Een klein kwartiertje later komen ze bij het huisje waar Eva zou moeten zitten. Zenuwachtig tikt Floris op zijn been zijn vader en de collega's zijn naar binnen gegaan. Hij zou even wachten tot zijn vader wat langer weg was daarna zou hij er achter aan gaan, hij moet en zal naar Eva toe. Een klein minuutje er na opent hij het portier van de auto om snel naar het huis toe te gaan. Hij loopt naar de kamer waar het druk is, zal ze daar zijn. Hopend op het beste kijkt hij door de groep heen. Geen Eva maar wel een jongen, het is duidelijk te zien dat hij door is. Zijn lichaam is helemaal wit en zijn hoofd hangt somber naar beneden. Ze had toch een broer, zou dat haar broer zijn. Zit hij diep in gedachten tot ze word opgeschrikt door zijn vader. 'Je moest in de auto blijven had ik gezegd' klinkt hij boos. 'Is Eva hier' negeert Floris de uitbarsting van zijn vader die spijtig zijn hoofd schud. 'Dat is denk ik haar broer' zucht hij diep bij het idee dat haar vader dit met haar broer heeft gedaan en nu Eva heeft. 'Dat gaan we uitzoeken maar jij gaat naar huis ik bel je moeder' schud hij zijn hoofd waarna hij zijn telefoon tevoorschijn haalt. 'Oké oké' zucht Floris diep. Na het telefoontje loopt Floris zijn vader richting het lijk en Floris bedenkt zich geen moment en loopt door de rest van het huis. De deur opent hij waar een ijzerentafel staat. Hij ziet een vlek bloed op de grond liggen. Is dat haar bloed, ja van wie anders. Een blouse ziet hij op de grond liggen. Haar blouse deze had ze aan toen ze bij hem weg ging. Met trillende handen pakt hij het op brengt het naar zijn gezicht en ruikt haar heerlijke geur.
JE LEEST
Gepest
FanfictionEva zit in de 5e klas van het vwo ze word gepest op school iedereen loopt mee met dat groepje en dat zorgt er voor dat niet alleen thuis maar ook op school een hel is . Een nieuwe jongen uit Amsterdam komt bij hun in de klas. Tegen alle verwachtinge...