Chapter 22

938 93 8
                                    


Άρης POV

Άρης: Βικτώρια, αποφάσισα....

Δεν πρόλαβα να τελειώσω, μπήκε μέσα ο Μόσι και οι άλλοι. Γαμώτο! Ωχ, μάλλον το είπα ψιθυριστά, γιατί η Βικτώρια γέλασε.

 Γαμώτο! Ωχ, μάλλον το είπα ψιθυριστά, γιατί η Βικτώρια γέλασε

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Βικ: Θα τα πούμε μετά. Πάμε τώρα όμως.

Πήγαμε στον Μόσι και τους υπόλοιπους. Είναι κι ο Πάνος εδώ. Μάλλον μ'αυτόν θα ασχοληθούμε.

Μόσι: Λοιπόν ρεμάλια...και πριγκίπισσες.

Το τελευταίο το είπε αναγκαστικά, γιατί όλες τον κοίταξαν άγρια.

Μόσι: Όπως βλέπετε, ο Πάνος από εδώ χρειάζεται βοήθεια. Θέλει να βγάλουμε την "κοπέλα" του από την πορνεία. Λοιπόν, σήμερα θα σκεφτούμε σχέδιο και αύριο μπουκάρουμε.

Μάρσι: Κι εμείς το κάνουμε αυτό επειδή;

Λουκ: Επειδή, ο Πάνος και η κοπέλα του, μπορούν να μας βοηθήσουν με αυτούς που μας την έφεραν.

Συλ: Οκ. Τότε θα κάνουμε το συνηθής σχέδιο. Εγώ και η Μάρσι έξω, ο Λουκ και ο Αχιλλέας στις εξόδους κι οι υπόλοιποι στον στόχο.

Πάνο: Πολύ εύκολα τα λέτε, μπορείτε να τα κάνετε κιόλας;

Μόσι: Είναι δοκιμασμένα. Σύλβια, μπράβο εξελίσσεσαι. Τα λέμε αύριο. Α! Και Άρη, η μηχανή σου που είναι;

Α, επίτηδες το κάνουν όλοι! Σφίγγω τις γροθιές μου και γυρνάω να τον κοιτάξω.

Άρης: Ένας άκαρδος μαλάκας, τόλμησε να την αγγίξει!

Μόσι: Ναι...δεν θέλω να ξέρω. Τα λέμε αύριο.

Όλοι άρχισαν να φεύγουν. Άρπαξα την Βικτώρια και πήγαμε πιο πέρα.

Άρης: Θέλω να μιλήσουμε.

Βικ: Οκ. Που θες να πάμε;

Άρης: Κάπου ήσυχα. Ξέρω ένα μέρος. Έλα π΄με!

Την άρπαξα απ'το χέρι και πήγαμε στο μάξι της.

Άρης: Δώσε μου τα κλειδιά.

In love with the wrong girlDonde viven las historias. Descúbrelo ahora