Bylo to příjemné, ale chtěl jsem si s někým povídat.
D:"jak dlouho ste byli v tom vězení?"
Na:"já pět dní a Patrik..... to nevím Patriku jak dlouho si tam byl?"
Pa:"asi měsíc"
D:"aha... a co tam s vámi dělali?"
Na:"se mnou nic, občas mi píchli jehlu a odebrali mi krev"
D:"a co u tebe Patriku?"
Pa:"kurva k čemu ti to bude?"Naštval jsem se, ale snažil jsem se udržet v klidu.
H:"jestli chceš být protivnej, můžeš se tam klidně vrátit!"
Pa:"ty, mi nebudeš rozkazovat!"
H:"to ty si tady novej"
Pa:"a co mě je kurva do toho!"Všiml jsem si jak Terka znervózněla.
D:"držte oba dva hubu!"
Pa:"ne!"
Na:"zklidni se Patriku!"
Pa:"drž hubu, ty čubko!"Patrik k ní pomalu přišel a dál ji facku.
D:"tak na holku jo? Ty buzerante!"
Pa:"pojď mi to říct do očí!"Došel jsem k němu a hezky jsem mu to zopakoval. Naštěstí jsem byl vyšší než on.
D:"tak na holku jo? Ty buzerante!
Co si o sobě myslíš!"
Pa:"že nejsem buzna!"
D:"tomu nevěřím"Patrik mi dal pěstí a okamžitě jsem mu to oplatil. Začli jsme se rvát. Klu i mezitím odvedli holky do vnitř a my jsme se pořád rvaly. Vyhrával jsem, dokud ten hajzl nevzal do ruky kovovou tyč vedle něj. Máchl s ní přede mnou a já odskočil. To už jsem nevydržel a přede mnou se zjevil Ark. Skočil na Patrika, ale před ním se zjevil Aron a odrazil Arka. Rval se Ark a Aron a já a Patrik.
Podařilo se mi tu jeho tyč vyrvat z ruky. Už jsme byli dost daleko od ohně. A vzal jsem tyč za mnou a mrdnul sem ho s ní po hlavě ten odstoupil i Aron. Zahodil jsem tyč a vzal ho pod krkem a otočil s ním a přitlačil ho ke zdi. Asi to všechno viděli kluci, proběhli a vyrvali mi Patrika z pod ruky. Odstrčil jsem je a dal jsem Patrikovi peští do břicha.D:"buzno!"
Pa:"t-to t-ty si b-b-buzna"Dal jsem mu ještě jednu a to už se skácel k zemi.
To:"to už stačí!"
H:"jo, nech ho!"
To:"jdi uklidnit holky"
D:"dobře"Stejně jsem měl chuť se otočit a vrátit mu jednu. Měl jsem celou tvar od krve. Vešel jsem do dveří a hned mě obejmula Bára i Terka, ale Natalie se držela dál. Okamžitě mě zaplavili otázkami.
Te,B:"jsi v pořádku? Co je s tím šmejdem?
D:"holky.... klid, všechno je v pohodě, jen mě bolí huba"Natalie se na mě vděčně podívala.
Na:"děkuji"
D:"není zač"Natalie přikročila blíž a já rozevřel náruč, aby mě mohla obejmout.
Na:"ta tvář je ošklivá, přineste mi prosím lékárničku"
Holky jí přinesli a Natalie se ukázala jako dobrá ošetřovatelka.
D:"kde si se to naučila?"
Na:"mamka..."Když mi zašívala čelo, do dveří vešli kluci a táhly Patrika. Zatnul jsem pěst, ale Natalie, mi naznačila, že se nemám hýbat.
D:"a kolik ti vůbec je?"
Na:"mě je osmnáct, a vám?"
Te:"mě je devatenáct, Honzovi taky, Dominikovi a Tomovi 18 a Báře 17"
D:"to jsou aspoň ty základní informace"Natalie mi zkontrolovala obličej a břicho a pak řekla, že už je to v pohodě. Pak, ale přišel Patrik.
Pa:"a mě jako neošetříš?"
Na:"tebe nikdy"
Pa:"a příště nech tu tyč ležet, srabe!"
D:"já, ji nevzal do ruky první"
Pa:"a kdo ti to dosvědčí"
D:"tak mě snad všichni věříte nebo ne?"
Te,Na,To,H,B:"jo!"
Pa:"víte vy co, já od vás vypadnu zmrdi"
H:"konečně jsi udělal dobrý rozhodnutí"Všichni jsme Honzu podpořili.
B:"a jak to bylo s tou tyčí?"
D:"on ji vzal první"
D:"a Teri co to malý?"
Te:"jo, dobrý"
Na:"počkat, Terko, ty jsi těhotná,
Te:"jo"
Na:"tak to gratuluju, s Honzou?"
Te:"jo"Natalie se strašně rozzářila.
D:"Natalie můžu ti říkat Nat?"
Na:"jo, klidně, jestli chceš"Patrik odešel ven a všichni jsme sledovali jak odchází. A když odešel šli jsme spát Nat jsem nechal spát v me posteli a já spal v obýváku na gauči.
——————————————————
Tak dneska trošku kratší kapitola, ale snad ti nevadí. Měl jsem jenom problém vymyslet název kapči tak čus!!!!!!
ČTEŠ
Ti druzí
Adventurejá vím podoba se to jiné DNA, možná trošku a jestli jinou DNA neznáte doporučuji