O zi perfecta (2)...

1.7K 78 8
                                    

Cand ne uitam sa vedem cine ne-a intrerup ne cade la amandoi fata de 1 metru, in fata noastra era chiar vecina mea, Jasmine, o buna prietena a mamei de aici. Ma dau jos de pe blatul meseidandul pe Niall la o parte  si ma duc la ea.

Eu: Jasmine, ai nevoie de ceva?

Jasmine: Da, am si eu nevoie de ajutorul tau.

Eu: Cu ce va pot ajuta?

Jasmine: Vreau sa ai grija de Edward, pana la ora 6 te rog frumos ca am niste treaba la serviciu si nu am cu cine sa il las, crezi ca poti?

Eu: Sigur, nici o problema.

Jasmine: iti multumesc mult.

Eu: Nu ai pentru ce.

Jasmine: Bine, ma duc sa il aduc.

Eu: Ok.

Oare va intrebati de ce nu ii spun doamna Jasmine, ei bine ea mia spus sa nu ii spun doamna, deoarece o fac sa se simta batrana si nu vrea. Da stiu ciudata femeie. Il vad pe Niall ca vine la mine si ma ia in brate.

Niall: Ce vroia femeie aia?

Eu: Este cea mai buna prietena a mamei de aici si ma rugat sa am grija de Edward, copilul ei, pana la ora 6 pentru ca are niste traba la serviciu, sper sa nu te superi.

Niall: Cum sa ma supar, ador copii.

Eu: Si eu la fel, ii ador.

Niall: Uite ca avem ceva in comun.

Eu: Da.

O vad ca Jasmine intra pe usa cu Edward, unde cand ma vede Edward vine alergand spre mine si imi sare i secunda urmatoare in brate, doamne ce scump poate fi copilasul asta.

Edward: Ce ma bucu ca te vad.

Eu: Offf si eu ma bucur ca te vad scumpete.

Jasmine: Eu am sa plec, sper sa va distrati, ne vedem la 6 ok?

Eu: Sigur.

Dupa ce pleaca Jasmine, ma duc cu Edward pa canape de unde imi iau Ipad-ul si icepm sa ne jucam, cand deodata Edward ma intrebasem.

Edward: Da el cine este?

Pana sa rapund eu la intrebarea lui Edward a raspuns Niall.

Niall: Sunt prietenul ei.

Cand l-am auzit incepusem sa zambesc ca o proasta. Ma vazuse Niall si incepuse si el sa zambeasca.

Edward: Ce ma bucur....

Eu: Si eu .

Dupa 4 ore de jucat, balacit si alegat prin curte impreuna cu Niall si Edward, se pare ca micutului Edward i se facuse cam somn. E si normal este ora 3 dupamasa.

Edward: Mi sa cam facut somn .

Eu: Hai cu mine sus sa facem nani, vrei?

Edward: Da.

Eu: Hai.

Il iau pe Edward in brate ssi ma duc cu el in camera, unde il pun in pat si incep sa ii citesc o poveste, in mai putin de 10 minute Edward intrase in lume viselor. Il pup pe crestet si dau sa ma scol cand cineva se pune in fata mea si imi ofera mana lui pentru a reusi sa ma ridic din pat, Niall.

Niall: Ai fi o mama grozava.

Eu: Merci.

Dupa care il pup pe obraz insa constat ca maraie deoarece nu l-am sarutat pe buze, toate la timpul lor Niall scumpule, toate la timpul lor.

REMEMBER ( Niall Horan Fan Fiction ) PAUZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum