deel 24

471 30 0
                                    

'Jij bent bijzonder en ontzettend leuk' trekt hij haar dichter tegen zich aan dit keer keurt ze het wel goed en kruipt ook zij wat opzij tegen hem aan. 'Jij bent ook leuk' laat ze glimlachend haar hoofd in zijn nek zakken terwijl haar vingers over zijn borst glijden. 'Wil jij mijn vriendin zijn' maakt floris zich nu wat los van haar. 'kook je dan nog wel een keer zo lekker voor mij' kijkt ze hem aan met glinsteringen in haar ogen. 'tuurlijk en nog veel vaker dan een keer' glimlacht hij waarna hij een kus op haar lippen drukt. Ze schrik van zijn actie ze is niet anders gewend dan dat haar vader dat doet en dan is het gewoon een reflex om achter uit te gaan. 'He wat is er doe ik iets fout' kijkt hij haar vragen aan als ze naar achter gaat met haar hoofd. 'Nee sorry ik...' ze heeft geen idee hoe ze hem dit uit moet leggen dus drukt ze haar lippen op die van hem zodat ze geen uitleg hoeft te geven. Haar hand rust op zijn wang en een tijdje kijken ze elkaar aan zonder iets te zeggen. Maar dat hoeft ook niet hun blikken vertellen meer dan dat ze met woorden zouden kunnen zeggen. 'Eten' worden ze opgeschrikt van geklop op de deur. Ze staan op en eva strijkt haar kleren recht omdat ze daar in heeft geslapen en er overal kreukels in zitten, floris kleed zich snel aan waarna ze samen de trap af lopen. Wat verlegen loopt ze achter floris aan zijn moeder en zus kent ze dan wel en die zijn heel aardig maar zijn vader kent ze nog niet. 'He ze bijten niet hoor' pakt floris grinnikend haar hand als hij merkt dat ze het spannend vind. 'weet ik ook wel' moet ze lachen waarna hij haar nog een bemoedigend kneepje in haar hand geeft en ze samen naar binnen lopen.

GepestWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu