Arkadaşlar çok Üzgünüm.Biliyorum bölüm çok gecikti.Bende biraz dağınık biri olduğum için hafta içi birgün seçip yazmaya karar verdim :D.
Bundan itibaren cuma günleri yazmaya karar verdim.Tabi buda diğer günler yazmayacağım anlamına gelmez.Bu arada fark ettiyseniz baya büyüdük :)
Multide Derin.İyi okumalar hepinizi çok seviyorum.Yorum yapanlar ponçiklerim...Dün akşamın yorgunluğuyla açtım göz kapaklarımı.Bırakın okula gitmeyi yataktan kalkmaya bile halim yoktu.
Aklımdan geçen düşünceleri bir kenara fırlatıp giyinmek için kıyafet odama geçtim.Bizim okul da kıyafet serbest olduğu için çok şanslıydık.Gerçi okul forması olsa yine giymezdim ya...Üstümü giyindikten sonra makyaj köşeme geçtim de birşey fark ettim.
Arkadaşlarımla bende masamın üzerindeki makyaj malzemelerim gibi dağılmıştık.Her birimiz ayrı ayrı takılıyor,bir araya gelince ise eskisi gibi konuşamıyorduk.Çünkü henüz neredeyse Enes hariç hiç biri Deniz le beni kabullenemiyorlardı.Arkadaşlarımı bir kenara bırakıp bu seferde kendimi düşünerek baktım makyaj malzemelerime.Bende dağılmıştım.Hemde çok.Eski Derinden eser yoktu.Çünkü Deniz varken sert olup gösterişli olmaya gerek duymuyorum.Ve son zamanlarda bir şey fark ettim.Ben bugüne kadar sanırım sırf görüntü oluşsun diye siyah olmuştum...
Sinirli bir şekilde masadan kalkıp kapatıcıyla bile kapanmayan göz altarımı bile umursamadan çantamı alıp çıktım.
Ama bu sefer sorgulamak yerine sadece kabullendim.Evden çıkıp salim amcaya (şöförün ismini unuttum.ksbfnsnf)Günaydın dedikten sonra arabaya bindim.Bugün kendi arabamı sürmeye bile halim yoktu.Hani olur ya böyle içinizden hiç birşey yapmak gelmez,konuşanlara seni takmıyorum der gibi bakarsınız.Aynı o havadayım işte.Nedensiz...
Okulun önüne gelince Derin bir iç çekip bahçeye ilk adımımı attım.Artık eskisi kadar ilgi çekmiyordum.Alışmışlardı sanırım bana,ama bugün somurttuğum için yine gözler bendeydi.Değişen sadece onların bana eskisi gibi bakmamaları değildi,bende artık onları umursamıyordum.
...
Üçüncü derse girmiştik.Deniz yine ikinci ve üçüncü dersler basketboll dan dolayı yoktu.Sadece birinci ders görmüştüm onu.Ama o zamanda sonralara doğru girmişti.
Eğer şuan bunu bile kafaya takmıyorsam bende birşey var eminim.En son dayanamayıp kafamı sıraya vurur gibi koyduğumda ırmak bana tip tip baktı ve konuşmak için kulağıma doğru eğildi.
-ya kızım neyin var senin?Niye somurtuyosun bu kadar?
-ne biliyim,öyle işte.
-ya aslında süpriz olacaktı sana ama seni bu halde görünce dayanamadım...Enes bizim okula yazılıyor!
En sonunu hayvan gibi ve kollarını açarak söylediği için tüm sınıf hocada dahil bize bakıyordu.İşte bu gerçekten komikti.
Enesin geleceğinden dolayımı ırmağın hareketinden midir bilmem birden hayvan gibi kahkaha atmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Diğerlerine Benzetme.
Teen FictionHerkesle aynı tutulmaktan ve güçsüz görünmekten nefret eden Derin,kendisini sürekli küçümseyecek ve onu herkesle aynı tutacak birine aşık olur.Deniz,ilk başta Derinin ona sadece yaranamaya çalıştığını düşünsede Derin zamanla Denizin herşeyi olur. -D...