Nový přítel

9 1 0
                                    

Ráno jsem se probudil a nečekaně zase první. Došel jsem dolu, oblékl jsem se a šel jsem na dvůr, dat najíst slepicím.
D:"stává se z toho rutina"
"jo, to máš pravdu"
Dal jsem jim vodu, zrní a posbíral jsem 5 vajec.
D:"dneska nic extra holky"
Došel jsem si pro zbraň a šel jsem si zaběhat kolem farmy, jeden nikdy neví.
Oběhl jsem to, došel jsem na dvůr.
Napadlo mě udělat nám čaj. Vzal jsem šest pytlíku a dál jsem malý hrnec na naše kachlová kamna. Přiložil jsem, do hrnce dal vodu a když byla horká tak i ty pytlíky.
Najednou otevřel dveře Honza.
D:"brý ráno"
H:"no nazdar, nikoho jiného jsem tu ani nečekal"
Usmál jsem se a sundal hrnec s čajem z kamen.
D:"uděláš prosím tě snídani"
H:"jo klidně, ale co?"
D:"rohlík s paštikou"
Honza je začal mazat a když použil stejnou taktiku jako já.
H:"snídaně!!!!!"
Postupně všichni sešli a vrhli jsme se na snídani.
Já a Honza jsme šli zase na louku. A Tom a Bára šli do lesa na houby nebo tak.
Čtyřicet minut jsem tam trávu sekali.
H:"nepůjdeme se napít?"
D:"jo, jo"
Sedli jsme si na chvíli na dvůr a najednou se rozrazili hlavní vrata a tam stál Tom s Bárou byli strašně udýchaní.
To:"b-bacha tři lovci šli po silnici"
D:"kluci vemte se zbraně a vy holky běžte dozadu k vratům u stájí"
To:"budeme ty vrata držet a ty Dominiku si vezmeš brokovnici a máš dva typy kde budou a tam vystřelíš"
Doběhl jsem si teda ještě pro brokovnici, když už jsem doběhl zpět na dvůr, tak kluci už přidržoval vrata"
Na můj typ jsem na slepo vystřelil.
L:"ten zmrd zabil Frantu"
Na tváři se mi objevil úsměv, ale najednou Bára vykřiknuka.
B:"jau nech mě zmrde"
Bára stala na druhé straně dvora ve stájích a za ní lovec, co ji držel kolt u hlavy a vedle něho další lovec se samopalem.
(1 za Bárou a 2 ten vedle něho)
L.1:"polož tu zbraň"
D:"a ty jí pust"
L.1:"ani nápad"
L.2:"ale jo pust"
Ten co stal vedle něho mu mířil na hlavu.
L.1:"né!!!!"
Ten se samopalem vystřelil a tělo toho druhého se svalilo na zem. Rychle se k nám rozeběhl.
L.2:"uhněte vy u té brány"
Tom a Honza uhli a ten lovec začal samopalem střílet do celé brány. Najednou nátlak na bránu přestal a bylo slyšet jen tiché sténání.
Ten lovec otevřel bránu a jednomu co stále žil prostřelil hlavu.
L.2:"mé jméno je David"
D:"děkujeme Davide, moje jméno je Dominik, tohle je Tom, pak Honza, Terka, Nela a Bára"
Da:"těší mě"
D:"a teď prosím vysvětlení proč jste nám pomohl?"
Da:"můj biologický otec měl duši však matka ne a já jsem se narodil bez duše. Do svých šesti let jsem byl nabádán svým tátou k pomoci lidí s dušemi, ale když mu bylo 31 tak ho zabili lovci. Přísahal jsem pomstu a přídal jsem se k lovcům, protože nikdo nevěděl kdo byl můj otec a čekal jsem na takovouto chvíli"
Bára byla vyloženě namáčknutá na Toma a Terka na Honzu.
Da:"tak jsem aspoň zachránil 6 lidí s duší"
D:"no vlastně pět, tady Honza duši nemá a u jednoho nebo jedné si nejsme jistí"
David se na mě nechápavě podíval.
D:"tady Terka no ona je těhotná"
Da:"ach bože a takhle sou zly lidí jo"
D:"ano, bohužel"
Da:"hele já vypadnu"
David mi dal lístek s číslem asi na něho se slovy.
Da:"kdyby něco"
A odešel.
To:"co se to tu kurva stalo?"
Te:"jsme dva co to nechápeme"
Bára se pořád klepala.
D:"já nevím jak vy, ale můj názor je, že se musíme naučit bránit"
B:"j-j-jo, a-ale a-až po obědě"
To:"klid zlato"
Posbírali jsme jejich zbraně, všichni krom Davida měli kolty.
K obědu jsme si každý dali kus chleba a marmeládu.
Po obědě jsme všichni došli na louku a ukázali jsme holkám nějaké ty výpady a útoky, hodně se začali zlepšovat.
Trénovali jsme dobré tři hodiny a všichni udýchaní jsme přišli na dvůr.
Poplácal jsem holky po ramenouch se slovy ,, hodně jste se zlepšili".
D:"Teri a ty se příště víc šetři"
Všechny naše duše leželi, poblíž našich nohou úplně unavené. Jenom Nero měl pořád spoustu energie.
D:"Tome, tak když nejsi vyřízený, můžeš poslat Nera ať nám chytne nějakou večeři"
Nero odletěl a my jsme se začali bavit o různých kravinách.
Te:"ale jako vážně, co se to tu dneška dělo?"
To:"mám stejnou otázku"
D:"to co jste viděli, naše nepřipravenost a obrovský zmatek"
H:"Dominiku to máš pravdu"
N:"jo no"
Ark usnul a já jsem se zvedl abych v krku rozdělal oheň.
Za nedlouho přiletěl Nero a nenesl nic.
D:"tak ti je na hovno"
D:"Tome vem lopatu a bez pro nějaké žížaly v rybníku sou ryby a viděl jsem tu nějaký prut"
To:"jo, to je dobrý nápad"
Ark se s opovržením zvedl a vyšel z brány.
Já jsem v kůlně našel prut, ale bez vlasce.
D:"kurva fix"
Vyšel jsem z kůlny a uviděl jsem jak celý mokrý Ark vyšel z brány a v zubech měl obrovského kapra.
D:"dobře tak tohle mě nenapadlo"
"a já si myslel, že moje myšlenky sou i tvoje"
Musel jsem se usmát. A vzal jsem si ještě živého obrovského kapra a musel jsem se zeptat.
D:"umí to s ním někdo"
H:"já jo, ale neručím za to, že tam nebudou kosti"
D:"dobře tak na"
Vzal jsi obě mě kapra a položil ho na jednu kachličku z kamen. Vzal si kolta a pažbou usmrtil kapra. Hodinu a půl se tam s ním páral a pak přinesl malé kusy ryby na oheň. Začali jsme si je dělat na kameni, který byl už kvalitně nahřátý (a pro ty co by nevěděli co je to kámen tak je to tohle:

 Začali jsme si je dělat na kameni, který byl už kvalitně nahřátý (a pro ty co by nevěděli co je to kámen tak je to tohle:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ryba byla dobrá až na dvě kosti dali jsme si k ní chleba. A já si šel hnedka lehnout.

------------------
Tak dneska to bude všechno snad se vám to líbilo a čus!!!!

Ti druzí Kde žijí příběhy. Začni objevovat