Haar vader is gelukkig weg naar het café anders had ze vanavond nooit naar Floris kunnen gaan. Glimlachend werkt ze haar
make-up bij waarna ze zichzelf nog een keer bekijkt. Ze twijfelt over haar kleren, inplaats van een zwart shirt heeft ze een zwarte blouse. Ze doet haar pony goed zodat de blauwe plek bij haar oog niet zichtbaar is. Een parfum pakt ze uit het kastje om die bij zichzelf op te doen. Ze weet niet waarom ze zichzelf zo optut dat doet ze anders nooit maar op de een of andere manier wil ze indruk op hem maken. Ze knikt goedkeurend waarna ze naar beneden loopt. 'Maus ik ga' roept ze nog naar haar broer die enkel ja is goed terug roept.Ze ademt nog een keer in en uit als ze voor de deur staat en op de bel heeft geduwd. 'Hey' opent Floris vrolijk de deur. 'Hey' moet Eva lachen om zijn enthousiasme. 'Wat zie je er leuk uit' glijden zijn Ogen over haar lichaam als ze binnen stapt. Haar wangen worden wat rood ze kan niet tegen complimentjes. 'Wat ruikt het lekker' praat ze er maar over heen, maar ze vind het wel degelijk lekker ruiken. 'Hopelijk vind je het ook lekker smaken' pakt hij haar jas aan die hij op de kapstok hangt. 'Hoop ik ok anders kom ik nooit meer eten hoor' grinnikt Eva als ze de deur opent. De kamer is donker en enkel de kaarsen op tafel zorgen voor wat licht. Eva's hart smelt ze vind het zo ontzettend lief dat hij dit voor haar heeft gedaan. Dit heeft nog nooit iemand voor haar gedaan er is überhaupt nog nooit iemand aardig tegen haar geweest. Floris staat er wat nerveus bij hij hoopt dat ze dit goed op gaat vatten. Misschien was het ook wel een ondoordacht plan en had hij het beter niet kunnen doen. Maar hij vind haar echt leuk en op deze manier is het wel makkelijker.
JE LEEST
Gepest
FanfictionEva zit in de 5e klas van het vwo ze word gepest op school iedereen loopt mee met dat groepje en dat zorgt er voor dat niet alleen thuis maar ook op school een hel is . Een nieuwe jongen uit Amsterdam komt bij hun in de klas. Tegen alle verwachtinge...