Sa stai intr-un pat si sa te gandesti la un vis care nu iti va aduce nimic bun nu este o oportnitate, mai mult te distrugi pe tine insati, ai mintea plina de un nimic si nu te mai poti gandi la nimeni decat la tine si cum ar fi fost acel vis care simteai ca a durat ani intregi, nu o singura noapte.
Sincer la cat de mult il pot adora pe acest baiat, Niall, aceasta perfectiune intruchipata blonda, cu ochi albastri, nas perfect, par perfect, de corp nici nu mai comentez, este ca un drog pentru mine baiatul asta, de 3 ani de zile am visat clipa ca il voi intalni si cand a venit eu nu am facut decat sa lesin si sa ma aduca fetele acasa, cand sa il vad sa intamplat acea catastrofa, nu mi se putea intampla mie asa ceva.
Sa va explic ce este iubirea la anumite persoane. Iubirea implica atractia fizica, certuri, conversatii interesante, incapatanari, compromisuri si multe altele, de multe ori se spune ca iubirea inlatura suferinta, ca poate transcende si aduce fericirea. Iubirea este o tema literara foarte vasta si importanta, ale carei origini se leaga de originile culturii umane. În opinia mea, "dragostea e chiar parte din suflet. E de aceeasi natura. Dragostea e ca o scanteie divina si ca sufletul, si tot ca el e incoruptibila, indivizibila, nepieritoare. E un punct de foc in noi, nemuritor si infinit, pe care nimic nu-l poate margini si nimic nu-l poate atinge. Îl simti arzand pana in maduva oaselor si-l vezi stralucind pana in adancurile cerului". Iubirea este ceea ce naste fiecare in sufletul sau, timpul este capabil sa inteleaga cit de minunata este iubirea.
Insa la mine iubirea este atunci can ma uit doar la o poza cu acest baiat si ma gandesc ca sa il intalnesc intr-o zi, insa oare va veni acea zi?
In momentul de fata ma aflam in parcul central stand si uitandu-ma la vremea cea frumoasa de afara cu tot ca este ora 4 dupamiaza, da stiu ca mi sa mai spus ca sunt nebuna, insa acel vis ma speriat de moarte, mi se parea atat de real.
Aerul de vara imi inunda simturile si ma gadila pe corul meu acoperit doar cu niste pantaloni scurti, o bluza mai taiata de fel si niste converse , parul cel lung imi cadea pe umerii mei cei albii care erau si ei dezgoliti la randul lor.
Ador vara este un anotimp de care nu ma voi satura niciodata, este un anotimp care te lasa sa te desfasori exact asa cum vrei tu, un anotimp cald, iubitor si plin de viata.
Imi scot telefonul din buzunarul de la spate pentru a face o poza insa sunt imbrancita de cineva care alerga de mama focului prin parc ca nebunul sau nebuna?
Eu: Hei ai si tu grija pe unde mergi!
X: Scuze doar ca sunt urmarit.
Eu: Urmarit?
X: Da, trebuie sa imi gasesc masina si sa plec din parcul asta cat mai repede, crezi ca ma poti ajuta,aaa si telefonul tau, scuze dar sa spart, lasama sa ma revansez, iti iau eu altul nou nout, doar te rog ajutama sa ies cat mai repede din parcul asta.
Eu: Ce cauti tu in parc la ora 4 dupamiaza?
X: Eeeeee, am iesit la putin aer curat, baietii imi dau batai de cap. Dar tu?
Eu:La putin aer curat, si ce baieti?
X: Aaaa, nu este momentul in care sa stam de vorba serios, iti spun cand ajungem la masina, dar te rog hai mai repede.
Eu: Ok, pe aici.
X: Ok.
Am luat-o la fuga spre iesirea parcului care nu ne-a luat mai mult de 10 minute sa ajungem la ea, insa eu ca o fraiera si impiedicata ce sunt exact la iesirea din parca m-am impiedicat de proriile picioare si am cazut, cred ca m-am locit destul de rau la picior pentru ca am vazut ca in momentul urmator a inceput sa imi curga sange, ahhh fuck, tocmai acum?
CITEȘTI
REMEMBER ( Niall Horan Fan Fiction ) PAUZA
FanfictionCatalina Medison este o adolescenta de aproape 17 ani visul ei fiind acela de ai intalni pe cei din One Direction. Oare va deveni visul ei realitate?