Άρης pov
Τόση ώρα πάω πάνω κάτω. Δεν το πιστεύω πως έχουν την Βικτώρια! Γαμώτο! Πως έγινε αυτό!;
Λουκ: Τι κάνουμε τώρα; Όλο το σχέδιο πάει στράφη!
Μάρσι: Λουκ έχουν την Βικτώρια κι εσύ σκέφτεσαι το σχέδιο;
Συλ: Ακριβώς!
Μίκα: Είστε σίγουροι πως είναι η Βικτώρια;
Αχιλ: Αφού το είπε! Είναι η κοπέλα του Άρη άρα η Βικτώρια.
Μόσι: παιδιά ηρεμήστε θα βρούμε λύση.
Εκεί που καθόμαστε όλοι ακούγεται η πόρτα και μπαίνει μέσα η Βικτώρια!
Βικτώρια pov
Μπαινω μέσα και με κοιτάνε όλοι σαν να είμαι εξωγιηνος. μετα από λιγο ο Άρης με γκαλιάζει και με φιλάει. Με αφήνει κι έτσι μπορώ να παρω ανασα και να μάθω τι στην ευχή συμβαίνει!
Βικ: Τι έγινε;
Συλ: Υποτιθεται πως σε εχουν απαγαγει!
Μικα: και σας ρωτησα! Είστε σιγουροι πως ειναι η Βικτωρια αλλα εσεις!
Αρης: Που ησουν τοση ωρα;
Βικ: Δεν θελω να μιλησω γι αυτο!
Τζες: Μισο! Αν η Βικτωρια ειναι εδω τοτε ποια εχει ο Τζοσεφ.
Τοτε ολοι κοιταχτηκαμε μεταξυ μας , Ο Τζοσεφ ειναι π αρχηγος της συμμοριας που κινηγαμε. Νομιζαν πως ειχε εμενα. Απ οτι καταλαβα ειπε ποως εχει την κοπελια του Αρη. Αυτο σημαινει πως για να ξερει ποια ειναι η κοπελα του Αρη τον παρακολουθουσε! Το οποιο μετα σημαινει πως δεν τον ειδε μονο με μενα αλλα και με τη...
Βικ: Μαιρη!... Εχει την Μαιρη;
Μικα: Τι!; Ποια ειναι αυτη;
Μοσι: Πως εισαι τοσο σιγουρη;
Βικ: Ειπε πως εχει την κοπελα του! Για να το ξερει αυτο σημαινει πως τον παρακολουθει αρα σημαινει πως τον ειδε και με την Μαιρη.
Μαρσι: Κι ετσι μπερδεψε εσενα με εκεινη!
Συλ: Τελεια!
Μικα: Ρε παιδια ποια σκατα ειναι η μαιρη!
Αχιλ: Η κοπελα που αρεσε στον Αρη ειναι απο το σχολειο.
Μοσι: και σου το ειχα πει κρατα αποστασεις εσυ εκει!
Ο Μοσι κοπανησε οτι βρηκε μπροστα του. Πρωτη φορα ειχε χασει την ψυχραιμια του. Η αληθεια ειναι πως τρομαξα! Τοτε δονηθηκε το κινητο του. Το διαβασε δυνατα.
Μοσι: Αυριο βραδυ στο μερος μας, Φανταζομαι ξερεις που ειναι.
Μετα την αναγνωση πεταξε το κινητο στον τοιχο. Τοιναχτηκαμε ολοι. Γυρισε και μας κοιτάει θυμωμενος.
Μοσι: Ακουστε προσεκτικα. το σχεδιο ειναι απλο. Ο Πάνος και η Τζεσικα θα περιμενουν εξω. Ο Αχιλλεας και η συλβια θα μπουν απο την οροφη. Ο Λουκ και η Μαρσι απο πισω/ Ο αρης και βικτωρια μαζι μου. κατανοητο!;
Ολοι γνεψαμε καταφατικα. Μετα μας ειπε να φυγουμε και να ξεκουραστουμε. Θα ειναι μεγαλη μερα αυριο.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In love with the wrong girl
Genç KurguΑυτός ανήκει σε μία από τις μεγαλύτερες μαφίες. Μαθητής λυκείου, μπλεγμένος παντού, τον βλέπουν και του φέρονται με σεβασμό, γιατί ξέρουν τις συνέπειες. Ερωτευμένος μαζί της. Δεν υπάρχει άλλη γι'αυτόν, έτσι έλεγε πάντα. Τι θα γίνει όμως όταν έρθει κ...