-Áldozatok- röhög fel Chris míg a díszudvarban próbáló énekkarosokat nézzük.
-Sajnálom őket- rázom meg a fejemet fancsalian. Az ének tanár egy örült nő. Kötelező énekkara járni annak akinek ő mondja. És ha nem teszed?! Rettegj, féltsd az életed és az iskolában maradásod.
-Holnap fel kell lépniük, szerintem amiatt próbálnak- mondja halkan Veron míg kifele bámul ő is de azért egyenletesen haladunk előre.
-Legalább elmarad az utolsó három óra- rántom meg a vállamat míg lábbal rúgom ki az ajtót. Rossz szokás, de lévén hogy a százötvenöt centim nem igazán elég hogy kinyíljanak így már inkább mindig megsegítem őket lábbal.
-Jogos- nevet fel Chris míg kilép mögöttem. Gyorsan lépkedem le a lépcsőn és indulok meg balra. Telefonomat kezembe veszem és oda se nézve kezdek írni.
-Végeztem- küldöm el Zaynnak és vissza süllyesztem a zsebembe. Szombaton megkért hogy ezentúl írjak rá mikor írhat már tutira. Lévén hogy nem egyszer elvették hála neki a telefonomat így már két osztályfőnökivel dicsekedhetek körülbelül három hónap alatt. De kit érdekel? Zaynért megéri.
-Lassan többet beszélsz vele mint velünk- húzza fintorra a száját Veron.
-Már az első naptól kezdve többet beszélt vele mint velünk- nevet fel Chris mire elmosolyodom.
-Aranyos srác- rántom meg a vállamat elpirulva.
-Hát azt látjuk- nevet fel Veron átvetve karját a vállaimon.
-Más. Jó vele beszélgetni- sóhajtok fel elkalandozva az ismeretségünkön.
-Képzelem- forgatja meg a szemeit Chris. Zsebem rezegni kezd mire elő kapom a telefont.
-Milyen napod volt?:3- elolvasva a kérdést máris bearanyozta a napomat. Veron és Chris látja néhány beszélgetésemet vele. Mondjuk mikor túl cukit ír és muszáj nekik megmutatnom.
-Tűrhető, neked?:)- pötyögöm vissza egy kézzel.
-De messze lakik- mondja fintorogva Chris.
-Kösz hogy szóltál, eddig nem is vettem észre- forgatom meg szemeimet míg táskámban kezdek turkálni a bérletem után.
-Egyedül akarsz ülni?- kérdez meg Veron hátra fordulva hozzám miközben felfele lépked a busz lépcsőjén.
-Szerintem beszélgetni fogunk szóval ja- hadarom neki míg bérletemet felmutatom egy köszönéssel kísérve a sofőrnek.
-Szintén meglepő- nevet fel Chris ahogy behuppanok mögéjük.
-Kuss- nevetek fel fejemet megrázva míg a telefont magam elé húzom.
-Unalmaaas- olvasom el rögtön az első szót mire halkan felkuncogok- tiszta szar itthon egyedül, te se tudsz velem beszélgetni! Mindjárt megdöglök....:(
-Túlzásokba ne essünk. Mondtam hogy írj nyugodtan, hülyém:D- írom meg neki mosolyogva míg a busz elindul én pedig hátra dőlök az ülésben míg táskámat lábaim közé csúsztatom le a földre.
-Hülyém?:3
-Mikor kezdesz az új sulidban?- kérdem tőle figyelem elterelés céljából. Nem szeretek az ilyen vissza kérdezéseire válaszolni. Bár a személyesebb kérdéseimre sem szeretek válaszolni neki, ahogy véleményt sem igazán szeretek nyilvánítani neki. Félek hogy elbaszom az egészet...
-Szerdán...:/
-Élvezd ki az addig megmaradt két szabad napodat, igazolt lógás:D- nem is értem miért ül otthon. Amúgy is logós típus erre ott az alkalom és inkább unatkozik.
YOU ARE READING
Electronic L0V3
FanfictionMire képes az internet és egyetlen kattintás? Zoe Fable megtapasztalja, mikor két ismeretlenből hirtelen barátok lesznek. Mikor abban fogsz megbízni a legjobban, akit soha nem láttál még személyesen. Csak az internet köti össze őket, és ez olykor tú...