To:" Domčo vztávej"
D:"jo, jo"
To:"ale zaspal si"
D:"a kurva"
To:"rychle se oblékni jdeme na houby a snídani dělá Bára"
Během tří minut jsem se oblékl a vyrazili jsme do lesa.
Te:"tak co jak si se vyspal šípková Růženko?"
Terka se začala smát
D:"víš, že dobře"
To:"tak tady se zase rozdělíme hledejte borůvky, maliny a houby"
Šel jsem s Nelou a Tom s Terkou.
N:"Domi nehýbej se"
Zůstal jsem tak jak sem byl.
D:"c-c-co se děje?"
N:"hlavně nepokládej tu nohu je tam past"
S nohou jsem uhnul a doopravdy tam byla past na medvěda pod listy a Nela ji uviděla jen díky jednomu koukajícímu zubu.
Šli jsme dál a políbil jsem Nelu za to, že mne zachránila rychle se přidala a za chvíli jsme se líbali na zemi, když jsem ji udelal velký cucflek na krku a pak jsme se zvedly a šli hledat další houby už jsme jich měli 15. Uviděl jsem pár hřibů několik kroků od nás a doběhl jsem pro ně. Sebrali jsme i několik borůvek a šli jsme zpátky do tábora.
Už 20 metrů od tábora byla cítit snídaně a čaj. K snídani byli vajíčka a čaj.
Po snídani jsme se rozhodli, že dnešek věnujeme tréningu. Tom se rozhodl, že bude trénovat Nera v lovu a chytání věcí, Bára bude cvičit Richie v plížení a obraně a trošku lovu, Nelča bude trénovat Adis v obraně a plížení, Terka bude trénovat Siri v boji proti Arkovi a bude tělesně cvičit. A já na tom byl stejně jako Terka.
S Terkou sme běželi 2 km dlouhou trasu a doběhli jsme k táboru, napili jsme se a postavili jsme se do volného místa v lese. Postavili jsme se do bojového postoje.
D:"tak pojď"
Siri skočila na Arka a ten jí tlapou odrazil k zemi, Terka trochu zaskučela. Siri se zvedla a skočila znova na Arka tentokrát úspěšně a kousla do mě, zasípal jsem a Ark se otřásl a setřást Siri a hned ji srazil k zemi.
Po deseti minutách krutého boje jsme oba zkučeli, ale stále sme bojovali a Siri na Ark zase skočila sebral jsem posledni síly a odrazil Siri přímo na strom a Terka se skácela k zemi. Doběhl jsem pro vodu a okamžitě jsem se o Terku postaral. A když už se postavila na vlastní nohy došel jsem se kouknout na Nera. Který všude lítal a chytal klacky, které mu házel Tom. Nero najednou odletěl a za chvíli přinesl v drápech malou myš. Sednul si Tomovi na rameno a ten mu myš dál do zobáku, s chutí ji snědl. Došel jsem se podívat na Adis a Richie jak proti sobě bojují, vyhrávala Adis.
D:" to stačí pojďte si všichni odpočinout"
D:"dobrá práce všichni"
N:"díky"
Začali jsme si dělat oběd, dneska lehčí salát, když jsme se najedli. Vrhli jsme se zase do tréningu tentokrát jsem trénoval šplhání na stromy a moji obratnost, Nero pořád to samé a Terka běhala, Adis a Richie pokračovali tam jde přestali. Šplhání mi docela šlo, ale najdenou se pode mnou zlomila větev a padal jsem, když tu najednou use pode mnou zjevil Ark a padl jsem mu do srsti. Po dlouhé době jsem si uvědomil co pro mě vlastně znamená. Zachumlal jsem se do jeho kožichu a mazlil jsem se s ním. Po chvíli jsem zase začal lézt po stromech. Slezl jsem dolů a šel jsem běhat, zase ty 2 km. Doběhl jsem do tábora a viděl jsem všechny jak odpočívají na lavičce.
D:"tak co jak to de?"
N:"už nám to dneska stačí"
Řekla s usycháným hlasem Nela. Usmál jsem se.
D:"tak co budeme dělat."
N:"dala bych si pauzu"
To,Te,B:"souhlas"
D:"jak chcete"
Po půl hodině jsem ukázal nanelu ať jde se mnou.
D:"vrátíme se k večeru"
Te:"dobře"
Terka byla jediná, která nás slyšela.
N:"kam jdeme"
D:"uvidíš"
Chtěl jsem ji vzít k řece.
N:"a proč mi to neřekneš?"
D:"překvapení"
A usmál jsem se. Šli jsme asi hodinu a když jsme tam dorazili Nela na mně nevěřícně koukala.
N:"t-tady je to krásné, jak dlouho o tom místě víš?"
D:"asi čtyři měsíce"
N:"vážně a ví o tom někdo"
D:"ne jenom ty"
Nela mě obejmula a Adis, krásně zavrněla. A já nechal Arka ať chytne nějakou rybu. Chytil dvě jednu jsem mu sebral na večeři a druhou jsem mu nechal ať si sní. S Nelou jsme si lehli na jeden kámen a sledovali jak se pohybují mraky, Nela se ke mně přitulila a začali jsme se líbat udělal jsem jí cucflek na krku a pořád jsme se líbali. Asi dvacet minut, pak jsme si dali přestávku a zvedli jsme se a šli jsme domů a já nesl v igelitové tašce tu rybu co Ark ulovil. Cestou spatky jsme se jako poslední tréning proběhli........
——————————————————
Tak další kapitola jestli se vám líbila budu rád za hvězdičky 🌌a čus!!!
ČTEŠ
Ti druzí
Adventurejá vím podoba se to jiné DNA, možná trošku a jestli jinou DNA neznáte doporučuji