Mi-am data seama ce prost sunt.

1.7K 82 8
                                    

Cand sa dau sa cobor scarile dau peste Zayn.Asta ce o mai cauta pe aici? In fine il las si obor jos unde da de Harry, il vad am agitat, ce o mai fi si cu asta?

Eu: Harry, ce sa intamplat cu tine?

Harry: Frate nu o gasesc nicaieri pe Kat, ce sa intamplat?

Eu: Sa certat urat cu Niall, i-am auzit, este in camera ei plange.

Harry: Ce?

Eu: Da , dute tu, am vazut ca te intelegi bine cu ea, dute si linistesti-o tu.

Harry: Unde este ?

Eu: In camera ei, vezi ca este la etajul 2 usa din fund de tot.

Harry: Ok am fugit.

Dupa ce pleaca Harry decid sa ma duc sa vad unde este Niall sa vorbesc cu el. Vad ca in living nu este .. hmmm, poate la bucatarie? Ma duc la bucatarie sa vad daca este acolo, pauza, hmmm ciudata Niall nu este la ora asta in bucatarie? Deodata observa ca este cineva la piscina din curte, cand ma uita mai bine Barbara si Niall, sa vezi ce o sa il omor eu pe baiatul asta.

Ies pe usa din spate directia mea fiind piscina.

Eu: Niall, vreau sa vorbim, Barbara usa este acolo pentru a intra in casa, nu veau discutii.

Niall: Ce sa intamplat?

Eu: Trebuie sa vorbim.

Niall: Barbara treci in casa acum.

Barbara: Dar...

Niall: Nici un dar, treci in casa acum.

Barbara: Bine.

Dupa ce pleaca Barbara in casa incep sa vorbesc cu Niall.

Eu: Fi atent, pe tine intr-o zi o sa te iau la bataie, si pe aia care o numesti tu noua ta ,, Iubita '' o sa o dau in suturi afara din casa, ca de cand a aparut ea asa din senin parca nu mai esti tu frate.

Niall: Ce vrei sa spui?

Eu: Frate nu mai esti acelas, Barbara te-a schimbat, nu mai bagi lumea in seama deloc si cand o bagi mai mult te certi cu ei, eu zic sa pui capat acestei relatii Niall-Barbarasi sa rammana dect Niall sau Niall-Katy, suna bine.

Niall: Iar incepem?

Eu: Mah fratele meu, eu tot nu inteleg ce ti-a facut biata fata?

Niall:  Stii care este fata...

Eu: Care?

Niall: Imi place prea mult de ea, si imi este frica sa nu o fata dinou.

Eu: Pai dute fratele meu si vorbeste cu ea, sta fata sus in camera si plange ca proasta dupa un prost ca tine, stai si explicai.

Niall: Imi este frica...

Eu: Daca nu risti, nu castigi.

Niall: Ok, am sa o fac, imi este prea dor de buzele ei, de tot.

Eu: Run...

Harry POV.

Am ajuns in drepul uii lui Kat si o aud cum plange si suspina dupa prostul de Niall, deoadat aud ca spune ceva destul de tare incat sa aud ce spune si nu imi vine sa cred ce aud.

Katy: ,, Bunica a murit, de prietenele mele nu mai dau, Niall ma uraste de moarte oare ce va urama? De ce trebuie sa am eu viata asta de cacat? De fiecare data cand mi se intampla si mie ceva frumos trebuie sa intervina altceva sa distruga tot, imi urasc viata!''

Deci la modul cel mai serios cred ca o sa il iau la bataie pe Niall. Cat imp vorbeam eu cu mine insumi am auzit o bubuitura la a in camera, ce dracu?

Cand sa deschid usa constat ca este inchisa, o nu...

Eu: Kat, deschide usa asta acum!

......

Eu: KAT!

Plin de nervi incep sa dau in usa, dupa vreo 5 minute de incercat sa sparg acea usa dar a fost o esuare majora il aud pe Liam ca striga la mine. Ce este si Niall cu el? Ce face maimutoiul asta aici?

Liam: Ce dracu sa intamplat de tipi in halul asta?

Eu: Din camera lui Kat sa auzit o bubuitura si usa este inchisa, sigur sa intamplat ceva si tu ce mama dracu auti aici Niall, nu ai treaba cu Barbara?

Niall: Barbara nu mai este in relatiia asta, sa terminat.

Deodata iese si Barbara din camera unde incepe sa se certe cu Niall de toata frumusetea.

Barbara: Ce ai spus Niall?

Niall: Ce ai auzit, iti iei bagajele si usa este jos la parter, dute acasa Barbara.

Barbara: Da ce am facut?

Niall: Simplu, m-ai schimbat la 360, nu mai sunt eu, vreau sa pleci acasa si sa ma plasi, ramanem prieteni dar eu cu tine nu mai stau.

Barbara: Dar...

Niall: NICI UN DAR, IESI!

Barbara: ....

Niall: ACUM!

Dupa ce Barbara a plecat vizibil nervoasa, Niall venise nervos la usa si incepuse sa dea cu pumnii si cu picioarele in ea, dupa care incepuse sa strige ca disperatul.

Niall: KAT, DESCHIDE USA ASTA ACUM PANA NU O SPARG.

....

Niall: KAAAAAAAAAAT.

Niall cand a vazut ca Kat nu raspunde a inceput sa se impinga in usa, dar fara folos se pare ca usa era prea masiva.

Eu: Ma duc sa o chem pe Tania, poate are ea o cheie de la aceasta usa.

Niall: MSCA-TE MAI REPEDE.

Eu: Acum, dar nu mai tipa.

Doamne Niall a inebunit de tot, cand  este nervos nu vrei sa il vezi cum urla si face. pana sa bat la usa Taniei de la camera lui Vlad copilul lor cel mic cineva ma trage de langa usa si ma lipeste cu putere de perete, cand ma uite era....

REMEMBER ( Niall Horan Fan Fiction ) PAUZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum