Chapter 35

704 75 10
                                    


 Βικτώρια POV

Δεν λέει τίποτα μόνο με κοιτάει. Πες κάτι γαμώτο! Πες πως δεν είναι αλήθεια μίλα!

Βικ: Δεν έχεις τίποτα να μου πεις;

Άρης: Βικτώρια, δεν είναι αυτό που νομίζεις...

Βικ: Αλλά!; Τι είναι!; πες μου! Τι!;

Άρης: Βικτώρια...

Πήγε να με πλησιάσει αλλά τον απομάκρυνα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Πήγε να με πλησιάσει αλλά τον απομάκρυνα. Όχι δεν θα τον αφήσω να με κοροιδέψει! Δεν μπορώ!

Βικ: Μην με πλησιάζεις!

Βγήκα έξω και κοπάνησα την πόρτα. Ήμουν ζαλισμένη από αυτά που είχα πιει. Βγήκα έξω κι άρχισα να περπατάω. Δεν ξέρω που πάω, αλλά δεν έχει καμία σημασία! Γιατί μου το έκανε αυτό!; Εγώ τον εμπιστεύτηκα κι αυτός με πρόδωσε! Περπατάω και ξαφνικά όλα μαύρα.

 Δεν ξέρω που πάω, αλλά δεν έχει καμία σημασία! Γιατί μου το έκανε αυτό!; Εγώ τον εμπιστεύτηκα κι αυτός με πρόδωσε! Περπατάω και ξαφνικά όλα μαύρα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Άρης POV

Βγήκε έξω κοπανώντας την πόρτα. Όχι ρε γαμώτο! Πάω να την ακολουθήσω, αλλά ένα χέρι με σταματάει.

Μαίρη: Που πας ρε Άρη; Αφού είπε πως δεν την αγαπάς όσο αγαπάς εμένα!

Άρης: Ναι, ναι γιατί την αγαπάω περισσότερο!

Βγήκα έξω και άρχισα να την ψάχνω. Δεν ήταν πουθενά! Βγήκα έξω και άρχισα να φωνάζω το όνομα της, αλλά καμία απάντηση. Έψαξα παντού, αλλά τίποτα. Τότε είδα τον Αχιλλέα και την Σύλβια να έρχονται προς το μέρος μου.

Αχιλ: Τι έγινε ρε;

Άρης: Με φίλησε η Μαίρη και μας είδε η Βικτώρια!

Συλ: Τι!;

Αχιλ: Γιατί σε φίλησε;

Άρης: Γιατί λέει πως είναι ερωτευμένη μαζί μου!

Συλ: Η Βικτώρια που είναι;

Άρης: Δεν ξέρω! Έφυγε δεν την πρόλαβα γαμώτο!

Αχιλ: Έλα ηρέμησε θα την βρούμε!

Άρης: Κι αν έχει πάθει κάτι;

Συλ: Μια χαρά θα είναι απλά πρέπει να την βρούμε.

Αχιλ: Άντε πάμε να ψάξουμε!

Ανεβήκαμε στις μηχανές κι αρχίσαμε να ψάχνουμε παντού. Δεν ήταν πουθενά! Λες και άνοιξε η γη και την κατάπιε! Αν έχει πάθει κάτι, δεν ξέρω τι θα κάνω!

Άρης: Που στο καλό είναι πια!;

Συλ: Άρη πάνε σπίτι. Αν την βρούμε θα σε πάρουμε.

Άρης: Δεν πάω πουθενά!

Αχιλ: Έχεις δίκιο η Σύλβια, πρέπει να ξεκουραστείς λίγο.

Άρης: Πφφφ...καλά. Να με πάρετε.

Συλ: Εντάξει.

Έφυγα και πήγα σπίτι μου. Που στο καλό είσαι ρε μωρό μου;

..................................

Γεια σας παιδιά! Καινούριο κεφάλαιο! Χαμός πάλι! Μα που πήγε η Βικτώρια; Και ο Άρης τελικά λίγο παρεξηγημένος. Η Μαίρη τι φάση; Σχολιάστε μόνοι σας.

Spoiler: Βικτώρια;....

See ya!

In love with the wrong girlWhere stories live. Discover now