Chapter 26

778 83 5
                                    


Άρης POV

Ανέβηκα στο μωρό μου! Επιτέλους! Δεν μπορούσα άλλο χωρίς αυτό! Φτάσαμε στην αποθήκη και μπήκαμε μέσα. Όλοι ήταν είδη εκεί.

Μόσι: Αργήσατε!

Άρης: Πήγαμε να πάρουμε το μωρό μου! Show some respect!

Μόσι: Καλά. Άντε πάμε τώρα.

Πήραμε τα απαραίτητα και φύγαμε. Μόλις φτάσαμε ο καθένας πήγε στο πόστο του. Μπήκαμε μέσα και παντού υπήρχε καπνός, ποτά άντρες και φυσικά οι κοπέλες που δούλευαν εκεί. Όλοι οι λιγούρηδες μόλις είδαν την Βικτώρια ανασηκώθηκαν από τις θέσεις του. Εγώ την άρπαξα και την έφερα κοντά μου.

Άρης: Μείνε κοντά μου, εντάξει;

Η Βικτώρια μου έγνεψε και ήρθε πιο κοντά μου. Πήγαμε στις πρώτες θέσεις και βρήκαμε το αφεντικό, τον Τόνι.

Τόνι:΅Μόσι! Τι ευχάριστη έκπληξη! Α και ο Άρης βλέπω! Και ο Πάνος! Η κοπέλα; Μην μου πεις πως προσφέρεις στην επιχείρηση!

Άρης: Ούτε να το σκέφτεσαι!

Μόσι: Άρη ήρεμα. Τόνι ήρθα για μια κοπέλα ονόματι "Τζεσικα."

Είπε και άναψε το πούρο του. Τα βλέπω ζόρικα τα πράγματα σήμερα.

Μόσι: Θέλω να μου την δώσεις.

Τόνι: Πόσα θα δώσεις;

Μόσι: Δεν κατάλαβες. Θα μου την δώσεις δεν θα την αγοράσω.

Τόνι: Θα στην δώσω αν μου δώσεις αυτή!

Είπε και έδειξε την Βικτώρια. Α, δεν θα τα πάμε καλά!

Βικ: Θα μας δώσεις την Τζέσικα χωρίς ανταλλάγματα.

Όλοι την κοιτάμε σαν χάνοι. Αυτό δεν είναι στο σχέδιο, τι κάνει;

Τόνι: Και γιατί παρακαλώ;

Βικ: Γιατί δεν νομίζω να θες τους μπάτσους εδώ από την στιγμή που τίποτα δεν είναι νόμιμο εδώ μέσα. Σωστά τα λέω;

Πού τα ξέρει όλα αυτά!; Μπορεί κάποιος να μου πει!; Ο Μόσι κοιτάει με ένα βλέμμα ευχαρίστησης όπως και ο Πάνος. Εγώ τα έχω χάσει.

Τόνι: Εντάξει ρε παιδιά, δεν χρειάζεται να φτάνουμε στα άκρα. Παιδί φέρε μου την Τζέσικα.

 Παιδί φέρε μου την Τζέσικα

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.


Μετά από μισή ώρα έφεραν την Τζέσικα. Ήταν ντυμένη με ένα παλιό τζιν και ένα μπλουζάκι. Ήταν χτυπημένη. Μόλις είδε τον Πάνο έτρεξε στην αγκαλιά του.

 Μόλις είδε τον Πάνο έτρεξε στην αγκαλιά του

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Πάνος: Αγάπη μου!

Την πήρε αγκαλιά και μας έκανε νόημα πως φεύγουν.

Μόσι: Λοιπόν, ευχαριστούμε για την εξυπηρέτηση, ώρα να φύγουμε.

Πήγαμε να φύγουμε αλλά ο Τόνι άρπαξε το χέρι της Βικτώρια. Τι θέλει τώρα, να πλακωθούμε;

Τόνι: Η Βικτώρια! Και έλεγα ποια μου θυμίζει!

....................................................

Γεια σας! Καινούριο κεφάλαιο! Ω, ναι! Σήμερα θα ανεβάσω πολλά γιατί σας χρωστάω τις μέρες που δεν ανέβασα. Λοιπόν , αγαπώ τον Μόσι σαν χαρακτήρα, δεν ξέρω εσείς! Τι γίνετε με την Βικτώρια τώρα; Ποια είναι η σχέση που έχει με τον Τόνι; Όσοι είστε φαν της Βικτώρια να περιμένετε με χαρά το επόμνο κεφάλαιο.  Όσοι είστε φαν της Μαίρη μπορείτε να ξεκουραστείτε λίγο μέχρι το μεθεπόμενο.

Spoiler: Βικτώρια...

Τα λέμε στο επόμενο.

Υ.Γ Είμαι σίγουρη οι φαν της Μαίρη θέλαν να δώσουν την Βικτώρια για αντάλλαγμα!

In love with the wrong girlNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