Randi

104 10 1
                                    

-Mi lenne az? - kérdeztem, mintha semmiről sem tudnék
-Mondjuk, ez hülyeség, de azt hiszem, téged láttalak tegnap amikor - itt nyelt egy nagyot - átváltoztál farkassá, de..- félbeszakítottam.
-Tudom, és nem hülyeség.. Gyere velem. - Elkeztem indulni az erdő felé
-Ugye nem akarsz megenni, vagy ilyesmi? - Kérdezte út közben.
-Hülye vagy? - ekkor beértünk az erdőbe, majd megmutattam neki a másik énemet.
-Ő... Ez egy trükk? Vagy valami? Nos.. Nekem azt hiszem, mennem kell, bocsi! - Majd elszaladt, és itthagyott.
Visszaváltoztam, és Dave-vel találtam szembe magam.
-Hali kiscsaj! - Váltott keményre.
-Mióta beszélsz így? - ültem le egy farönkre.
-Ja hát ömm... Izé... Valójában csak annyit akartam kérdezni, hogy délután.. Van kedved eljönni valahova mondjuk sétálni, vagy a parkba? - Hadarta el az utolsó néhány szavát, én pedig ledermedtem - Nem? Oké, megértem, más dolgo..-
-Persze, akkor háromkor találkozzunk a parkban! Szia! - Indultam el haza.

~Dave szemszöge~

-Szia.. - Suttogtam.
El sem hiszem, hogy VELEM eljön.. Egy ilyen sráccal. Na mindegy. Ránéztem az órámra, majd megláttam, hogy 1 órát üt. Jól elrepült az idő.. Mindegy is, szaladok haza, még mielőtt elkések.

~Kathrine szemszöge~

Ez vajon egy randi? Hülye! Persze, hogy randi! Tetszem neki? Talán.. Csak jobban meg akar ismerni, ne a mélyvízbe menj, Kat.. Na mindegy. Ezzel elkeztem készilődni. Lefürödtem, - a jó meleg víz miatt legalább fél óra volt - fogat mostam, majd legalább 1 órán át öltözködtem.
-Anyaaaa, ez jó?
-Ha azt akarod, hogy segítsek, ne nyavajogj.
-Jó, na. - Néztem durcás képpel rá. - Na? Ez jó? - Próbáltam fel egy csipkés bordó fölsőt a sötét színű szűk nadrágomhoz.
-Igen, ez a legjobb. Szuper. - Mosolygott. Igen, ritka mikor mosolyog.
-Köszi! - Öleltem át, majd leszaladtam a konyhába.
Cipőnek egy fekete tornacsukát választottam, és hozzá egy fekete vékony, őszi kabátot. Mikorra kész lettem, már háromnegyed három volt. Szóltam anyának, hogy indulok, hiszen a park csak tíz percnyire van tőlünk. Nyitottam az ajtót, és elindultam. Amikor odaértem, Dave még nem volt sehol, ezért egy padon várakoztam, majd pár perc múlva ő is megérkezett, majd elindultunk. Ahogy sétálgattunk, eleredt az eső.
-Na tessék. - Mondta Dave elhúzott szájjal.
Ez romantikus, már csak egy csók hiányzik. Amint gondoltam, meg is kaptam.
-Kat.. - Fordította felé a fejemet. Áááá helyes riadó!!
-I..igen? - Néztem a szemeibe. Megjegyzem: gyönyörűek!!!
Dave egyre jobban közeledett felém, majd mikor pár centire álltunk egymás ajkaitól, én közelebb hajoltam. Hülye vagy, Kathrine?!

~Jej! Azt hittem, csak holnap tudom hozni, de megfogott az ihlet. Nektek hogy tetszik a Kathrine-Dave páros?^^~

FarkaslélekWhere stories live. Discover now