Doamne Niall a inebunit de tot, cand este nervos nu vrei sa il vezi cum urla si face. pana sa bat la usa Taniei de la camera lui Vlad copilul lor cel mic cineva ma trage de langa usa si ma lipeste cu putere de perete, cand ma uite era Barbara care mai avea umic se se urca de tot pe mine.
Eu: Ce dracu faci femeie?
Barbara: Ce ar fi trebuit sa fac de la inceput.
Eu: Ce? Date dracu jos de pe mine nu vezi ce patetica esti?
Barbara: Hai nu seros? Hai ca stiu ca ma doresti, asa ca dai drumul, nu o sa mai ai o altfel de ocazie.
Eu: Nici nu ma intereseaza alta, acum date pana nu ma enervez!
Barbara: Bine dar tu pierzi, nu stiu ce dracu vedeti toti la idioata aia mica... sunt mai buna ca ea de 1000 de ori.
Eu: Tu buna? Unde?
Barbara: La tot...
Eu: Nu prea sunt sigur de asa ceva, acum date ma grabesc.... TANIAAAAA.
Barbara: Si daca nu vreau si ce dracu ai de tipi asa?
Eu: DATEEE ACUM! TANIAAAA!
Barbara: Bine plec dar alta ocazie nu o sa mai ai pentru a simti acest corp atat de apetisant.
Eu: La revedere Barbara. TANIAAAAAA.
Barbara: Hmmm...
O vad pe Barbara cum pleaca nervoasa, in sfarsit am scapat de ea, ma calca si pe ultimul nerv posibil fata asta sau sa ii spun femeie? Fata mare nu mai este de mult. Hmmm... pe unde o fi Tania acum sa imi dea blestemata aia de cheie.
Eu: TANIAAAAA...
....
Eu: TANIAAA..
....
Hmmm... unde o fi? Sa o sun sigur raspunde. Imi scot telefonul si apelez. Dupa 2 minute de asteptata sa raspunda intr-un final a raspuns, finally.
( Conversatie telefonica inceputa )
Eu: Tania unde esti?
Tania: Harry nu sunt acasa am plecat la cumparaturi cu Ligia, sa intamplat ceva?
Eu: Da, ai cumva o cheie de rezerva de la camera lui Kat?
Tania: Da este in avionul de portelan de pe masa unde este televizorul cel mare in living, da ce sa intamplat?
Eu: Poveste lunga, Kat sa certata urat de tot cu Niall si a plecat in camera ei si sa inchis acolo si dupa 30 de minute am auzit o bubuitura la ea in camera cred ca sa intamplat ceva.
Tania: O doamne, vin cat pot de repede acasa.
Eu: Stai linistita, fa cumparaturile ca ne descurcam noi aici cu Kat plus ca sunt si fetele aici Eleanor si Danielle.
Tania: Pai si Barbara?
Eu: Sa spunem ca Barbara a disparut din peisaj.
Tania: Aaaa ce bine, ma cam calca pe nervi fetita aia cu tot ca o cunosteam de cateva ore ma calca pe nervi, da ea ce crede ca sunt servitoarea ei sa ii aduc totul ei la nas si sa strang dupa ea? Nu merci.
Eu: Mda aia spuneam si eu pana si-a deschis Niall ochii bine si a vazut cine este Barbara.
Tania: Cum si-a data si el seama de acest lucru?
Eu: Sa spunem ca Liam este un om foarte convingator
Tania: Am inteles, hai ca vorbim cand vin acasa Harry, ma suni daca se intampla ceva sau daca a patit ceva Catalina sau Kat cum ii spuneti voi da?
Eu: Ok am inteles Tania, hai fi atenta la drum sa nu patesti si tu ceva, vorbim , pa.
Tania: Bye Harry.
( Conversatie telefonica incheiata )
Dupa ce am inchis telefonul am luat-o pe scari in jos pana in living unde am gasit avionul de portelan de pe masa unde era televizorul cel mare, am gasit cheia dupa care am luat-o si am fugit cu ea sus la baieti, sper sa nu fi facut ceva necugetat.
Niall POV.
Simteam ca inebunesc, Harry nu mai venea cu nenorocita aia de cheie sa deschid usa asta. Simt ca o sa explodez de nervi, incepusem iar sa dau cu mainile si cu picioarele in usa.
Liam: Niall linisteste-te, Harry o sa vina imediat cu cheia aia.
