"Budak kecik? Tu untuk baby bole la"
Luhan yang berada di belakang jungkook hanya tergelak kecil.Adiknya kelihatan comel apabila merungut macam tu.
Perlahan-lahan dia menapak ke arah jungkook dan memeluk leher jungkook dengan kedua belah tangannya.
"Masih terasa dengan hyung?"
Jungkook tidak menjawab sebaliknya memuncungkan bibirnya.
Luhan mendapat satu idea.Kedua lengannya kini beralih ke pinggang jungkook dan mengeletek adiknya.
"Hahahah..hyung berenti!..hahah p-pliss!"
Luhan tidak mendengar kata-kata adiknya malah makin sakan mengeletek jungkook sampaikan terguling-guling atas lantai.
"Hyung..s-stop it..hahahah"
Terkeluar sedikit air mata jungkook akibat ketawa kegelian.Luhan sudah berhenti dan menghadap jungkook yang mengesat air mata.
"Merajuk lagi dengan hyung..kan dah kene"
"Alah salah hyung jugak..apa kookie ni kecik lagi ke..dah besar la"
"Memang la dah besar but still muda lagi dari kitorang semua"
"Muda takpe janji dah besar"
Jungkook menjelir lidah ke arah luhan.
"Buat la macam tu..gigit kang baru tahu"
"Gigit la..report kat sehun hyung"
"Ughh"
Luhan mengalah.Setiap kali nama sehun disebut dia memang tak boleh buat apa.Dan itu membuatkan jungkook gembira kerana dia tahu kelemahan abangnya.
"Yes menang..hihihi"
"Suka sangat..tengok la kookie ade boyfriend nanti..hyung sakat habis-habis"
Muka jungkook terus berubah selepas mendengar kata-kata abangnya.
"Kookie..u okay? Hyung salah cakap ke?"tanya luhan risau.
"A-aniya"
"Serius?"
"Emm hyung koo--"
Belum sempat menghabiskan ayatnya kedengaran suara kyungsoo memanggil jungkook.
"KOOKIE! WHERE ARE YOU?!"
Bergegas dia berlari keluar dari bilik luhan.Luhan hanya mampu mengeluh.Sikit lagi jungkook mahu memberitahu dia sesuatu.
'Kenapa masa ni jugak kau nak datang kyungsoo"
Dia melangkah keluar dari bilik dan turun ke bawah.Terlihat jungkook tersenyum lebar dengan memegang sesuatu.
"Comel la hyung..gomawo!"
Sempat dia mencium pipi kyungsoo sekilas.Kai yang berada disitu hanya menjeling memandang jungkook.
"Kenapa bazirkan duit belikan dia anak patung tu soo"
"Ala sekali sekala hyung belikan dia something lagipun soo dah anggap dia macam adik soo dah.Well soo kan takda adik"
Luhan tersenyum.Kini jungkook bukan ada seorang abang tapi 12.Dia bersyukur kerana semua dapat menerima kehadiran jungkook.
"Mana yang lain? Sunyi je rumah ni"tanya kai.
"Keluar dengan buah hati masing-masing kot"jawab luhan.
"Habistu hyung berdua tak keluar?"
"Malas la..lagipun siapa nak jaga kookie kalau hyung keluar"
YOU ARE READING
My Cutest Love(Exo Ship~Baekyeol Kaisoo Hunhan Sulay Xiuchen Taoris)
RomanceExo ship(baekyeol kaisoo hunhan sulay xiuchen taoris) Warning:boxboy ff