Běž!!!!!!!!

21 2 0
                                    

Doběhli jsme do tábora.
Te:"tak co kde jste byli?"
D:"pryč"
Te:"no to vím a co je v té tašce?"
D:"večeře Ark chytnul rybu"
Te:"super"
Já a Nela sme večeři udělali a když jsme se najedli zase sme šli zpívat k ohni, různé písničky.
B:"takže dneska první hlídám já?"
D:"jo přesně tak"
Zpívali li jsme dlouho a nahlas, ale neřešili jsme to.
B:"už je deset, běžte spát"
D:"já tu chvíli zůstanu"
Všichni se rozešli do stanů.
D:"Báro líbí se ti tu s náma"
B:"jo je to tu super"
D:"to sem rád a kdyby něco řekni"
B:"to, že jsem nejmladší neznamená, že mám jako jediná si právo ztěžovat jasný něco tu chvíli, ale tisíckrát lepší než v laboratoři na pitevně"
D:"to máš pravdu a já jdu spát dobrou"
B:"dobrou"

B:"Dominiku vztávej, hlídáš"
D:"jo hned tam budu"
S Bárou jsme se vystřídali a sedl jsem si k ohni zabalil se do deky.
Po půl hodině sedění u ohně se Ark probudil a nastražil uši, asi něco uslyšel najednou i já slyšel štěkot psů. Byli tak 3 minuty od nás rychle jsem se zvedl a všechny vzbudil.
D:"rychle vztávejte lovec!!!"
Všichni se rychle oblékli a vylezli ze stanů.
Štěkot psů byl, už zřetelný a uslyšel jsem výstřel.
D:"běžíme a poblíž sebe"
Všechno jsme vyběhli přede mnou běžela Nela vedle mě napravo Terka a Tom a na levo Bára. Střílel neustále na nás střílel a najednou Nela zařvala a skácela se k zemi. Šlápla do pasti rychle jsem k ní klekl Adis se svijela v bolestech stejně jako Nela. Za mnou se zjevil rozzuřený Ark, ochotný zemřít pro záchranu Neli. 6 psů bylo asi 17 metrů za námi a Ark zařval takovou silou, že se ty psi zastavili vedle Arka se objevila Siri,  která neústavičně vrčela a skočila po jednom psovi. Na Arka skočili tři psi, jednoho odhodil na strom, druhému rozdrtil hrudník tlapou a třetímu prokousl hrdlo a Siri se vrhla na 5 psa, který štěkal jenom zasténala a ležel na zemi s prokousnutým hrdlem a poslední pes chtěl skočil na Adis to jsem tam přiběhl já a odkopl ho vrhl se na mě a pokousal mě, ale Ark mě zachránil serval ho že mne a cukl hlavou a pes letěl na strom. Najednou přiběhl ten lovec mohlo mu být dvacet nechtěl po nás střílet.
L:"pojďte se mnou"
D:"nikdy"
Zapištění Nera a následné upuštění lovcovi zbraně, při táboření Nerových drápů do jeho ruky. Vyvolalo obrovský obrat Siri ho hnala strašlivou rychlostí pryč já mezitím vzal zbraň a uvolnil jsem Nelu, která mezitím omdlela za chvíli se vrátila Siri. A rychle jsme běželi do vesnice k Honzovi domů, my tam lékárničku nemáme.
D:"musí to přežít"
Tuhle větu jsem opakoval pořád, když jsme běželi do vesnice a přidávalo mi to vůli běžet. Utíkali jsme strašnou rychlostí to, že jsem byl pokousaný mi v tu chvíli bylo jedno.
Běželi jsme deset minut a viděli jsme lampy díky, díky bohu jsme věděli kde  Honza bydlí a víme, ze bydlí sám. Doběhli jsme k zvonku a dlouho sme zvonili než Honza otevřel.
H:"an-, c-c-co vy tu děláte pojďte do vnitř rychle"
Dali jsme Nelu na podlahu a Honza vyndal lékárničku a postarali jsme se o ní. Pak, když to měla zavázané odnesli jsme ji do postele.
H:"tak a teď mi kurva vysvětlete co se stalo"
D:"našel nás lovec a Nela se chytla do pasti, měl sebou pět psů pravděpodobně už nejsou a všechno to bylo tak straně rychle"
Došel jsem k posteli kde byla Nela celou dobu jsem jí hlídal dokud jsem neusnul. Ráno jsem se probudil Nela pořád ležela na posteli.
D:"vzbudila se přes noc"
Te:"ne"
D:"Honzo vážně bude v pořádku?"
H:"jo bude neboj" 
H:"ale co s vámi udělám?"
D:"to je to druhé"
Chvíli jsme přemýšleli a Honza se mi chtěl podívat ještě na ty kousance.
H:"jo, máš to dobrý"
N:"áááá"
Nela se probudila a rychle jsem byl u ní.
N:"bože, kde to sem?"
Byla strašně zmatená.
D:"neboj klid jsme u Honzy doma klid"
N:"můžeš mi prosím přinést vodu"
D:"jo, hned to bude"
Došel jsem do jídelny natočit skleničku vody.
N:"díky"
D:"nemáš zač"
N:"a co se stalo"
Asi to zapomněla řekl jsem si.
D:"no vlastně nás našel lovec a.. a utíkali jsme a ty jsi se chytla do pasti a omdlela"
N:"a co máš s rukou"
D:"no díky bohu ten lovec byl asi nováček a nezastřelil nás, když nás doběhl, když jsme se zdrželi u tebe, ale jeho psy ty zlý byli.
N:"a co se stalo s tím lovcem?"
D:"no utekl, když mu Nero vyrval zbraň"
Dal jsem Nele lehkou pusu na tvář a chtěl jsem ji odejít pro jídlo.
N:"ne, prosím zůstaň tu se mnou"
D:"Honzo, přineseš nám snídani"
H:"jo, klidně"
Za chvíli přišel Honza a držel se za ruku s Terkou.
H,Te:"dobré ráno"
N:"dobré"
Já jsem se usmíval na Terku a já dobře věděl, že ví proč.
H,Te,D:"dobrou chuť"
N:"jo díky"
D:"a kde je Tom a Bára?"
H:"sou na hoře, radši je nerušte"
Všechny jsme se začali smát.
H:"dneska u oběda se domluvíme kam pojedete, mám nápad, ale nejdřív si musíte dojít pro to, co ste si nechali v táboře"
Jo dneska tam zajdeme.
D:"Tome pojď dolů, prosím"
Za chvíli přišel Tom.
To:"no co je"
D:"dneska zaletíš na to naše místo jestli tam někdo není"
To:"jo klidně"
Šel jsem zpátky za Bárou a byla u ní Terka a Honza byl v kuchyni.
D:"tak gratuluji Teri"
Te:"díky, ale to on včera večer se na mě vrhnul"
D:"jo tak takhle"
N:"díky, Teri odneseš to prosím"
Te:"jo, klidně"
Políbil jsem Nelu a ona mi to oplatila, do dveří vešel Honza.
H:"a nebudu rušit"
Odlepil jsem se od Neli.
D:"ne, nerušíš"
H:"já mám pět kamarádů co vám pomůžou jednomu je 30 a na auto bude vám tam, ze začátku vozit věci"
D:"Honzo ty seš ten nejlepší chlap jakého znám"
H:"no jo dík"
H:"Nelo, všechno v pořádku"
N:"jo všechno je v pořádku"

——————————————————
1047 slov a jestli se vám to líbilo budu rád za  hvězdičky a čus!!!

Ti druzí Kde žijí příběhy. Začni objevovat