Eu: CAND? CRED CA A PLECAT DE 10 MINUTE SI TOT NU MAI VINE.
Cand deodata il vad pe Harry ca vine in fuga la noi unde imi da cheia pentru sa deschide usa.
Eu: CE TI-A LUATA ATATA TIMP FAT FRUMOS DEN LACRIMA?
Harry: 1 la mana nu mai tipa si 2 la mana a trebuit sa o sun pe Tania sa vad unde este cheia pentru ca nu am gasit-o in casa si m-am gandit ca a plecat asa ca am sunat-o .
Eu: Ai terminat cu povestile?
Harry: Da.
Bag cheia in broasca usii pentru a o deschide. Cand deschid usa o vad pe Kat stand pe jos si plangand iar langa ea un ghiveci de flori spart in ultimul hal, deci deasta sa auzit acea bubuitura la ea in camera. Alerg pana la ea si dau sa o iau in brate dar constat ca aceasta ma respinge. O inteleg ,si eu m-as respinge la cat de prost am fost.
Kat: Te rog frumos nu te mai apropia de mine, imi faci mai mult rau.
Cand am auzit-o ca a spus ,,Te rog frumos nu te mai apropia de mine, imi faci mai mult rau.'' am simtit ca o sa cad din picioare. Nu pot sa cred cat de mult ma uraste, chiar atata de mult rau i-am facut? In secunda urmatoare am luat-o la fuga afara din camera, acum pana si eu ma urasc. O placeam atat de mult si eu ca prostul mai mult rau i-am facut, am acceptata sa fiu impreuna cu javra aia de Barbara care numai idiotenii mi-a bagata in cap de ajunsesem sa ma indepart pana si de baieti si sa nu vad ce este in jurul meu. Alergam pe scari in jos fara sa imi pese ca baietii strigau dupa mine. Ajung jos in living unde gasesc cheile de la masina varisorului lui Kat, sper sa nu se supere ca o iau, dar mai bine il intreb nu? Dar cum sa il intreb cand este plecat? Iau cheile de pe masuta mica din living si ies pe usa afara unde ajung la masina si urc in ea si plec ca fulgerul de aici, unde? Nici eu nu stiu, cat mai departe posibil.
Katy POV.
Nu pot sa cred cu cat tupeu a venit la mine sa ma ia in brate dupa ce mi-a facut. Deja imi este sila de el. Crede ca poate sa aiba ce vrea dupa ce strica nu? El asa crede ca se repara o greseala? Tipand prin casa ca disperatul si sa bata cu mainile si cu picioarele in usa ca un nebun? Nu, nu asa se face, nu stiu daca pot trece peste faza asta. Vad ca fetele vin ca disperatele spre mine. Ciudat dar nu o vad pe miss Barbara nicaieri, dar in fond ce mi-ar pasa mie de ea?
Eu: Hey fetelor.
Eleanor: Damne cat ne-am ingrijorat, sa nu mai faci acest lucru niciodata ai inteles diomnisoara?
Danielle: Da, stii ca ne esti draga si acum faci asta, nu te cunos eu de foarte mult timp, doar de cateva ore dar aijuns sa imi fii foarte draga asa ca te rog frumos sa nu mai faci una ca asta ai inteles miss?
Eu: Am inteles.
Eleanor: Ok, hai sus, vad ca nu prea arati bine!
Eu: Fetelor nu cred ca......
Nu am mai putut sa spun nimic deoarece in urmatoarea secunda am lesinat dupa care totul negru.
.......................................................................
Dupa 2 ore......
Ma tezesc pe patul din camera mea cu o durere de cap insuportabila si cu o groaza de persoane langa mine. Il vad pe Zayn ca intra in camera ca o tornada negru la fata si foarte nervos, ce sa intamplat?
Zayn: Baieti, avem o problema foarte mare.
Louis: Ce sa intamplat?
Zayn: Niall a pleca nervos de acasa cu masina verisorului lui Kat si tocmai ce ma sunat presa, culmea presa, ca a facut accident in fata la Dubai Mall.
Eu: CE?
Sper sa va placa acest capitol, ce spuneti merita sa o continui? <3
CITEȘTI
REMEMBER ( Niall Horan Fan Fiction ) PAUZA
FanfictionCatalina Medison este o adolescenta de aproape 17 ani visul ei fiind acela de ai intalni pe cei din One Direction. Oare va deveni visul ei realitate?