Kyungsoo POV
Sampai je sekolah aku dgn baekhyun memulakan permainan wajib kami iaitu tepuk menepuk bahu hahah mcm bdk² kan?Tpi nk buat mcm mana kami dah selalu main tepuk bahu sejak kecil lgi,first aku time dlu aku tak sengaja tepuk bahu baek sampai dia menangis lepas tu aku minta maaf and sejak dari tu lah kami wajib main tepuk bahu bila sampai sekolah.
Tengah aku nk lari dari baek,aku tak perasan ada org kat belakang aku and...
Bukkkk
Aku terlanggar dan jatuh,apa yg paling buat aku terkejut dia berada di atas aku?!!Ouh nevermind salah aku lari tak tengok org but why hati aku berdegup kencang,mcm nk terkeluar pun ada jugak.And bila mata dia bertentang dgn aku goshhhh sexy siott, erk wtf?!!Ko bukan gay soo!!.Dia bngun dan menghulurkan tngnnya.Aku sambut dgn muka blushing!!Ape kene ngan kau soo!.Aku terdengar suara baek tanya aku ok ke tak so aku jwb aku ok then minta maaf dekat se..no kat lelaki yg aku langgar tdi.
"My name is kim jongin but you can call me kai"dia memperkenalkan dirinya sambil tersenyum kyahhhhh!!so cute!! Ah wait wait wait stop it soo,kau dah melebih.
"Sye D.O Kyungsoo and just call me d.o or my friends always call me soo"aku introduce blik dgn senyuman heart shaped aku.Dia merenung aku sampai aku terdengar ada org buat fake cough.
"Ehem rasanya kita kene pergi ke kelas kot sbb loceng pun nk berbunyi dah ni"kata suho hyung.
"Erm okay,come on soo"baek menarik aku dgn pantas lalu menuju ke kelas.
Aku masuk ke kelas dan terus menuju ke meja aku."Why you blushing just now?Do you like him?"baek meryengah aku dgn 2 soalan yg mmg agk senang utk dijawab sbb aku sendiri pun tak tahu knape aku blushing,yg paling penting sekali,hati aku tak henti berdegup masa tu.
"Mana ada baek,ko kan tahu aku ni straight and kai tu pun sama"
"Tapi org straight pun boleh je tukar jadi gay bile hati dah suka"
"Please lah kita pun tahu yg kai tu suka pergi club and buat sex tiap² mlm siap tukar tukar prempuan lgi,tu mknanya dia bukan gay and also me"
"Jngn ckp besar soo,kalau dah jatuh hati nnti bru tahu"
"Erm yelah"aku melihat mrs.song msuk ke kelas dan memulakan sesi pembelajaran tiba² aku teringat someone wink kat xiumin hyung tpi aku tak pasti sape,yg penting umin hyung blush kot!!!Hihihi ni yg kene siasat ni,tnggu je lah umin hyung hahahah *gelak jahat*.
Xiumin POV
Aku mengekori rakan² aku utk masuk ke kelas dan aku terpandang seseorang dgn seyuman camel then dia wink kat aku!!!Dah konfem² muka aku jadi merah so aku pandang tempat lain.
Aku menuju ke kelas dan mengambil tmpt dduk aku.Aku tngok baek bngun dan pergi kat meja soo.Aku termenung.Knape dia wink kat aku?Knape hati berdegup kencang?Arghhh gilerrnye perasaan ni!!!Aku melihat mrs.song msuk ke kelas dan meneruskan sesi pembelajaran.
{Waktu rehat}
Ringgggggg!!!
Loceng berbunyi menandakan rehat.Semua pelajar bergegas keluar utk pergi ke kantin.
"Korang pergi dlu ea ke kantin,nnti aku follow"
"Eh,kau nk pergi mana umin?"tanya luhan pelik.
"Aku nk jumpa eunwoo jap,dia nk mintak tolong sikit dgn aku"kata aku.
"Tolong ape?"tanya suho pulak.
"Entah hyung pun tak tahu,k lah hyung pergi dlu,kang lmbt pulak dia tnggu"mereka semua mengganguk dan aku terus keluar utk pergi ke taman dimana eunwoo menunggu aku.
YOU ARE READING
My Cutest Love(Exo Ship~Baekyeol Kaisoo Hunhan Sulay Xiuchen Taoris)
RomanceExo ship(baekyeol kaisoo hunhan sulay xiuchen taoris) Warning:boxboy ff