Kai POV
Aku tak tahu ape yg dah jadi kat diri aku lepas aku bertembung dgn kyungsoo.Aku bukan gay tapi mata aku asyik cari dia je.Ingatan aku selalu teringat dekat dia.First time tngok dia,hati aku selalu rindu kat dia.That's why aku ajak dia jumpa.Semakin aku menolak,semakin aku rindu even baru harini aku jumpa.
Lepas loceng berbunyi,aku berlari ke rooftop.Aku tak peduli panggilan dari chanyeol hyung dan sehun,apa yg penting skrang ni,kyungsoo hyung.Aku tknk dia menunggu aku.Sebaliknya,aku yg akan tnggu dia.Haih hyung,what are you doing with my heart?
Setelah beberapa minit,aku terdengar pintu rooftop dibuka oleh someone so aku menoleh ke belakang.Yes that's him,org yg telah mencuri hati aku beberapa jam yg lalu,do kyungsoo.
"Hey hyung"
"Hey kai,dah lama ke tnggu hyung?"
"Eh tak lah,meh lah duduk sini hyung"
Aku menepuk nepuk tmpt di sebelah aku lalu dia berjalan ke arah aku dan dduk.
"So knape nk jumpe hyung?"
"Ahm....err....."
"Kai,ckp je lah"
"Okay²,hyung ada b-boyfriend or girlfriend tak?"
Aku melihat dia memandang aku dgn mata owl dia tu,walaupun agk menakutkan tapi cute!!!
"Perlu ke hyung jwb soalan kai tu?Tu kan hal peribadi hyung"
"Erm takpe lah kalau mcm tu"
"Tu je ke kai nk tanya?Kalau dah tkde pape,hyung nk blik"
"Ah tnggu jap hyung.Look hyung,kai tahu menda ni terlalu awal bgi kita dan kai pun tknk desak hyung tapi lepas kita bertembung tadi mata kai asyik nk tngok hyung je.Hati kai selalu rindu kat hyung,that's why kai nk jumpe hyung"
Aku melihat dia.Dia terkejut dgn apa yg aku katakan tapi lepas pada tu dia senyum dan meletakkan tangannya ke atas tangan aku.
"Kai,hyung pun ada rasa mcm tu jugak.Hyung ingatkan tu semua hanya permainan hati je tapi hyung tak tahu pulak yg kai pun rasa mcm tapi kalau kai nk kita official,bgi hyung wktu utk berfikir dlu"
Dia ingin melarikan tangannya tetapi aku memegang tangannya agar tidak terpisah.Dia memandang aku.
"Why?Sebab hyung tahu perangai playboy kai?"
Aku memandang ke tempat lain tapi jari kami masih bertaut.
"Kai..."
"Kai ada reason knape kai jadi mcm tu hyung"
Air mata aku hampir mengalir tapi aku masih menahannya.Kyungsoo tahu keadaan itu dan dia terus mengusap belakang aku.
"Kai boleh citer kat hyung kalau kai nak"dia tersenyum.
Aku mengganguk."Dlu kai ada girlfriend,nama dia krystal jung(author buat krystal je lah ea,malas nk pikir org lain).Kitorang couple nk dekat setahun jugak lah.Kai syg dia,syg sngt tapi suatu hari tu,perangai dia makin pelik.Kai call dia tak jwb,mesej dia tak reply.So kai ingat dia busy,kai biar je lah.Pada anniversary kitorang,kai nk buat surprise kat dia then kai pergi umah dia,sampai je sana kai.....kai..."
Cerita aku terhenti disebabkan air mata aku mengalir.Aku melihat kyungsoo mengetatkan lagi tautan kami dan berkata
"You can continue if you want"
Aku mengambil nafas."Kai terdengar suara prempuan moan dan kai terus ke bilik dia.Sampai je bilik dia,dia tngh curang dgn kwn kai sendiri.Lagi sakit hati kai bila tngok dia tngh make out dgn kwn kai.Kai terus lari dan masuk ke satu club utk melepaskan stress.Mula pada malam tu lah,kai jadi playboy,kai tak percayakan prempuan.Kai..."
YOU ARE READING
My Cutest Love(Exo Ship~Baekyeol Kaisoo Hunhan Sulay Xiuchen Taoris)
RomansaExo ship(baekyeol kaisoo hunhan sulay xiuchen taoris) Warning:boxboy ff