máš dvě možnosti: za prvé můžeš dělat problémy a my budeme zlý a nebo můžeš spolupracovat a my budem hodný, takže jakou volíš?"
D:"asi tu lepší variantu..."
?:"dobře, tím pádem necháš profesora, aby ti píchnul injekci"
D:"a na co?"
?:"na potlačení"
D:"dobře....."

Otevřeli se dveře o kterých jsem ani nevěděl, byli také bílé. A v nich stal doktor a za ním dva ozbrojení muži.
Doktor ke mě přišel a na rovinu mi to vrazil do ruky.

D:"kurva, nemůžete být opatrnější!"
?:"ne"

Hned po tom odešli.

"bolí to...."
"neboj"

?:"děkuji za spolupráci"
D:"můžu mít podmínku?"
?:"jo, příště to bude jemnější"
D:"děkuji"
?:"byl jsi s někým?"
D:"ne..."
?:"nejsem si jistý!"
D:"ale já jo!"
?:"ja se jmenuje tvůj mutant?"
D:"to není mutant, to je duše!"
?:"dobře tak tvoje duše"
D:"Ark"
?:"je silná, asi jo, když je to medvěd"
D:"proč se s vámi vůbec bavím"
?:"to ja ti nepovím, máš hlad?"
D:"docela ano"

Dveře se otevřely a tam stál někdo jiný než předtím a za ním ochranka. Onen doktor došel ke stěně a tam vysunuk kovový stůl a ze své pracovny přinesl židli.

?:"jestli budeš dělat problémy, budeš dostávat jídlo hadičkou"

Zašel znovu do své pracovny a přinesl jídlo.

D:"děkuji"
?:"není zač"

Zašel zpátky a dveře se zamknuli.

?:"teď ti uvolním pouta a můžeš se dojí najíst a žádné problémy jinak tě uspíme"
D:"dobře"

Najednou se mi moje pouta uvolnili a zajeli do stolu. Snažil jsem se postavit, ale bylo to těžší než jsem čekal. Po chvíli jsme se postavil a došel si sednout ke stolu a jíst. Měl jsem rýži s nějakou omáčkou. Měl jsem jen lžíci.
Když jsem dojedl zvedl jsem se.

D:"můžu se projít?"
?:"dobře"

Chvíli jsme se procházel.

?:"dobře to už stačí jdi si lehnout"

Lehl jsem si a za chvíli se zase vysunuly pouta a spoutali mě. Do dveří vešel doktor a zasunul stůl, uklidil tác na kterém bylo jídlo a odnesl židli.

------------------
Tak tady to máte, lepší než předchozí díl. (snad)
Snad se vám to líbilo a čůs!

Ti druzí Kde žijí příběhy. Začni objevovat