Eva staart voor zich uit de pauze duurde altijd veel te lang. 'Hey' komt de nieuwe jongen tegen over haar zitten. 'Hey' ontwaakt Eva uit haar gedachten. 'Eet jij niks'. Ze schud enkel haar hoofd om vervolgens weer naar de tafel te kijken. 'Hoezo niet' vraagt hij verder door. 'Waarom wel' haalt ze haar schouders op. 'Omdat het niet goed is als je niet eet'. 'Wat maakt jou dat nou uit' ziet zij het probleem niet. Hij besluit om er niet op te reageren. 'Wat zijn je hobby's' besluit hij maar iets anders te vragen. 'Hardlopen'. Ze word alweer gered door de bel ze wil niet met hem praten als hij haar dadelijk raar vind dan gaat hij haar dadelijk ook pesten net als de rest. Ze staat op gevolgd door Floris en ze loopt naar de les.
Wat verveeld pakt Eva haar boeken uit haar tas en legt ze nauwkeurig op tafel.'huiswerk controle' klinkt de stem van de chagrijnige man door het lokaal. Eva slikt een keer en een zucht verlaat haar mond om vervolgens haar hoofd op haar hand te laten steunen. Ze had het wel willen maken maar haar vader hield haar weer eens op. Snel schud ze de gedachtes aan haar vader weg voordat ze dadelijk begint te huilen. 'Eva jij hebt het niet af waarom niet' schrijft de oude man op een briefje. 'Ik had geen tijd en was het helemaal vergeten' haalt Eva haar schouders op. 'Stoer hoor' 'Eva is ruig' klinkt er Gelijk gelach door de klas. 'Eh Floris je mag trouwens eigen plekken kiezen je hoeft niet naast dat varken te blijven zitten' klinkt Monica vanaf de andere kant van de klas. 'En wat als ik gewoon graag hier zit' gaat Floris ertegenin. 'Dan ben je raar want Eva spoort niet' het huilen staat haar nader maar geen een traan mag over haar wang vloeien. Ze mag haar zwak niet laten zien huilen is voor watjes.
JE LEEST
Gepest
FanfictionEva zit in de 5e klas van het vwo ze word gepest op school iedereen loopt mee met dat groepje en dat zorgt er voor dat niet alleen thuis maar ook op school een hel is . Een nieuwe jongen uit Amsterdam komt bij hun in de klas. Tegen alle verwachtinge...