Karakter Tanıtımları

481 42 0
                                    

YAĞMUR ATAİZ

18 yaşındaki Yağmur un hayata olan bakış acısı çok yönlü. Bazen otoriter bazen duygusal. Nerde ne olması gerekiyorsa o. Miyop olan Yağmur un gözlükleri daima yanında geziyor. Cünkü bu hayatta görmek istemediği seyler kadar yaşamak adına can attığı şeylerde var.

Bu sene sınava girecek olan Yağmur ailesi tarafından sıkı bir tempoya alınacak. Peki bu tempo içinde Yağmur ve Yalaz ın arası nasıl olucak?

YALAZ ERDAĞ

Hayat bize bir çelme takar iki takar. Pekiya takıp takabileceği tüm o çelmeleri daha biz kalkmadan takarsa.

Vazgeçer misiniz mücadelenizden, hayatınızdan? Vazgeçmiş bir çocuk Yalaz. 19 yaşındaki Yalaz ın pesedişi son yediği çelmeyle başlıyor. Lösemi. O bu hastalığa kurtuluş yolu olarak görüyor. Bütün olanlardan, hayattan.

Unuttuğu ise bazen şans en olmadık zamanda buluyor bizi.

ERDEM KAYA.

Erdem miniğimiz bizim. Hayat dolu, her daim gülmeye çalışan bir çocuk yaşına rağmen olgun. 10 yaşındaki Erdem lösemiyi hayatındaki bir sınav olarak görüyor. Hayalleri olan minik Erdem büyünce ressam olmak istiyor.  Bazen onun mu  yoksa Yalaz ın mı büyük olduğunu sorgulayacaksınız. Ha bu arada transformers hastası olan Erdem in bir diğer hayali Yağmurla sinemada transformers izlemek.

SERPİL ÇAĞKIRAN

Serpil kuzenin aksine şenşakrak bir kız. Bu sene Yağmur gibi sınava girecek olsada bunu pek umursamıyor tek derdi kuzeninin bir umut hayata tutunması nasıl olsa ailesinin onu özel bir üniversiteye gönderecek parası var.  Aslında o, Yalaz için umudu bulmuş durumda. Sadece olayları akışına bırakıyor baktı olmadı doğrudan müdahalede hiç bir sorun görmüyor.

ELİF GÜNDOĞAN.

Elif, hayatını doktorluğa adamış bir bayan. Doktor-hasta ilişkisinden çok arkadaş yada abla-kardeş ilişkisini daha doğru buluyor. Hayatlarına bir anda tesadüfen dalan Yağmur u ise Allah ın bir lütfu olarak gördüğünü saklayamaz. Hayatında bir erkeği kesinlikle ama kesinlikle istemeyen Elif; Yağmur, Serpil ve Yalaz üçlüsünün elinden kurtulamayacak.

ALEYNA KÜMÜŞ.

Yağmur un en yakın dostu. 18 yaşında olan Aleyna hayat dolu bir kız. Hani derler ya "Dostunu söyle sana kim olduğunu söyliyeyim." Bu onlar için söylenmiş bir söz niteliğinde. Aleyna, Yagmur a dostum demeyi hakaret olarak görüyor. Ona göre ikisi kız kardeş. Yağmur ise bu durum için şunu söylüyor.
"Allah bizi kardeş olarak yaratmadı çünkü hiç bir anne bizim gibi kızlarla uğraşamazdı."
Aleyna, Yağmur un Yalaz konusundaki en büyük destekçilerinden biri olucak.

HANDE ARICAN.

Azcık deli azcık tatlı azcık ekşi. Baya bir değişik. Yağmur un kuzeni olan Hande 19 yaşında. Bir sene geç yazılan Hande bu sene üniversite bir. Yepyeni heyecan dolu bu hayata şimdiden adapte olan Hande, Yağmur u asla yalnız bırakmıyor. Gerek Yalaz konusunda gerek sınav sürecinde. Bazen Yağmur un ablası bazen küçük kız kardeşi bazen annesi. Hande nin Yalaz konusundaki desteği Yağmur için çok değerli.

ALTAN ÇAĞKIRAN

Serpil in biricik abisi. Yalaz ın en büyük destekcisi. 21 yaşındaki Altan İzmir de mühendislik okuyor. Otoriter yapısının altında yatan çocuk sadece sevdiklerine özel. Altan nın Eskişehir e gelir gelmez yaşadıkları onu İzmir den vazgeçirtecek gibi görünüyor.

Yeni bölüm perşembeye kadar sizlerle olacak.

Sizi çok seven yazarınız!

TÜLİN İLHAN

Lösemili Pasta Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin