deel 11

547 38 0
                                    

Hij loopt het lokaal in en ziet eva al zitten haar boeken keurig uit gestald op tafel en starend naar buiten. 'Hey' gaat hij naast haar zitten wat haar doet schrikken. 'Ik weet niet wat je van me moet en wat je van me wil weten maar je moet me niet volgen naar huis' klinkt haar stem zacht maar ietwat bozig. Hij had niet verwacht dat ze zo boos zou reageren op het feit dat hij haar had gevolgd richting haar huis. Dan zou ze wel iets moeten verbergen maar wat. 'Oke sorry ik zal het niet meer doen' pakt hij zijn boeken uit zijn tas eva knikt enkel waarna ze haar hoofd op haar hand laat steunen hierdoor zakt haar shirt wat omlaag. Floris blik valt op de wond bij haar linker pols hij bedenkt zich het moment van gisteren dat hij die pols vast had gepakt en zij bijna moest huilen. Dit is niet zomaar een wond die je krijgt als je je stoot veel meer vragen gaan door zijn hoofd hij krijgt er zelfs hoofdpijn van. 'Vandaag beginnen we met huiswerk controle' klinkt de stem wat eva doet schrikken. Ze heeft het weer niet af haar vader is de oorzaak maar dat kan ze natuurlijk niet zeggen, dat kan ze niemand zeggen iedereen zal haar raar vinden en het niet geloven. 'Eva je hebt het niet af wat is dit keer je reden' staat de docent al voor haar neus. 'Het heeft niet echt een reden'schud eva haar hoofd. 'Ik wil je na dit uur spreken jullie hebben toch een tussenuur. Een zucht verlaat eva haar mond, praten daar is ze nooit goed in geweest.

Het lesuur kroop voorbij elke minuut elke seconde zag ze voorbij gaan maar goed ook want ze wil het gesprek vermijden, iets wat toch niet gaat lukken. Als de bel gaat pakt ze snel haar tas in en loopt ze weg. 'Eva terug komen' is de leeraar het nog niet vergeten.

GepestWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu