My ty zmrdy vyženeme

9 1 0
                                    

To:"jo, neboj lásko"
D:"dneska bude mít první hlídku Honza a Nela pak já pak Bára a ještě Tom"
Te:"a co já"
D:"ty budeš hlídat s Honzou když budeš chtít"
D:"ty nemůžeš hlídat sama to nejde"
Siri nahlas zavrčela.
H:"ne zlato, má pravdu"
Siri přestala vrčet.
D:"tak a teď se všichni vrátíme k tomu co jsme dělali"
Došli jsme na pole a začali jsme zase sekat kosou.
D:"Honzo díky, že jsi se mě zastal ono se hádat s Terkou už je něco a jeste k tomu když je těhotná"
H:"není zač"
Usmál jsem se na něj a začali jsme pořádně makat, večír jsme měli hotovou půlku louky"
D:"tak tady to dneska zabalíme"
H:"dneska nejlepší věc, kterou sluším"
Začli jsme se oba smát.
D:"Honzo vem mi kosu, já se kouknu na to jak to jde Tomovi" a odběhl jsem
D:"ahoj Tome"
To:"ahoj"
D:"potřebuješ s něčím pomoc"
To:"jo hele přines mi prkno a už to skoro bude"
Skočil jsem pro to prkno a doběhl jsem zpátky.
D:"ještě něco"
To:"Podej mi hřebíky a kladivo"
Tom tam něco 3 minuty kutal.
To:"a ještě prkno"
Vzal jsem prkno a podal jsem mu ho.
To:"tadá"
Tom to měl hotové a vypadalo to, že to dokáže zbrzdit lovce.
Začal jsem tleskat.
D:"pojď jdeme k ohni"
To:"samozřejmost"
Chvíli Tom hrál na kytaru a Terka nám podala kuřecí maso.
D,H,B,To,N:"díky"
Te:"není zač"
Popřáli jsme si dobrou chuť a pustili jsme se do jídla.
Dojedli jsme a začali jsme se zase bavit.
D:"takže už víme, kde ty zmrdi sídlí"
To:"no víme no"
D:"musíme je vyhnat"
H:"souhlas"
Te:"ale víte jak to může skončit"
D:"ne když to budeme mít dobře naplánované"
D:"Tome využijeme Nera, ty se do něj převtělíš a budeš lítat nad městem nad 26 dokud si nezapamatuješ jak to tam vypadá a nakreslíš nám plán okolí a pak si to naplánujeme"
Tom přikývl a položil kytaru. Vedle něho se objevil Nero a najednou vzlétnul a Tomovo tělo vypadalo jako mrtvé.
Za hodinu přilétl Nero a Tom se probudil.
To:"papír a tužku rychle"
Tom začal malovat.Za 10 minut to měl.
D:"super"
H:"hele Dominiku ty se schováš do tohodle křoví za barákem, já za plot u sousedů a ty Tome u branky taky za plotem"
D:"ale čím je vyženem?"
H:"uděláme si molotovy"
D:"tak todle mě nenapadlo"
To:"no dobře, ale co když získaj tvoje otisky Honzo?"
H:"já vás budu krýt střelnou zbraní vy to zapálíte, vaše otázky nikdo nemá"
D:"ale z čeho si je uděláme"
H:"no my ne, Pepa nám je zítra přiveze už hotový a pak nas odveze k večeru k městu, ještě že je 26 skoro nakráji"
To:"a sousedi psy nemají"
H:"další dobrá správa"
D:"tak jsme tedy domluvení"
H:"jasan"
To:"jo"
Holky na nás nevěřícně koukali a na jejich tvářích byl vidět strach.
D:"Honzo uvědomuješ si, že cestu zpátky budeme muset běžet"
H:"na to se těším nejvíc"
D:"dneska se hlídky ruší musíme se na to pořádně vyspat"
Šli jsme si lehnout.
N:"zlato?"
D:"ano?"
N:"seš si jistý, že tam chceš jít"
D:"jo a neboj vezmu si zbraň"
N:"to je to, já se bojím"
