Βικτώρια POV
Δεν το βάζει κάτω. Τι να κάνω εγώ τώρα; Να απαντήσω ή όχι; Τόση ώρα πηγαινοέρχομαι χωρίς να κάνω τίποτα. Τι αποφάσισα θα απαντήσω! Εκεί που είμαι έτοιμη να απαντήσω μου στέλνει μήνυμα.
Από : Ο κόπανος
Άκυρο τελικά. Δεν θα έρθω να σε πάρω. Και δεν θα έρθω γενικά, έτυχε κάτι. Τα λέμε.
Τι!; Μόλις τώρα με απέρριψε!; Τι μαλάκας! Κι εγώ πως θα πάω τώρα, με τα πόδια; Α, ρε Άρη! Τότε χτυπάει η πόρτα.
Μελ: Βικτώρια, είναι ένας "αχτύπητος Τζο" κάτω. Λέει έφερε το αμάξι.
Βικ: Τι!; Αλήθεια!; Σε ευχαριστώ θεέ μου! Κι εγώ θα πάω στην εκκλησία να σου ανάψω μα λαμπάδα ίσα με το μπόι μου...κάποια μέρα.
Πάω στο θυροτηλέφωνο και λέω στο Τζο να έρθει πάνω. Αυτός ανεβαίνει, μας χαιρετάει δίνει τα κλειδιά και φεύγει.
Βικ: Επιτέλους ήρθε το μωρό μου!
Μελ: Χαχαχα, άντε καλορίζικο.
Βικ: Ευχαριστώ!
Πάω μέσα παίρνω το κινητό και στέλνω μήνυμα στον Άρη.
Προς: Ο κόπανος
Δεν πειράζει! Τα βγάζω πέρα μόνη μου! Τα λέμε!
Κλείνω το κινητό και πέφτω για ύπνο.
Μετά από 6 ώρες
Είμαι ντυμένη και ετοιμάζομαι να φύγω. Κοιτάζομαι στον καθρέφτη τελευταία φορά και με θαυμάζω: Μπλούζα, γόβες φούστα όλα μαύρα.
Θα κάψω καρδιές! Παίρνω τα πράγματα μου και κατεβαίνω κάτω. Αχ, επιτέλους! Το μωρό μου! Μπαίνω μέσα και βάζω μπρος για την αποθήκη.
Άρης POV
Μόλις διάβασα το μήνυμα νευρίασα! Μα καλά τώρα που δέχτηκα βρήκε να απαντήσει κι αυτή!; Κι εσύ θεέ μου, τι με έκανες τόσο κούκλο!; Πως θα ξεμπλέξω!; ΜΑ ΚΑΛΑ ΤΙ ΛΕΩ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ!; Εδώ θα βγω με την Μαίρη και σκέφτομαι την Βικτώρια;
Όταν σ'αρέσει κάποιος τον σκέφτεσαι.
Σκάσε κι εσύ! Όλο πετάγεσαι! Τέλος πάντων, ας κατέβω στο μωρό μου, να πάω στη Μαίρη.
Βικτώρια POV
Έφτασα στην αποθήκη κι ήταν όλοι εκεί. Φυσικά έλειπε ο κόπανος.
Μάρσι: Βλέπω το έφτιαξες το αμάξι.
Βικ: Καιρός δεν ήταν;
Συλ: Πολύ ωραίο είναι, πρέπει να φύγουμε όμως τώρα.
Μόσι: Λοιπόν παίδες! Πάμε, μιλάμε και φεύγουμε!
Αχιλ: Δεν θα κάτσουμε να πιούμε λίγο;
Μόσι: Χα, θα το δούμε ανάλογα τον κόσμο.
Λουκ: Χαχα, ναι!
Κοιτάχτηκαν με ένα πονηρό βλέμμα, κι εγώ με τα κορίτσια είχαμε ένα βλέμμα αηδίας. Πήραμε αμάξια και μηχανές και φύγαμε στο γνωστό μπαρ.
Άρης POV
Η Μαίρη με περίμενε είδη έξω. Ήταν πολύ όμορφη. Άραγε τι να φοράει η Βικτώρια; Σκάσε Άρη!
Άρης: Γεια!
Μαίρη: Γεια!
Άρης: Που πάμε;
Μαίρη: Θα σου πω στην πορία.
Ανέβηκε στη μηχανή και μου έδινε οδηγίες Μου φαίνεται γνωστός ο δρόμος...
..................................................
Γεια σας! 😊😊 Καινούριο κεφάλαιο! Τελικά ο Άρης θα πάει με την Μαίρη ε; Γιατί όμως σκέφτεται ακόμα την Βικτώρια; Και η Βικτώρια γιατί πειράχτηκε;😒😒 Θα δούμε τη συνέχεια στο επόμενο.😉😉
Spoiler: Στο μπαρ....😏😏
Τα λέμε στο επόμενο, φιλιά!😙😙
KAMU SEDANG MEMBACA
In love with the wrong girl
Fiksi RemajaΑυτός ανήκει σε μία από τις μεγαλύτερες μαφίες. Μαθητής λυκείου, μπλεγμένος παντού, τον βλέπουν και του φέρονται με σεβασμό, γιατί ξέρουν τις συνέπειες. Ερωτευμένος μαζί της. Δεν υπάρχει άλλη γι'αυτόν, έτσι έλεγε πάντα. Τι θα γίνει όμως όταν έρθει κ...