Άρης POV
Ήμασταν ώρες στο σχολείο και κλασικά βαριόμουν. Ο Αχιλλέας μου έλεγε για την Σύλβια. Εκεί που καθόμασταν έρχεται η Μαίρη.
Μαίρη: Γεια σου Άρη.
Άρης: Γεια σου Μαίρη.
Μαίρη: Τελικά α έρθεις στο πάρτι το Σάββατο; Έμαθα πως μπορούμε να φέρουμε όποιον θέλουμε.
Άρης: Μπορεί να έρθω. Δεν είναι σίγουρο όμως.
Τότε χτύπησε το κουδούνι και μπήκαμε μέσα. Κάναμε την ώρα και επιτέλους φύγαμε. Βγήκαμε έξω κι όλοι κοιτούσαν κάτι. Δεν έδωσα σημασία και τότε ήρθε ο χλε-χλες που μου χάλασε την μηχανή. Ευτυχώς το πήρε πρέφα ο Αχιλλέας.
Αχιλ: Στέφανε στρίβε!
Στεφ: Σιγά, φίλοι δεν είμαστε;
Άρης: Θες να σου δείξω πόσο φίλοι είμαστε;
Στεφ: Ηρέμησε σε περιμένει και η "Βικτώρια".
Άρης: Τι;
Στεφ: Στην είσοδο, αυτό κοιτάνε όλοι!
Γυρνάω στην είσοδο και βλέπω την Βικτώρια να είναι ντυμένη με ένα σορτσ και μια κοντή μπλούζα, να έχει ακουμπήσει την πλάτη της στο αμάξι.
Στεφ: Γκόμενα σου είναι ρε;
Άρης: Δεν κοιτάς την δουλειά σου! Κοπέλα μου είναι ναι!
Μαίρη: Ποια είναι κοπέλα σου;
Μαίρη POV
Βλέπω τον Άρη και τον Στέφανο να φωνάζουν ο ένας στον άλλο. Ώρα είναι να πλακωθούν πάλι! Πάω προς το μέρος τους και ακούω τον Άρη να λέει πως είναι κοπέλα του. Για ποια λέει; Χωρίς να το σκεφτώ ξεστόμισα την απορία μου.
Μαίρη: Ποια είναι κοπέλα σου;
Κάθονται και οι δύο και με κοιτάνε. Ο Άρης είναι χαμένος ενώ ο Στέφανος έχει ένα χαμόγελο στα χείλη του. Έρχεται δίπλα μου.
Στεφ: Η Βικτώρια! Δίκιο είχα!
Τι!; Όχι!; μα δεν μπορεί!....
Μαίρη: Άρη; Αλήθεια;
Άρης: Ν-ναι.
Δεν πίστευα στα αφτιά μου! Έφυγα κατευθείαν. Δεν μπορούσα να τον βλέπω άλλο!
Βικτώρια POV
Κάθομαι και περιμένω εδώ και με κοιτάει όλο το σχολείο. Τι είμαι εξωγήινος!; Κι αυτός ο Άρης που είναι πια!; ξαφνικά βλέπω την κοπελιά, αυτή από το μπαρ να έρχεται με τον...ΑΡΗ! Ο ΑΡΗΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ!; Τι στο καλό; Τότε γυρνάει και με βλέπει. Λέει κάτι στην μελαχρινή και έρχεται σ'εμένα.
Άρης: Γεια σου μωρό μου!
Με αρπάζει από τη μέση και με φιλάει. Παρασύρομαι ανταποδίδω, όμως συνέρχομαι γρήγορα.
Άρης: Τι έγινε τώρα;
Βικ: Τίποτα. Πάμε ή τζάμπα ήρθα;
Άρης: Ρε αγάπη μου γιατί κάνεις έτσι τώρα!;
Βικ: Με ρωτάς κιόλας!; Ίσως φταίει που πήρες από πίσω την Μπίμπι μπο σε μελαχρινό!
Άρης: Την Μαίρη λες; Δεν σημαίνει κάτι.
Βικ: Ας κάνω πως σε πιστεύω.
Άρης: Δεν με πιστεύει δηλαδή; Οκ, τότε φεύγω!
Βικ: Τι!; Κι εγώ τι κάνω εδώ!;
Άρης: Έτσι όπως ντύθηκες μάλλον την τσούλα!
Δεν το είπε αυτό τώρα! Πήγα κοντά του και τον χαστούκισα. Πήγα να φύγω, αλλά με έπιασε από τον καρπό, μ'έφερε κοντά του και με φίλησε.
Άρης: Συγγνώμη!
Βικ: Κι εγώ συγγνώμη.
Άρης: Σ'αγαπάω!
Βικ: Κι εγώ σ'αγαπάω! Τι λες; Πάμε να πάρουμε την μηχανή σου;
Άρης: Φύγαμε!
........................................
Να το επόμενο κεφάλαιο λογικά θα τα ανεβάσω όλα σήμερα! Λοιπόν όπως βλέπουμε παραλίγο να τα χαλάσουν. Αυτή η Μαίρη είναι περίεργη! κι ο Άρης όμως δεν πάει πίσω! Κι ο Στέφανος τι ρόλο βαράει!; Θα δούμε στην συνέχεια!😉😉
Spoiler: Αχτύπητος Τζο κυρίες και κύριοι!....😏😏
Τα λέμε στο επόμενο φιλιά!😙😙
YOU ARE READING
In love with the wrong girl
Teen FictionΑυτός ανήκει σε μία από τις μεγαλύτερες μαφίες. Μαθητής λυκείου, μπλεγμένος παντού, τον βλέπουν και του φέρονται με σεβασμό, γιατί ξέρουν τις συνέπειες. Ερωτευμένος μαζί της. Δεν υπάρχει άλλη γι'αυτόν, έτσι έλεγε πάντα. Τι θα γίνει όμως όταν έρθει κ...