Terka se zase strašně rozbrečela, silně jsem ji obejmul.
D:"Teri tady ti teď slibuji, že pro jeho nebo její záchranu klidně obětuji život"
Terka se nejistě usmála.
D:"ale musíš to říct i všem ve skupině"
Te:"pokusím se"
D:"jestli to nezvládneš tak to řeknu já"
Te:"ne díky to je na mě"
D:"jak myslíš"
Terka ještě chvíli brečela, když se uklidnila.
D:"půjdeme?"
Te:"klidně"
Přišli sme na dvůr. Všichni nas chtěli zaplavit otázky, ale já natáhl ruku se zvednutým ukazováčkem na znak ať všichni držej hubu.
Terku jsem pustil a opřela jsem o studnu, všichni ji sledovali.
Te:"no... víte..."
Uviděl jsem jak jí ukápla slza.
Te:"já.... já... jsem....."
Te:"tě-tě-těhotná" vykoktala ze sebe.
Honza k ní doběhl a obejmul jí.
B:"to je báječné"
N:"přesně"
H:"a proč jsi mi to neřekla zlato?"
Te:"já... chci miminko, ale nechci a..by bylo taky lovnou zvěří"
Honzův úsměv se změnil na smutný výraz.
H:"neboj to zvládneme a hlavně, když nás budou bránit tyhle báječní lidi"
To:"udělám cokoli pro jeho záchranu"
D:"tak to už jsme čtyři"
Te:"čtyři?"
D:"no ty, Honza, ja a Tom"
N:"no tak to prrr... já a Bára do toho deme taky"
"já s tím problém nemám" ozvalo se mi zase v hlavě.
Šli jsme si lehnout ihned me pohltila temnota. Ráno jsem se probudil, alr jako poslední. Přišel jsem dolu všichni jsme si řekli dobré ráno a když jsme se nasnídali, začali jsme si povídat.
D:"musíme se tu zabezpečit"
To:"u hlavní brány je rozbitý zámek musíme tam dal nějakou zábranu"
D:"jo tak Tome ty si vem vrata, já si vezmu bránu u stájí, jelikož je plná děr, tak budu potřebovat prkna"
H:"jo ty přivezl Pepa jsou v kůlně"
D:"super"
D:"a ty Honzo"
H:"no co já"
D:"na zimu bude potřeba seno"
H:"né tohle ne"
D:"v kůlně sou kosy a louka má vysokou trávu pak ti přijdu pomoc"
H:"to mi děláš na schválně"
D:"věř mi, že ne"
Došel jsem k bráně v zadu a typoval jsem to na tak 10 prken a hromadu hřebíků, tři prkna zůstanou stejně velký a zbytek nařežu na půlku. Došel jsem do kůlny a žasl jsem. Spousta nového náčiní hřebíky, sekery, pily, kladiva atd...
Vzal jsem pilu, kladívko hřebíky a prkna. Odnesl jsem si to všechno k vratům. Prkna jsem položil na 2 velké kameny mezi kterými byla mezera a podle oka jsem těch 7 prken rozřezal na půlky.
Začal jsem to všechno pomalu přitloukat. Za půl hodiny jsem to měl hotové a šel jsem se podívat k hlavní bráně.
Tom dělal kladku.
D:"to máš do večera co dělat"
To:"jo a hele podáš mi to kladivo"
Podal jsem mu ho a pomalu jsem odcházel.
D:"du pro kosu a pomoct Honzovi"
To:"jo běž"
Došel jsem do kůlny a uviděl jsem tupou kosu.
D:"no výborně"
Vzal jsem brousek ve skleničce a do skleničky jsem nalil vodu. Teď už mi zbývalo ji ještě nabrousit.
Trvalo mi to tak 15 minut než mi to přišlo tak akorát. Zvedl jsem se a s kosou na rameni jsem vyrazil na louku kolem mých "kvalitně" zadělaných vrat.
D:"už jdu!!!!"
H:"no konečně" řekl zadýchaně Honza D:"ty seš solidně vyřízenej"
A začal jsem se na hlas smát.
