Deel 39

452 29 1
                                    

'Heey eef' staat Floris al te wachten bij de brug waar ook Eva naar toe komt. 'Ben jij gek geworden, naar mijn huis komen je hebt geluk gehad dat je er met een klap vanaf kwam' reageert ze gelijk fel. 'Sorry Eef maar ik kan jou daar toch niet laten zitten. Jou vader is echt gestoord je moet daar weg'. 'Ik vind het lief wat je allemaal voor me doet maar je kan mij niet helpen'. 'Kom vrijdag naar mij dan kan je met mijn vader praten en dan kan die kijken of hij wat voor je kan doen. Als je wilt blijf ik er bij en help ik je met het vertellen. Ik wil dat dit ophoud Eva ik wil niet dat jij mishandeld en misbruikt word. Dat verdien jij niet dat verdiend niemand. Als jij je laat onderzoeken kunnen ze hem aanhouden. Alsjeblieft Eva doe dit voor jezelf en voor mij want ik hou van je heel veel. probeer het dan alsjeblieft te vertellen als het niet lukt stop je gewoon en gaan we er niet mee verder' probeert hij haar over te halen. 'Oke maar jij moet bij me blijven als ik het vertel'. Een opgeluchte zucht verlaat floris zijn mond 'tuurlijk blijf ik bij je ik blijf voor altijd' kijkt hij haar glimlachend aan. 'gaat het eigenlijk met jou' grinnikt eva bij het zien van de grote blauwe plek op zijn gezicht. 'Ja het was mijn eigen schuld was alleen wat duizelig' kan ook floris het niet laten op te grinniken. 'Maar eva even serieus ja vader is echt gevaarlijk om bij te wonen. Kom gewoon bij mij tot je vader is opgepakt'. 'goed idee je mist alleen een ding, mijn vader laat dat er niet bij zitten. hij heeft zat mannetjes die mij dan gaan zoeken en zoizo zullen vinden. Dan heb ik een heel groot probleem en ben ik dood, Of hij gebruikt mij voor een van zijn bedrijfjes'. 'owja' was hij dat heel even vergeten.

GepestWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu