Βικτώρια POV
Γαμώτο με! Με θυμήθηκε! Τι κάνω τώρα; Ο Μόσι και ο Άρης κάθονται και με κοιτάνε.
Τόνι: Δεν μιλάς; Τι έγινε, εκτός από τον αδερφό σου έχασες και την γλώσσα σου;
Δεν το είπε αυτό τώρα! Γυρνάω προς το μέρος του αι του χώνω μια δυνατή μπουνιά! Όλοι με κοιτάνε και οι μπράβοι του έβγαλαν τα όπλα τους. Το ίδιο έκαναν και ο Άρης με τον Μόσι.
Τόνι: Παιδιά ηρεμία! Δεν έγινε και κάτι! Η Βικτώρια είναι δικιά μας! Χρήστο εσύ που είσαι παλιός την θυμάσαι; Το τατού στο αριστερό πλευρο δεν ξεχνιέται νομίζω!
Χρηστ: Ξεχνιέται! Σου πάει και το ξανθό Βικ! Αλλά σαν το μαύρο δεν έχει.
Τόνι: Χαχαχα! Σωστά! Βικ να τα βάψεις!
Βικ: Το όνομα μου είναι Βικτώρια!
Τόνι: Α! Μιλάει! Για να δούμε λειτουργεί όπως παλιά!;
Πήγε να έρθει κοντά μου, αλλά με τράβηξε ο Άρης και μπήκε μπροστά μου ο Μόσι.
Μόσι: Και να λειτουργεί δεν θα σου φανεί χρήσημη. Μην την πλησιάσεις, ούτε αυτή ούτε καμιά κοπέλα που ανήκει την ομάδα μου. Κατανοητό;
Τόνι: Ναι αντίο! Αντίο Βικτώρια!
Δεν απάντησα. Βγήκαμε έξω και γυρίσαμε στην αποθήκη. Μετά ο Άρης ήθελε να έρθει σπίτι μου. Δεν μπορούσαν να αρνηθώ. Κάτσαμε στο κρεβάτι μου και με ρώτησε αυτό που φοβόμουν.
Άρης Τι σου έχει συμβεί;
Άρης POV
Μόλις την ρώτησα γύρισε αλλού το κεφάλι της και ένα δάκρυ έτρεξε από τα μάτια της. Αμέσως το σκούπισα και της σήκωσα το πιγούνι για να με κοιτάει. Τα μάτια της είχαν βουρκώσει. Δεν μπορούσα να την βλέπω έτσι.
Άρης: Μωρό μου μην κλαις, δεν μπορώ να σε βλέπω έτσι! Θες να μου πεις τι συμβαίνει;
Βολεύτηκε καλύτερα απέναντι μου και πήρε μια βαθιά ανάσα.
Βικ: Τον Τόνι τον ξέρω εξαιτίας του πατέρα μου. Του χρωστούσε λεφτά κι εκείνος έδωσε εμένα. Με πήρε στο μαγαζί, όχι για πολύ όμως. Όταν το έμαθε ο αδερφός μου ήρθε κατευθείαν να με πάρει. Δεν με έδιναν όμως κι έτσι ξανάρθε με τους φίλους του. Πλακώθηκαν άγρια, αλλά κατάφερε να με πάρει. Βγήκαμε έξω για να φύγουμε, όμως ένας μπράβος μας ακολούθησε. Έστρεψε το όπλο του σε εμένα και ακούστηκε ένας πυροβολισμός. Είχα κλείσει τα μάτια μου. Όταν τα άνοιξα είδα τον αδερφό μου πεσμένο στο έδαφος. Είχε μπει μπροστά για να με σώσει. Δεν μπορέσαμε να κάνουμε τίποτα. Με πήραν οι φίλοι του και φύγαμε. Γι'αυτό άλλαξα τα μαλλιά μου και τα πάντα. Για να μη μπορούν να με εντοπίσουν.
Είχε αρχίσει να κλαίει. Δεν πίστευα αυτά που είχα ακούσει. Την πήρα αγκαλιά και άρχισα να της χαιδεύω τα μαλλιά. Την φίλησα στο μέτωπο.
Άρης: Είμαι εγώ εδώ τώρα.
Βικ: Σ'αγαπώ Άρη!
Άρης: Κι εγώ σ'αγαπώ Βικτώρια.
Τότε με φίλησε. Δάγκωσα το κάτω χείλος της και μου έδωσε πρόσβαση. Άρχισα να τραβάω την μπλούζα της μέχρι να της την βγάλω. Το ίδιο έκανε κι αυτή. Άρχισα να αφήνω υγρά φιλιά σε όλο της το σώμα μέχρι που έφτασα στο σορτσ της.Το ξεκούμπωσα και της το έβγαλα. Μπήκα ανάμεσα στα πόδια της και άρχισα να την φιλάω με πάθος. Άρχισε να μου ξεκουμπώνει το παντελόνι κιεγώ την βοήθησα να μου το βγάλει. Άρχισα να την φιλάω και μετά στμάτησα γιανα τη κοιτάξω.
Άρης: Είσαι σίγουρη;
Βικ: Ναι!
.......................................................
Γεια....Ένα τρομερό κεφάλαιο. Γεια όλους! Καλό για τους φαν Βικτώρια-Άρης ότι χειρ΄τερο για τους φαν Μαίρη-Άρης. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν συνέχισα την ερωτική σκηνή. Γθια ναμην εκνευρίσω παραπάνω τους φαν Μαίρη- Άρης. Ας το αφήσουμε αυτό. Όπως είδατε η Βικτώρια είχε μια τραγική ιστορία. Θα παίξει ρόλο αυτό στο μέλλον; Κι αν ναι πως; Θα δούμε στην συνέχεια.
Spoiler: Μέλια, μέλια κι άλλα μέλια...
See, ya!
KAMU SEDANG MEMBACA
In love with the wrong girl
Fiksi RemajaΑυτός ανήκει σε μία από τις μεγαλύτερες μαφίες. Μαθητής λυκείου, μπλεγμένος παντού, τον βλέπουν και του φέρονται με σεβασμό, γιατί ξέρουν τις συνέπειες. Ερωτευμένος μαζί της. Δεν υπάρχει άλλη γι'αυτόν, έτσι έλεγε πάντα. Τι θα γίνει όμως όταν έρθει κ...