Άρης POV
Βγήκε έξω και με άφησε μόνο μου. Η σκηνή που έγινε ήρθε στο μυαλό μου. Τι συμβαίνει με αυτή την κοπέλα; Όταν είμαι μαζί της νιώθω περίεργα καλά. Εντελώς διαφορετικά απ'ότι όταν είμαι με την Μαίρη. Τέλος πάντων ας πάω να βάλω καφέ. Τι φοράω; Το εσώρουχο. Παντελόνι; Ε, σιγά! Μόνη της μένει, με είδε οπότε.
Πάω έξω τεντώνομαι λίγο, μόλις ξύπνησα αφού. Για να δούμε που είναι οι κούπες; Ανοίγω ντουλάπια και...Μπίνγκο! Παίρνω μία, βάζω καφέ και πάω να φύγω, τότε ακούω μια πόρτα να ανοίγει κι ένα κορίτσια να τσιρίζει.
?: ΑΑΑΑΑ! ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ!!!;;
Άρης: Πρώτον ηρέμησε και δεύτερον...
Βικ: Μελίνα! Γαμώτο το ήξερα πως κάτι είχα ξεχάσει...
Α, δηλαδή είμαστε στο σωστό σπίτι. Προς στιγμήν νόμιζα πως ήρθαμε σε λάθος σπίτι. Ποια είναι αυτή η Μελίνα τώρα;
Βικτώρια POV
Πω, πως την ξέχασα αυτή; Τι κάνουμε τώρα; Λοιπόν τι να πω τώρα να καλυφτώ; Βικτώρια, χαλαρουήτα. θα το βρεις!
Άρης: Εμ, Άρης, χάρηκα!
Μελ: Μελίνα, παρομοίως.
Βικ: Βικτώρια, τι γίνεται;
Ε, μα λες και παίζουμε σε σίριαλ! Αμηχανία τώρα μας κατακλύζει προφανώς! Και τώρα η Μελίνα μας κοιτάει από πάνω μέχρι κάτω. Μα γιατί τι έχουμε; Ωχ! Να τι έχουμε! Εγώ με τα εσώρουχα και το πουκάμισο του Άρη!; Ωχ, θεέ μου! Κι ο Άρης ούτε παντελόνι!; Αμάν κι αυτός! Ωχ, γιατί γουρλώνει τα μάτια αυτή!;
Μελ: Μην μου πεις...
Βικ: Και τώρα! Άρη στο δωμάτιο μου, έρχομαι σε λίγο! Εσύ...εσύ θα σου πω τώρα.
Ο Άρης πήγε μέσα κι έμεινα εγώ με την Μελίνα. Τώρα την κάτσαμε!
Μελ: Ξέρασε τα όλα!
Βικ: Δεν έγινε και τίποτα. Είναι απλά ένας φίλος μου και τέλος.
Μελ: Liar, liar, pants on fire!
Βικ: Κόψε την ειρωνεία! Πάω μέσα εγώ τα λέμε!
Μελ: Οκ. Α! Και την καλημέρα μου στον "φίλο σου"!
Την κοίταξα με ένα δολοφονικό, αλλά και φιλικό βλέμμα και πήγα μέσα. Ο Άρης είχε βολευτεί κι έπινε τον καφέ του.
Βικ: Σαν στο σπίτι σου!
Άρης: Ευχαριστώ. Ωραίος καφές! Εσύ τον έκανες;
Βικ: Με δουλεύεις; Ούτε αυγό δεν ξέρω να κάνω, θα χρησιμοποιήσω καφετιέρα; Η Μελίνα είναι στην κουζίνα.
Άρης: Χαχαχαχα!
Βικ: Τι γελάς ρε!; Σταμάτα!
Παίρνω ένα μαξιλάρι και του το πετάω. Αφήνει τον καφέ του και γυρνάει και με κοιτάει με ένα πονηρό χαμόγελο.
Άρης: Αυτό δεν έπρεπε να το κάνεις!
Έρχεται προς το μέρος μου. Τι θα κάνει;
Άρης POV
Την πλησιάζω και την τραβάω στο κρεβάτι. Αρχίζω να την γαργαλάω. Το γέλιο της αντηχεί παντού. Τι όμορφο χαμόγελο που έχει! Σταματάω να την γαργαλάω και πάω από πάνω της. Και την κοιτά ω στα μάτια. Έχει πολύ ωραία μάτια γαμώτο! Δαγκώνει το κάτω χείλος της και με κοιτάει. Αυτό ήταν, τελείωσε! Θα την φιλήσω! Και τότε...
Ντριν...ντριν...ντριν...
Γαμώτο το κινητό μου! Ποιος είναι και τι θέλει; Φεύγω από πάνω της αγανακτισμένος και πάω να το σηκώσω.
Άρης: Ναι;...Μαίρη; Πως κι έτσι πρωινή;...
Γυρνάω να δω την Βικτώρια. Βάζει μια τούφα πίσω από το αφτί της και κοιτάει από την άλλη. Πάλι νιώθει άβολα.
Βικτώρια POV
Γαμώτο τι ήθελε και πήρε αυτή τώρα!; Και γενικώς γιατί τον παίρνει τηλέφωνο!; Μήπως είναι η κοπέλα του; Κι εγώ γιατί δεν το ξέρω; Αν είναι η κοπέλα του γιατί πήγε να με φιλήσει; Και γιατί δεν το έκανε; Γαμώ, γιατί πήρε αυτή τώρα; Γυρνάει να με κοιτάξει κι εγώ γυρνάω από την άλλη βάζοντας μια τούφα πίσω από το αφτί μου. Ναι, έχω καταλάβει πως την κάνω αυτή την κίνηση. Μα τι του λέει τόση ώρα!; Δεν μπορώ τον ακούω άλλο να σαλιαρίζει! Βγαίνω από το δωμάτιο και πάω στην κουζίνα. Ας κάνει ότι θέλει!
......................................................
Γεια σας!😊😊 Τι κάνετε; Καινούριο κεφάλαιο! Τελικά την Μελίνα είχε ξεχάσει η Βικτώρια! Παραλίγο να φιληθούν έτσι; Η Βικτώρια το ήθελε και ο Άρης, όμως τους διέκοψε η Μαίρη.😒 Ο Άρης πάντως ακόμα δεν ξέρει τι θέλει, το μόνο σίγουρο! Τι μια έτοιμος να φιλήσει την Βικτώρια και την άλλη σαλιαρίζει με την Μαίρη! Άντε να δούμε τι θα γίνει!😉😉
Spoiler: Μετά το τηλεφώνημα.....
Τα λέμε στο επόμενο, φιλιά!😙😙
YOU ARE READING
In love with the wrong girl
Teen FictionΑυτός ανήκει σε μία από τις μεγαλύτερες μαφίες. Μαθητής λυκείου, μπλεγμένος παντού, τον βλέπουν και του φέρονται με σεβασμό, γιατί ξέρουν τις συνέπειες. Ερωτευμένος μαζί της. Δεν υπάρχει άλλη γι'αυτόν, έτσι έλεγε πάντα. Τι θα γίνει όμως όταν έρθει κ...