Bylo to všechno pro mě s tím ramenem všechno těší, ale bylo to nutné musel jsem to zvládnout.
Ark běhal na louce a skotačil.
Když tu najednou jsem uslyšel výstřel já a Honza jsme okamžitě lehli k zemi Ark se rozplynul ve vzduchu. Sledoval jsem vrata a uviděl jsem jak tam stojí Tom, zvednul jsem se a běžel jsem největší rychlostí jakou jsem kdy běžel. Tom už měl naše zbraně podal mi jednu M9 a vyběhli jsme hlavní branou, ven k lesu odkud šel výstřel.
Uslyšeli jsme ještě dva vystřeli oba byli na Honzu na louku. Ark se zase zhmotnil a věděl kam jít.
"má to zpočítané" zase ten hlas.
Ark zastavil a uviděli jsme jak za křovím v pokleku je jeden lovec a drží mysliveckou zbraň. Neslyšel nás díky bohu Ark po něm skočil. A srazil ho k zemi. Sáhl jsem rychle po zbrani a Ark z něj slezl praštil jsem ho pažbou a on omdlel. Vzal jsem ho do náručí a přehodil jsem ho přes Arka.
Měl zajímavou zbraň na 3 náboje. Byla myslivecká.To:"že ten debil neutekl"
D:"jo kokot"
Došli jsme na dvůr a tam byla Terka a brečela okamžitě jsem ji obejmul, aby se uklidnila. Ze stájí vyšel Honza a Terka mě pustila a rychle obejmula Honzu.
To:"dokud je ten den mimo, musíme ho přidělat na židli"
Prodělali jsme ho k židli ve sklepě. A za chvíli se probral.
D:"achjo... achjo... kolik vas ještě příde"
L:"on už tu někdo byl?"
D:"no ty si čtvrtý"
To:"a budeš nám hezky odpovídat na naše otázky s tím... no jak se jmenovat Dan nemluvil a nedopadlo to s ním nejlépe"
L:"vy svině, zabili jste mi bratra"
Podíval jsem se na Toma.
To:"chceš skončit jako on umřít ve velkých bolestech nebo, když budeš mluvit tak se za ním dostaneš rychle"
L:"j....jak dlouho ste ho mučili?"
Ukápla mu slza.
To:"pět dní"
L:"božé!"
To:"jak si nás našel"
L:"ale slíbíte mi, že mě zabijete bez bolestně"
To:"jestli budes mluvit tak jo"
L:"už jsem s tím smířený"
To:"konečně někdo rozumný"
L:"ve vesnici poblíž je dům číslo 26 a v něm je menší sídlo lovců ze kterého nas posílají a... a.... bože proč jsem vám to řekl svině zasraný"
Začal sebou cloumat a uvolnil se z provazu a skočil na Toma začal ho škrtit, sáhl jsem po pistoli a lovec pomalu klesl k zemi. Doběhl jsem k Tomovi a sundal jsem z něj toho lovce. To:"ta svině"
D:"dobrý"
To:"jo docela jo"
Pomohl jsem mu se zvednout.
To:"díky kamo"
D:"není zač ty bys udělal to samé"
To:"to máš pravdu"
Tom byl celý od krve.
Vyšli jsme ven a všichni na nás koukali a taky si všimli Tomova opuchlého krku.
B:"zlato si v pohodě"
To:"jo díky Dominikovi"
Te:"c-c-co se stalo"
To:"ten zmrd se dostal z provazů a začal mě škrtit"
Te:"ach bože"
To:"ale už víme kde maj svojí maličkou pevnost"
H:"a kde"
D:"dům 26"
Začali jsme prohledávat jeho tašku bylo v ní 30 nábojů do té jeho zbraně.——————————————————
Tak dneska to je všechno snad se vám to líbilo a čus!!!!!!!
ČTEŠ
Ti druzí
Aventurajá vím podoba se to jiné DNA, možná trošku a jestli jinou DNA neznáte doporučuji