El se uita peste tot sa se asigure ca nimeni nu mai este pe aici sa il vada, dupa care incepe sa isi dea ochelarii de soare jos, sapca si hanoracul, cand sa intors am ramas masca, el era Niall Horan, OMG Niall Horan statea in fata mea si vorbea cu mine!
Niall: Hey, buna eu sunt Niall Horan, dar cred ca stiai asta deja, pe tine cum te chiama?
Eu: O.M.G...
Deci inca nu pot crede ca Niall sta chiar in fata mea si vorbeste cu mine, cineva sa vina sa ma ia de aici pana nu o sa lesin sau in orice caz sa nu cumva sa sar pe el!
Niall: Hey, mai esti pe Pamant? Mda cred ca nu am cu cine sa vorbesc, o alta fana disperata.... PAZAAAAA!
Eu: Hey, hey stai putin ca nu am sarit pe tine, nu am incercat sa te sarut, sa urlu sau stiu eu altceva, nu am facut nimic, nu inteleg de ce chemi paza?
Niall: Pentru ca si tu esti ca celelalte, vrei ceva anume, uite ia poza cu autograful meu si fa poza aia cu mine si sa terminam cu ata!
Eu: Hohohoooooo, stai putin, crezi ca sunt o obsedata?
Niall: Daaa, ai ramas cu gura deschisa in timp ce vorbeam cu tine si mai aveai putin si salivai sau in orice caz sa sari pe mine sau sa tipi ,, Aaaaa Niall Horan ''!
Eu: Uite stai asa, am ramas putin socata ca te.am vazut... aloo nu te.am vazut niciodata in viata mea in carne si oase , da mite sa vorbesc cu tine. Scuze de chestia de mai devreme, chiar nu am vrut, dar pe bune acum.
Niall:Ok, scuze ca am reactiona si eu asa dar eram putin cam speriat ca poate erai o fana din aia disperata, intelegema si pe mine!
Eu: Inteleg foarte bine!
Niall: Ok, deci pana la urma imi spui cum te cheama?
Eu: Ma cheama Catalina Medison dar prietenii imi spun Kat sau Katy, am 17 ani si imi place foarte mult sa ma distrez!
Niall: Waw, ce nume interesant, sincer este prima data cand il aud dar imi va fi mai usor sa iti spun Kat sau Katy, este ok asa?
Eu: Da este ok!
Niall: Si spuneai ca ai 17 ani nu?
Eu: Da, de ce?
Niall: Pari mai mica de 17 ani, sincer ti-as dat 13 sau 14 ani , fara suparare!
Eu: Este in regula , mie una imi place sa mi se dea o varsta mai mica decat o am defapta.
Niall: Da stiu cum este , mie multi imi spun ca am 18 ani si ma comport ca un copil de 10 ani.
Eu: Sincer,arati foarte bine pentru varsta ta de 20 eu una ti.as da 17 ani, pe bune si la comportament nu comentez pentru ca nu te cunosc asa de bine incat sa ajung sa te judec, intelegi?
Niall: Da, inteleg foarte bine si merci pentru asta, eu cam intarzii, vii cu mine sa ii intalnesti si pe ceilalti baieti sau te duci in Arena pana va incepe concertul?
Eu: Cred ca o sa vin cu tine, daca nu te spueri?
Niall: NU, stai linistita, hai sa mergem ca eu cam intarzii!
Eu: Ok!
Ma ia de mana si incepe sa alerge cu mine pana la o camera unde cand deschide usa se aflau inca 4 tipi, aceea fiind colegi lui de trupa, Louis, Zayn, Liam si renumitul pervers al trupei, Harry!
Louis: Hey bro, te-ai gandit sa mai vii si tu?
Zayn: Da , adevarat, cand aveai degand sa vii?
Niall: Scuze baieti dar a intervenit ceva!
Liam: Nu serios?
Niall: Serios!
Harry: Niall, cine este aceasta domnisoara sau mai bine spusa copila?
Niall: Harry, in primul rand ea este Kat si are 17 ani, nu mai este o copila!
Harry: Hmmm... sincer , zici ca are 13 sau 14 ani, nu 17 ani!
Eu: Da stiu, si mie imi pare bine de cunostinta Harry!
Harry: Buna!
Liam: Oooo, buna eu sunt Liam Payn, ei sunt Louis, Zayn, Harry, dar nu il lua in serios este mai pervers de fel si mancacosul de langa tine este Niall, pe care evident l-ai cunoscut deja!
Eu: Buna, da l-am cunoscut, dar hey chiar asa de mult mnanca de ii spuneti mancaciosul trupei?
Liam, Louis, Zayn si Harry: DAAAAAAAAAAAA!!!!!
Eu: WoooW!
Niall: Trebuie sa incepem, hai la imbracat acum! Spune Niall cam nervos.
Harry: Wooow, cineva sa suparat?
Liam: Harry, la cabina ta acum!
Harry: Dar ce am spus?
Liam: Nimic, acum dute la cabina ta, si voi restul la fel, Kat daca vrei tu poti sta aici si poti urmari concertul de aici, este ok asa?
Eu: Da Liam, merci mult.
Liam: OK, acum hai la cabine cu voi copilasi.
Imediat dupa ce au plecat, ma bufnit un ras atat de isteric incat de abia m-am putut opri.
A tecut cam o ora de cand baietii sunt pe scena, sunt ata de amuzanti, dar sunt foarte grozavi, oricum din minut in minut trebuie sa intre aici pentru o pauza.
In secunda urmatoare, cineva intra ca tornada in camera si ma ia pe sus ca pe un sac de cartofi, cand ma uit mai bine acela era.....
CITEȘTI
REMEMBER ( Niall Horan Fan Fiction ) PAUZA
FanfictionCatalina Medison este o adolescenta de aproape 17 ani visul ei fiind acela de ai intalni pe cei din One Direction. Oare va deveni visul ei realitate?