Karácson! Karácsony. Karácsony... Úristen, hogy én ezt mennyire utálom. Mérgesen ülök le a székemre egy pohár forró tea mellett, mire találkozom Zayn fintorgó arcával. Meg sem lepődőm, mikor random feltűnik a gépemen, már engedélyt se rakok be arra, hogy, ha ő hív. A gépem egyszerűen elfogadja, elvégre úgyis mindig felveszem.
- Látom, te se értékeled ezt a csodás ünnepet - morogja unottan, mire elfintorodom.
- Hát nem - morgom orrom alatt, míg kortyolok egyet a gőzölgő finomságból.
- Ajándékok, kaja, családi hangulat - nevet fel keservesen.
- Egyedül vagyok itthon, nem vágom mi az a családi hangulat - rántom meg a vállamat unottan. Újra elönt a méreg, mikor arra gondolok, hogy apám elment a kurvájával a csaj valamelyik rokonához. Ahelyett, hogy a lányával lenne itthon. Most komolyan... Minek vállaltak az én szüleim gyereket?!
- Egyedül? - kérdi felvont szemöldökkel értetlenül, mire elfintorodom.
- Úgyse szeretem a karácsonyt, annyira nem vág földhöz - mosolygom rá.
- Én nem is ünnepelném szívem szerint. Nem vagyok istenhívő, akkor meg mit ünnepeljek? Engem hidegen hagy Jézus Krisztus születése - morogja unottan, míg fejét hátra hajtja - Álszentség ezt ünnepelnem - mondja mérgesen.
- Woaw, jogos - mondom elcsodálkozva. Ebből a szemszögből, máris jobban utálom a karácsonyt.
- Ha itt laknál, akkor elmehetnék bandázni vagy valami - mondja felnyögve, míg elfekszik az asztalán.
- "Ha" - mondom szomorúan.
- Ha - mosolyog rám, ám az a mosoly sem őszinte - Mi lett volna, ha nem ismerlek meg? - kérdi felnevetve.
- Nyugodt életem - nevetek fel, mire villant felém egy sértődött fintort, de ő is elneveti magát.
- Lehet, már halott lennék - mondja elgondolkozva maga elé meredve - Olyan távolinak és másnak tűnik a saját énem, ami pár hónapja voltam - mondja teljes döbbenettel - Undorítóan boldog lettem - nevet fel fejét rázva, mire elmosolyodom.
- Ez igazán szörnyű - forgatom meg a szememet nevetve, mire villant felém egy mosolyt.
- Már előre látom, milyen híres pszichológus leszel - mondja büszkén, mire elfintorodom - Ugyan már, ha én énekes - mordul fel könnyedén, míg megtámasztja fejét az egyik kezén.
- Untatlak? - kérdem értetlenül, mire szemöldökét össze ráncolja.
- Mi? Nem - vágja rá rögtön és ki egyenesedik.
- Nyugodtan mehetsz, ha akarsz, én elszórakoztatom magam - rántom meg a vállamat mosolyogva. Ha valaki megtámasztja a fejét az az unalom jele. Azért csinálja, hogy ne aludjon el. És ha untatom, akkor inkább menjen.
- Elszórakoztatod magad? Azt látni akarom - mondja elővéve perverz vigyorát, mire megforgatom a szememet. Telefonja elkezd szólni mire össze-vissza kezd turkálni az asztalon, majd kapkodva a füléhez emeli - Zavarsz - szól bele unottan mire felnevetek - Egy, karácsony van - feleli mogorván - Az mellékes hogy nem szeretem - dörren fel sértetten - Kettő hogy éppen kamozok, és zavarsz. Szóval legyél gyors – morog tovább, míg felém pillant bocsánat kérően - Igen, vele kamozok – kezd el zavartan köhögni, míg látom, hogy kissé elpirul. Kezemet szám elé kapom és belekuncogok. Milyen édes! - Gyerek? Ez komoly? Tuti? - kérdi értetlenül, mire szemöldököm felvonom. Gyerek? - Oh, oké. Kösz - nevet fel, majd lerakja a telefont - Bocsi - mondja fintorogva.
- Gyerek? - kérdem értetlenül, mire bólogatni kezd.
- Filozófia, ez lesz az egyik téma. A gyerek - mondja mosolyogva továbbra is én pedig rögtön megvilágosodom.
VOUS LISEZ
Electronic L0V3
FanfictionMire képes az internet és egyetlen kattintás? Zoe Fable megtapasztalja, mikor két ismeretlenből hirtelen barátok lesznek. Mikor abban fogsz megbízni a legjobban, akit soha nem láttál még személyesen. Csak az internet köti össze őket, és ez olykor tú...