'Bedankt he eef' loopt robin na een tijdje de kamer weer uit. 'klootzak' sist ze hem nog na iets wat hij jammer genoeg gehoord heeft want hij draait zich met een ruk om. 'Wat zei jij' kijkt hij haar doordringend aan. 'zie je niet hoe mijn vader jou verpest heeft. kan je het nog herinneren toen we het vroeger zo leuk hadden, samen uren spelen in de speeltuin of met het lego bij jou thuis. Na dat mama vermoord is hebben jou ouders het contact tussen ons verbroken. wilde mijn vader niet meer zien ook zij wisten dat hij degene was die mijn broertje heeft vermoord. weten zij dat je naar hem toe bent' besluit eva toch maar te zeggen wat ze al heel de tijd wil zeggen. 'Mijn ouders hebben mij op straat gezet het maakt me dus helemaal niks meer uit wat hun van mij vinden'. 'snap ik wel wie wilt er nou zo'n zoon' mompelt ze terwijl ze later pas bedenkt dat ze het beter niet had kunnen zeggen. 'En ik snap niet waarom jou vader jou nog niet heeft afgemaakt met je kut opmerkingen' zegt hij geïrriteerd. 'Mijn ouder hebben me op straat gezet omdat ik drugs gebruik, zo veel doe ik niet verkeerd hun zijn gewoon zeikerts' zegt hij nu wat rustiger. 'kan je me alsjeblieft weg helpen te komen wat heb ik jou ooit verkeerd gedaan. Ik beloof dat ik niks zal zeggen tegen de politie en ik zal verdwijnen' smeekt ze hem bijna. al te veel hoop heeft ze er niet in maar proberen kan altijd. 'Wat denk je zelf weetje wat ik dan kan krijgen, een kogel door me kop eva denk je dat ik dat voor jou over hebt' loopt hij hoofdschuddend weg de kamer uit eva alleen achter latend terwijl ze het enorm koud heeft.
JE LEEST
Gepest
Hayran KurguEva zit in de 5e klas van het vwo ze word gepest op school iedereen loopt mee met dat groepje en dat zorgt er voor dat niet alleen thuis maar ook op school een hel is . Een nieuwe jongen uit Amsterdam komt bij hun in de klas. Tegen alle verwachtinge...