Άρης POV
Έχουν περάσει μέρες από τον θάνατο και την κηδεία της Βικτώρια. Είμαι πολύ καλύτερα είναι η αλήθεια. Σήμερα φεύγω να πραγματοποιήσω τα σχέδια μας. Της το είχα υποσχεθεί και θα το κάνω. Μόλις έφτασα στον τάφο της. Είμαι στο νεκροταφείο και της έφερα λουλούδια. Θα αργήσω να έρθω ξανά.
Άρης: Γεια σου μωρό μου! Σου έφερα λουλούδια. Φεύγω σήμερα. Θα πραγματοποιήσω τα σχέδια μας όπως υποσχέθηκα. Είμαι καλύτερα τώρα. Κι οι άλλοι το ίδιο! Ο Μόσι και η Μίκα είναι μαζί αρχηγοί και την έχει σαν κόρη του. Ο Αχιλλέας έμεινε με την Σύλβια όπως ο Λουκ με την Μάρσι. Ο Πάνος ακόμα με την Τζέσικα. Όσο για τον Τζο έγινε αυτό που φοβόσουν! Είναι με την Μελίνα. Είχς δίκιο τελικά! Του είπα πως αν την πληγώσει την έβαψε, αλλά υποσχέθηκε να μην το κάνει. Η Μαίρη από την άλλη είναι με τον Στέφανο. Δεν το περίμενες φαντάζομαι! Αυτά είναι τα νέα. Λοιπόν μωρό μου πρέπει να φύγω. Θα ξανά έρθω! Το υπόσχομαι! Σ'αγαπώ! Να το ξέρεις!
Φιλάω το χέρι μου και ακουμπάω στον τάφο της. Ρίχνω μια τελευταία ματιά και φεύγω. νεβαίνω στην μηχανή και φεύγω. Έχω ένα ταξίδι να πραγματοποιήσω!
No one's Pov
Ο Άρης μιλούσε στον τάφο αλλα δεν ήξερε πως η Βικτώρια ήταν εκεί. Γελούσε με αυτά που άκουγε και ήταν χαρούμενη που τον έβλεπε και πάλι καλά.
Άρης: [...] Σ'αγαπώ! Να το ξέρεις!
Ο Άρης φίλησε το χέρι του το ακούμπησε στον τάφο και απομακρύνθηκε.
Βικ: Κι εγώ σ'αγαπώ Άρη!
Κι ΄τσι τελείωσε η αγάπη τους. Μπορεί να ήταν μακρυά ο ένας από τον άλλο αλλά πάντα ήξεραν πως οι καρδιές τους ήταν μαζί. Γιατί μπορεί να άργησε αλλά ο Άρης κατάλαβε ότι ήταν ερωτευμένος με το λάθος κορίτσι.....
THE END
.........................................
χευυυ γκαιςςς!!τελειωσε η ιστορια. ήταν λίγο sad το τέλος αλλά τι να κάνουμε. το κενα και λίγο too much αλλα ενταξει. Λοιπον ελπιζω να σας αρεσε. ευχαριοστω οσους το διαβασατε κι ελπιζω να με στιριξετε και στο επομενο που θα ανεβει συντομα.
Ιδιαιτερα ευχαριστω την Vi_Chalk που βοηθησε και σε αυτο το βιβλιο πολυ. Thanks girl!
θελω να σας πω επισης οτι σκεφτομουν να αλλαξω το τελος η να γραψουμε δυο τελη οπου στο δευτερο τιποτα απο αυτα δεν θα γινοταν και απλα θα εβλεπαν ονειρο αλλα τελικα αποφασισα να μην το γραψω. μια ακομα ιδεα ηταν να γραψουμε και ενα δευτερο βιβλιο το οποιο δεν το εχω αποκλεισει τελιως απλα τωρα εχει προταιρεοτητα το επομενο βιβλιο. σε περιπτωση που θα θελατε να δειτε περιλιψη και κεφαλαιο για το πιθανο δευτερο μερος πειτε στα σχολια.
τωρα για το επομενο βιβλιο πιθανον να ανεβει και σημερα αλλα δεν ειναι σιγουρο. οσοι ειστε teen wolf fan και ιδιαιτερα matheo stydia scallison πιστευω θα σας αρεσει το επομενο βιβλιο. να το εξωφυλλο
ναι πρωταγωνιστες ειναι οι γνωστοι θιο και μαλια. ειμαι ενθουσιασμενη μολις ανεβει θα σας κανω ανακοινωση εδω.
Ελπιζω να τα πουμε και στο επομενο βιβλιο! φιλια!
Υ.Γ. αν δεν το εχεις κανει ειδη ριξε μια ματια στο προηγουμενο βιβλιο μου θα το εκτιμουσα να το εξωφυλλο.
ευχαριστω και παλι που ειδες την ιστορια μου τα λεμε στο επομενο βιβλιο ββ <3
VOCÊ ESTÁ LENDO
In love with the wrong girl
Ficção AdolescenteΑυτός ανήκει σε μία από τις μεγαλύτερες μαφίες. Μαθητής λυκείου, μπλεγμένος παντού, τον βλέπουν και του φέρονται με σεβασμό, γιατί ξέρουν τις συνέπειες. Ερωτευμένος μαζί της. Δεν υπάρχει άλλη γι'αυτόν, έτσι έλεγε πάντα. Τι θα γίνει όμως όταν έρθει κ...