Raund-4

315 13 4
                                    

Sağ yanağımdan aldığım 7. darbeyle sersemledim. Ağzıma demir tadı gelince sinirim bozuldu, sertçe karnına yumruklarımı geçirdim.

Kerem de yorulmuştu.

"Pes et ulan pes et!"

Diye bağırdım ve yüzüne yumruk geçirdim. Dengemi kaybettim, popom yumuşak zeminle buluştu. O da bir iki sallandı ve yere düştü. Ardından uzandı, ben de eldivenlerimi çıkarttım.

"Pislik, dudağımı patlattın."

Doğruldu, kaşlarını çattı. Gözlerini yere odakladı. Ardından ayağa kalkıp eldivenlerini çıkarttı. Yanıma gelip bana doğru eğildi.

"Kalk."

"Allah Allah?"

"Yoruldum Zeynep, kalk işte."

"Bıktım be! Senin dediklerini yapmaktan! Kalkmıyorum inadım tuttu!"

Bileğimi kavradı, beni sertçe çekip kaldırdı ardından da sürüklemeye başladı.

"Kerem ben bu kadar merdiven çıkamam."

"Valla ben de çıkamam.

"Eee."

"Ben çok zeki olduğumdan Güzelim, bu kata da oda yaptım."

"Zeki Sadist."

Kahkaha attı, ardından beni tekrar sürüklemeye başladı. Kendimi dizlerimin üstüne bırakacaktım ki Kerem durdu. Kafamı kaldırdım, nerden bulduğunu bilmediğim anahtarı kapının anahtar deliğine soktu ve çevirdi. Ardından kapıyı sonuna kadar açıp içeri geçmemizi sağladı. Kerem'den kurtulup gördüğüm yatağa uzandım. Duvardaki dolaba sendeleyerek ulaşan Kerem'e kıkırdadım. Bana kötü bir bakış atıp dolabın kapağını açtı. Gözlerimi 1-2 dakika sonra üzerimde hissettiğim ağırlıkla açtım. Üzerimdeki Kerem, ağırlığını üstüme veriyordu. Kaşlarımı çattım. Elini dudağıma uzattı. Elindeki tentürdiyotlu pamuğu dudağımın kenarına değdirdi.

Canım yandı.

Çaktırmadım.

Neden?

Üzülür diye mi.

Onun da mı canı yanar?

Lanet olsun.

Gözlerinin içine baktım. O benim dudaklarıma bakıyordu. İşi bittiğinde pamuğu yere attı ve baş parmağıyla patlayan dudağımı okşadı. Üzerine öpücük bırakıp üstümden kalktı.

Nefes alışverişimi düzene sokup doğrulmaya çalıştım, başarılı olamayınca gözlerimi kapattım. Bir süre sonra koluma ağrı girdi. Gözlerim doldu, canımı yakmıştı. Benimle dalga mı geçiyordu?

"Zeynep, iyi misin?"

"Hı-hı. İyi-"

"Değilsin. Yaktım canını, iyi olamazsın."

"İyiyim ben-"

"Neden diye sorsana! Neden yaktın canımı, neden acımasızca davrandın, neden dudağımı patlattıktan sonra pansuman yaptın gibi şeyler sorsana!"

Kafamı iki yana zorlukla sallayıp gözlerimi kapattım. Yumruğumu sıktım, şuan bütün vücudum ağrıyordu.

"Sorsana Zeynep.."

Nefesini dudaklarıma üfleyerek konuşunca gözlerimi açtım. Dibimde olduğunu farkedince ona arkamı döndüm.

"Kızım sorsana!"

1 YUMRUĞUMA BAKARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin