Hledání

2 1 0
                                    

D:"Nat, ale měli by jsme se vrátit"
Na:"proč"
D:"pro zbraně"
Na:"ok"

Došli jsme tam a posbírali zbraně. Byli tam 3 M9 a jeden glock.

D:"Nat prohledej jim batohy jestli nemají nějaký náboje"

Mezitím jsem vzal náboje z M9 a dal si je do kapsy.

D:"Nat vezmeš si toho glocka"
Na:"ale já neumím střílet"
D:"to časem přijde"
Na:"ale..."
D:"nechci nic slyšet, ale neboj dokud bude možnost, budu tě krýt"
Na:"díky a co ta ruka"
D:"bolí jako kráva"
Na:"tak pokračujeme v cestě?"
D:"jo"

A vyrazili jsme tím směrem, jakým jsme se rozhodli. Asi po třech hodinách chůze a občasného povídání jsme dorazili k silnici.

D:"výborně"

Ark se zhmotnil vedle mě.

Na:"já mám hlad"
D:"něco sem bral do batohu myslím"

Vyndal jsem tři jablka a rohlík a máslo.

Na:"já si vezmu dvě jablka a zbytek je tvůj"
D:"ne, ty si vezmeš ten rohlík s máslem"
Na:"myslíš"
D:"dobře jak myslíš"

Dal jsem si dvě jablka do kapsy a Nat jsem dal rohlík, máslo a jablko.

Na:"ach..."
D:"no co?"
Na:"radši nic"

Poslal jsem Arka, aby čekal na silnici.
Asi po deseti minutách projíždělo první auto. Ark se postavil a řidič zastavil tři metry před ním. Vylezl jsem z křoví a namířil na řidiče a posléze ho i zastřelil. Mrtvolu jsme zatáhli rychle do lesa a vzali jsme mu mobil. Vytočil jsem Honzy číslo.

H:"ano?"
D:"Honzo to jsem já"
H:"bože... kde jste?"
D:"nevím a kde vy?"
H:"Pepa věděl o jedné opuštěné chatě"
D:"a jste všichni v pohodě"
H:"jo mě trochu škrábla kulka a vy?"
D:"Nat jo a mě ty čubky prostřelil rameno!"
H:"a jsi v pohodě"
D:"jo a hele kde vás máme hledat"
H:"víš kde je Jindřichův Hradec?"
D:"jo"
H:"tak tam dojedeš na náměstí a měl by tam čekat Pepa ten tě dovede sem"
D:"dobře"

Zavěsil jsem.

D:"Nat umíš řídit?"
Na:"jo"

Nat nasedla a začali řídit. Mezitím jsem Nat řekl kam se jede a povídali si.

Na:"a co tvoje rodiče"
D:"já, Terka tom a Bára se známe už od dětství, bydleli jsme v jednom baráku a jednou přišli lovci zabili naše rodiče a my jsme jediný utekli..."

Vehnali se mi slzy do očí.

Na:"ježiši to je mi líto..."
D:"všechna bolest se jednou stratí, ale tahle tu je už sedm let, není den kdy by mi nechyběli"

Pořád jsem brečel.

Na:"zapomeň na to, jo?"
D:"dobře"

Když jsem se zklidnil, uviděl jsem Hradec.

D:"víš kde je náměstí?"
Na:"jo"

Dojeli jsme tam a já uviděl Pepi auto a v něm Pepu, rychle jsem vystoupil z auta a zaťukal jsem mu na sklo, aby věděl, že tam jsme. Ryskoval jsem naše životy a tak jsem rychle zaběhl zpátky do auta. Pepa vyjel a my za ním.

Jeli jsme asi 15 minut a pak jsem zajeli do lesa. Kde jsme za chvíli uviděli chalupu. Když jsme zastavili tak jsem vyběhl z auta a se všemi se objal. Když přišla Nat tak se s nima objala.

H:"Nat co to máš na krku?"
Te:"já to vím"

Terka se na mě šiblasky podívala.

Te:"rychle Dominiku musíš se převléct a koukneme se ti na tu ránu"
D:"jo, hele klid, Nat se mi o to postarala, je šikovná"

Nat trochu zčervenala.

To:"kolik jich tam za vámi šlo?"
D:"to ti fakt nepovím"
D:"a co u vás?"
H:"dost"
Te:"jen takový problém jsou tu 4 pokoje 3 pro dva a jeden pro jednoho"
H:"já bych to, viděl asi tak: já a Terka jeden pokoj, Tom a Bára druhý, Dominik a Nat třetí a Pepa sám"

Naštval jsem se a došel k Honzovi a řekl mu jen mezi náma.

D:"mimochodem já s ní nic nemám"
H:"ale ono to tak nevypadá"
D:"to, že mám v prdeli ruku neznamená, že mě můžeš prudit"
H:"jo, klid jen tě škadlím"

Převlékl jsem se do nějakého oblečení z batohu a došel si vybalit věci. Obleční jsem dal do skříně, ale hlavní bylo, že tu byla elektrika.

P:"hezká chata že?"
D:"jo, jo"

Nat přišla do pokoje si taky vybalit.

Na:"doufám, že neruším"
D:"ne, ne"

Začínala být pořádná tma. Tal jsme sešli dolů a rozdělali jsme si oheň v ohništi před chatou.

 Tal jsme sešli dolů a rozdělali jsme si oheň v ohništi před chatou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dali jsme si nějaké sušenky a povídali si.

H:"tak dneska byl náročný den co myslíte?"
D:"jo, ale úspěšný"
To:"o tom není pochyb"
B:"Nat, jak se ti s námi líbí"
Na:"moc"
D,H,B,Te,To:"to je dobře"

Ani jsme si nedali pořádnou večeři a šli spát, ale ještě před tím mi Nat vydezinfikovala znova to rameno.
Dali jsme si se všemi dobrou a šli si lehnout.

D:"dobrou Nat"
Na:"dobrou"

Ležel jsem tam asi půl hodiny bez hnutí a pořád mě bolelo to rameno a nemohl jsem usnout. Když najednou se ke mně přitulila Nat. Chvíli sem na ni koukal a pak ji obejmul pravou rukou. Ani jsem nevěděl co dělám. Pak se na mě koukal a všimla si že nespím a tak se chtěla odtáhnout, ale já ji to nedovolil a naopak jsem si ji přitáhl ještě blíž k sobě. Usmála se.
Divil jsem se sám, že jsem tu hranici s Nelou tak rychle překonal, ale stále jsem věděl, že ne úplně. Poté jsem propadl spánku.

——————————————————
Tak já vím díl o ničem pardon, ale přijít to muselo. Snad se vám to aspoň trochu líbilo a čůs!!

Ti druzí Kde žijí příběhy. Začni objevovat