(Multide deniz.)
Okula gelmiş ama hala uyanamamıştım.ilk derse matematiği koyan zalımın oğlunu getirin bana.!
Arkada deniz,önde matematik vallahi kafayı yiyeceğim bu sınıfta ben.Elimi kaldırıp lavabo için izin istedim ve ardından sınıftan çıktım.Arkadan ayak sesleri geliyor du.Kafamı dönüp baktığımda ne! Deniz..
Hemen adımlarımı hızlandırıp kızlar tuvaletine girdim.Ne istiyordu bu pislik benden?
Tövbe allahım çarpılcam töbe töbe.
Kızlar tuvaletine girip kapıyı kapattım.Ha siktir kapı açıldı.Onun birşey söylemesine izin vermeden bağırdım.
-psikopat ne istiyorsun benden?yetmedimi yaptıkların?!
-yanılıyorsun,Daha hiç birşey yapmadım.
Üstüme doğru yürümeye başladı.resmen kızlar tuvaletinde bir erkekden kaçıyordum.-neden ne yaptım lan ben sana!
-benimle düzgün konuş' diye tısladı.
Piçe bak.sen kim köpek!
-Beni dinle seni ukala zampara!
Bana istediğin gibi davranamazsın!.
Hem,hem sen kim oluyorsun da bana böyle davranıyorsun.dedim.
Kaşlarını çatmıştı.sinirlendiği seğiren çenesinden belli oluyordu.Allah kahretsin..yine tutamadım kendimi.Derin kaç kızım.
Sonuç tabiki kaçamadım.-Kızım kimsin sen benimle böyle konuşuyorsun!Benim kim olduğumu biliyor musun lan sen!
Şu an o kadar çok korkuyordum ki.Bağırmasından tüm okulun duyduğuna eminim.
Bir süre daha korkmuş ifadeyle suratına baktım.Yok olmayacak böyle benim sinirler tavan.
-Evet biliyorum,piç in tekisin.
Bunu der demez gitmeyi planlarken saçlarımdan tutup kafamı lavaboda suyun altına koydu.Ne yaptığını sanıyordu bu çocuk!-hey ne yapıyorsun bırak!
-bana söylediklerinin cezasını çok ağır bir şekilde çekeceksin bu daha hiç birşey kızıl.diyerek saçlarımı ıslatmakta olan suyu bile kapatmadan çekip gitti.Hayır bu olamaz.Bu kadarı çok fazla.
Ben ne yapacağımı bilmiyorum.Sanki vücudumda akan kan durmuş,kalbim atmayı bırakmış gibi,Korkuyorum..
Ilk defa birinin benden daha tehlikeli olabileceğini düşündüm şuan.
Daha önce kaç erkeği hastanelik ettiğimin kaçını kısır bıraktığım sayılamaz bile..ama şimdi bu çocuk beni sadece sözleriyle eziyor.
Kahretsin diye bağırarak az önce kafamın ıslatıldığı lavaboya sert bir tekme attım.
Ya bu okuldan gidecektim ya da deniz'e kim olduğumu gösterecektim.
Hızımı hala alamadığım için hızlı adımlarla sınıfa girip çantamı aldım ve çıktım.tüm gözler üzerime dönse de umurumda olmadı.Şuan gerçekten bunu takamayacak kadar sinirliyim.Merdivenlerden inerken açık kalan kütüphane kapısı dikkatimi çekmişti.Içeri de birinin olabileceğini düşünerek kapının yanından büyük salona baktım.Deniz kitap okuyordu.
Ne gözlerim doğrumu görüyor?
Deniz soylu kitap mı okuyor?
Hayır yani bildiğin bizim deniz.Sanırım sinirlenince oda benim gibi kitap okuyordu.Düştün elime Deniz soykan...Tam arkamı dönüp gidecekken Biri arkadan Derin diye bağırdı.Hayır berk bağırma.
-şişt sessiz ol diyerek onu okulun kapısından çıkardım.
-Derin ne oluyor sınıfa berbat bir halde girdin.Hem saçların neden ıslak?
Ona anlatmalımıydım?
-şey ıslattım işte.-Derin iyi olduğuna emin misin?
-değilim hatta hiç değilim.Hay senin ağzına sıçasalar derin!ne diye tutamadın o çeneni? Gel de açıklama yap şimdi.off
Birden bire arkamı dönüp gittim.Gerçekten yaşadıklarımı hala hazmedememiştim.ve şuan açıklama yapacak kadarda iyi değildim.Eve doğru yürürken iki kişinin bağırış seslerini duydum.Aklıma Denizle bağırışmalarımız geliyordu.Kahretsin hayır ağlıyormuydum ben?Ellerimi yanaklarıma götürüp göz yaşlarımı sildim.
İzmir..senden nefret ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Diğerlerine Benzetme.
Novela JuvenilHerkesle aynı tutulmaktan ve güçsüz görünmekten nefret eden Derin,kendisini sürekli küçümseyecek ve onu herkesle aynı tutacak birine aşık olur.Deniz,ilk başta Derinin ona sadece yaranamaya çalıştığını düşünsede Derin zamanla Denizin herşeyi olur. -D...