Obejmuli jsme se a tak jsme i usnuli.
Ráno jsem se probudil asi první a došel jsem dolů.
Vyšel jsem na dvůr a vzal jsem pytel zrní a šel jsem dát slepicím. Už neměli vodu a sebral jsem 8 vajec. Dal jsem jim vodu a zrní a začal jsem se prohraboval v našich zbraních.
No super máme jednu brokovnici, 3 M9, jednoho desert eagla a jednu mysliveckou zbraň.
Do M9 83 nábojů což je super, dl brokovnice 2, do eagla 16 a do té myslivecké 30.
D:"asi si každý vezmeme M9"
Začal jsem dělat vajíčka jelikož je to sotva pro tři, tak jsem udělal ještě namazané rohlíky džemem.
Zapískal jsem na prsty abych všechny vzbudil.
D:"snídaně!!!!"
Pomalu všichni přišli a začali to do sebe ládovat.
To:"za hodinu sem přijede Pepa"
D:"i a molotovy?"
To:"jo"
D:"tak dobře"
Po snídani jsem zase ohřál nejakou vodu a když jsme se všichni umili. Tak pak přijel Pepa.
P:"ahoj"
Pozdravili jsme ho a pomalu jsme mu začali vysvětlovat náš plán.
P:"hele já vám udělám menší změnu 2 km od města na cestě na farmu budu stát já se vším autem"
D:"jo tak to je dobrý"
Celý den jsme upravovali plán a nakonec jsme došli k tomu, že nejlepší bude stejně ten první plán.
Obejmuli jsme se z holkama a odjeli jsme z Honzou a vysadil nás tam kde na nás pak bude čekat.
Každý jsme měli M9 a já a Tom 2 molotovy. Už byla tma a plížili jsme se k baráku číslo 26.
H:"už je to tady Dominiku ty preskoč tenhle plot a pak ještě ten na levo a seš tam a nezapomeň zalést do křoví. Dal jsem si do ruky zapalovač a molotov. Domluvený jsme byli na písknutí, které udělá Honza.
Najednou to přišlo Honza písknul. A já zapálil molotov, rychle chytnul a já ho hodil na dům, za chvíli jsem hodil druhý molotov a dům byl v plamenech. Jenže jsem uslyšel vystřeli vyndal jsem pistoli a doběhl k hlavnímu k rohu, přední stěny a všiml jsem si jak jeden lovec míří za plot za kterým je Tom vystřelil jsem a svalil se k zemi.
Tom se zvedl a začal utíkat, já a Honza taky. Zaběhli jsme do lesa a uslyšeli jsme několik výstřelu pak už nic doběhli jsme na cestu a 200 metrů nám chybělo k autu. Doběhli jsme ho a uslyšeli jsme další vystřeli. Pepa se rychle rozjel a my jsme byli rychle na farmě.
Až v autě jsem si začal uvědomovat co se nám povedlo.
"Povedlo se nám to" zase te hlas v mé hlavě
Když jsme se z holkama přivítali šli jsme si lehnout.
D:"dneska to byl krátký den"
N:"jo docela jo"
Obejmuli jsme se a propadl jsem temnotě.
Pak mě vzbudila Nela jak mě budila na hlídku.
Vystřídali jsme se.
"necháš mě jít spát"
D:"kdo to je?"
"tobě to ještě nedošlo co? To jsem já Ark"
D:"já.... já si to myslel"
Pak jsem se posadil na lavičku a celou hlídku jsem proseděl a hladil jsem Arka.
Když už mi měla končit hlídka, zvedl jsem se a došel vzbudit Báru. Když jsem se s ní vystřídal došel jsem si lehnout a propadl jsem temnotě.

——————————————————
Tak dneska je to už po druhé 1000 a straně díky za 100 přečtení a čus!!!!!!

Ti druzí Kde žijí příběhy. Začni objevovat