Prietenia.

1.3K 67 6
                                    

Ma trezisem pe canapeaua din living cu Niall langa mine care se uita la T.V. , ce face el aici? Nu ar fi trebuit sa fie la premiere? De ce este aici cu mine, de ce ii pasa atat de mult? Duca cate a facut el este aici si de ce?

Eu: Ce sa intamplat?

Niall isi intorsese capul spre mine si un zabet ii aparuse in coltul gurii, se aplecase spre mine sa ma pupe sau sa ma imbratiseze sau poate sa ma mangaie , nu stiu sigur deoarece m-am tras de langa el, nu Kat, nu trebuie sa ii mai arati ca inca mai tii la el cand el iediat dupa ce sa despartit de tine a fugit in bratele Barberei, acelei papusi barbie, nu trebuie sa il mai las sa ma mai influenteze si in nici un caz sa afle de acest copil, oricum o sa ma intrebe ce sa intamplat deoarece stiu ca ma gasit intr-o balta de sange si plangand.

  O doamne, acum imi aduc aminte ca el ma si sarutase, ahhh buzele alea, credeam ca nu o sa le mai intalneasc, dar trebie sa fiu tare in fata lui si sa nu ii arat ca ma afectat atat de tare atunci cand el a plecat si ma lasat singura.

Niall: Hey, esti bine?

Eu: Perfect! Ce cauti aici?

Niall: Cum adica ce caut aici?

Eu: Simplu, ce cauti tu aici?

Niall: Doamne Kat, aratai groaznic si ai mai si sunat sa ne spui nu stiu ce la telefon, bine lui Liam, nu mie, si nu inteleg de ce nu m-ai sunat pe mine?

Eu: Cum sa te sun pe tine?

Niall: Simplu, ma sunai pe mine, din cate vezi nimeni altcineva nu a venit aici inafara de mine.

Eu: Si tot nu inteleg de ce?

Niall: Ahh.

Niall devenise vizibil nervos la intrebarea mea si putin agitat, foarte bine, trebuie sa stie si el ca nu toti ii cad lui la picioare pentru ca este el un mare star, da il iubesc, pot spune ca m-am indragostit de el, dar nu trebuie sa ii arat lui asta, nu acum cand stiu ca este cu ea, cu Barbara, nu pot , e prea mult si pentru mine!

Niall: Doamne esti atat de frumoas!

Ahh, nu cred, ce? Cum sa inceapa sa flirteze cu mine? Hai ca asta este buna, serios!

Eu: Spunei asta lu gagicata, nu mie! Da ce sunt complimentele astea pe capul tau?

Niall: Ce sa ii spun cui?? Si apropo nu mai am gagica!

Eu: Aaa iauzi,pai dece nu mai ai gagica?

Niall: Pentru ca ea nici macar nu ma placea ,ci pt ea am fost doar un mop de schimb..... si acum imi amintesc ca Dumnezeu nu bate cu paru. Caci mi-a dat si mie ce ti-am facut eu tie...

Eu: Stai, Barbara ti-a facut asta?

Niall: Daaaa.. cine dracu ar fi putut?? Ca am sunat-o inainte sa pleca la premii sa o intreb daca vrea sa vina cu mine si mi-a spus ca ea nici macar nu ma placea.... ci doar ma folosit ca sa il faca gelos pe Andrew.

Eu: Si pentru asta o sa platesti cu varf si indesat.

Niall: Pentru ce?

Eu: Pt ce mi-ai facut tu mie. Nu pot sa cred ca tu doar m-ai folosit doar sa o faci geloasa pe Barbara, nu te credeam in stare Niall!

Niall: Asta mi-am dat si eu seama si daca Dumnezeu imi va mai da o persoana macar la fel ca tine daca pe tine nu mai vrea , nu as mai face niciodata ce am facut.

Eu: Cum adica la fel ca mine?

Niall: Adica o persoana speciala ca tine. Ca pe tine nu stiu daca voi mai putea vreodata sa te am in viata mea.

Eu: Mai mancat cu a speciala, in ce drac de fel sunt eu speciala? Ca mai mancata jur!

Niall: Adica, felul tau de a fi tu ,in felul tau ,nu stiu ce mi-ai facut dar nu voi putea vreodata sa te uit....si nici sa ma iert nu voi putea.... Raman doar cu speranta ca isi aminteste Dumnezeu si de mine.

REMEMBER ( Niall Horan Fan Fiction ) PAUZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum