Tajemství

1 1 0
                                    

Tak Teri, tady to máš, samozřejmě se všichni podívejte na její Watpad terisak16 píše super story :)

Po obědě jsem jim stále musel ještě něco vysvětlovat.

Na:"jsem ráda, že jsi zpátky"
D:"já jsem rád, že jste všichni v pořádku, ale mám toho fakt moc, mohl bych se jít nahoru natáhnout?"
Te:"kdyť jsme si tě ještě neužili, ale že si to ty tak můžeš"

Začali jsme se smát.

D:"a co cvičili jste? Co Richie Báro už je silnější, co Nero Tome, ty Teri jak si to zvládla a Nat co Chelsie?"

To:"jo, docela fajn"
B:"jo, je lepší"
Te:"v pohodě"
Nat:"uvidíš až bude potřeba"
D:"to je skvělí a já jsi jdu teda lehnout"

Přišel jsem ke schodům a vycházel na horu. Svlékl jsem se do trenek a lehnul jsem si do postele. Za chvíli přišla Nat a přitulila se ke mě. Přimáčkl jsem ji k sobě.

Na:"tak strašně moc jsi mi chyběl"
D:"ty mě taky"

Viděl jsem jak jí stéká slza po tváři, tak jsem si ji k sobě namáčkl. Za chvíli jsem už usnul.

Když jsem se vzbudil byla tma a měl jsem obrovskou žízeň. Zdálo se mi, že někdo zavřel dveře trochu jsem se zarazil, ale řekl jsem si, že to byl asi jenom vítr. Zvedl jsem se a nalil  si pití. Odešel jsem nahoru, zalehl a usnul. Ráno jsem se vzbudil v posteli sám a pravděpodobně jako poslední.
Sešel jsem dolů.

D:"dobré ráno"
Všichni:"bré ráno"
D:"copak máme k snídani?"
Te:"johlík s ňugetou a kakajíčkem"

Začali jsme se smát.

Te:"ne, rohlík s májkou a čajem"
D:"dobře, co tak koukám, tak máme všichni dobrou náladu"
To:"jo"
D:"co jít dneska cvičit"

Nat přiběhla z kuchyně a políbila mě.

H:"když už jsme u toho"

Honza políbil Terku a Tom Báru.

D:"raní líbačka: splněno"

Začali jsme se smát. Sedl jsem si ke stolu a dal si snídani.

Na:"a to cvičení bych brala"
Te:"tak to zase budu koukat"
D:"promiň, ale nic jiného ti nezbývá"
To,B:"my to berem"
H:"a co budu dělat já"
D:"jestli chceš tak se s tebou porvu"
H:"ne..... díky, já budu sedět s Terkou a koukat na vás"

Začal jsem se smát. Vyšli jsme ven a rozdělili jsme se. Já jsem šel s Tomem. Zjistil jsem, že sejmout ptáka je dost těžký. Takže pár štípanců a klovanců jsem schytal.

D:"chtělo by to někoho v mojí kategorii"
To:"to asi jo"

Nero odletěl a nevracel se.

D:"kam letí?"
To:"pro svojí svačinku"

Richie, šla proti Chelsie. Bylo to docela zajímavé ze začátku vedla Richie, ale pak se Nat naštvala a dala to Báře sežrat. Když se Richie přiblížila, tak ji Chelsie pořádně skopala.

Na:"jde ti to"
B:"dík, tobě taky"

Cvičili jsme asi tři hodiny a pak jsme si došli dát oběd, který uvařila Terka, asi jí už nebavilo na nás koukat. Popřáli jsme si dobrou chuť a dali jsme se s chutí do kuřete. Dohodli jsme, že si to zopakujeme i zítra. Už se nám nesmí nic stát. Po obědě jsme odpočívali u televize. To jsme dělali téměř celé odpoledne. Pak jsem holkám pomohl s večeří a šli jsme se najíst. Po večeři jsme zatopili v kamnech a koukali na televizi. Terka byla přítulená k Honzovi, Bára k Tomovi a Nat ke mě. Cítil jsem jak je Ark spokojený. Koukali jsme na nějakou komedii a strašně jsme se nasmáli.

Ti druzí Kde žijí příběhy. Začni objevovat